• Dus, Glenn heeft gewonnen.
    Wat vinden jullie van hem? Ik vind het maar een beetje een typische winnaar en finale.

    Ik was voor Iris


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Bert had moeten winnen ... Zodra ze zeiden dat hij er uit lag ben ik gestopt met kijken ^^ Glenn is nog wel een goede zanger, maar het is inderdaad echt een typische winnaar ...


    Live life limitless.

    Iris is een oud-leerling van mijn school :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Called it. Heel voorspelbaar en veilig gekozen van de organisatoren.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Eigenlijk is Glenn niet de typische winnaar. :W
    Als je naar al die andere talentenshows zoals x-factor en Idool kijkt zie je dat de 'uitverkoren favoriet' nooit wint maar altijd tweedes is.
    Dus ik snap de keuze van de organisatoren niet in dit, Glenn had sowieso een contract gehad. Bij de andere weet ik het zo nog niet.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Forever team Silke <3


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Orchideous schreef:
    Eigenlijk is Glenn niet de typische winnaar. :W
    Als je naar al die andere talentenshows zoals x-factor en Idool kijkt zie je dat de 'uitverkoren favoriet' nooit wint maar altijd tweedes is.
    Dus ik snap de keuze van de organisatoren niet in dit, Glenn had sowieso een contract gehad. Bij de andere weet ik het zo nog niet.


    Ik bedoelde ermee dat het al bij iedere wedstrijd is dat de jongen wint en dat het meisje carrière zal maken. Typisch was misschien niet het goede woord, eerder voorspelbaar.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik was voor Silke. Ik ben blij dat ze 2de is!
    Want wie de winnaar is, daar hoor je toch amper nog iets van.


    Keep on smiling

    Ik was toch voor Glenn dus ik zat gisteren een rondedans te doen in mijn zetel (dance)(dance)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Paperweight schreef:
    Ik was voor Silke. Ik ben blij dat ze 2de is!
    Want wie de winnaar is, daar hoor je toch amper nog iets van.


    comfort in c h a o s

    Ik las serieus: The Voice van Volendam en ik dacht dus: WTF?! ZIEN ZE DAT ALS EEN NEDERLANDSE DEELSTAAT OFZO?!

    Ik ken het programma niet


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Patriot schreef:
    (...)

    Ik bedoelde ermee dat het al bij iedere wedstrijd is dat de jongen wint en dat het meisje carrière zal maken. Typisch was misschien niet het goede woord, eerder voorspelbaar.


    Ja dat wel.
    Maar ik ben er deze keer zeker van dat we van Glenn nog veel gaan horen evenals van Silke. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik kijk dat soort programma's helemaal niet. Al vond ik de Voice kids, wat ik 1x voor de gein keek, wel erg geinig om te zien :3


    26 - 02 - '16

    Paperweight schreef:
    Ik was voor Silke. Ik ben blij dat ze 2de is!
    Want wie de winnaar is, daar hoor je toch amper nog iets van.

    LOlz dat klinkt vaag the voice van Vlaanderen:P
    Bij de Voice kids in NL ben ik voor Fabienne en Vajen. fabienne woont bij mij in de wijk(lol)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ik heb the voice van Holland gekeken, dat was leuk
    Maar de voice kids vind ik dom


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one