• De Oorlog tussen de roemenen en de Volturi is uitgebroken, De Roemenen willen hoe dan ook De koningklijke familie van de Vampieren uitschakelen en overnemen, Een moeilijke tijd voor alle vampieren EN mensen, want die zijn door deze vreselijke oorlog achter het bestaan van vampieren gekomen, en worden nu ontvoert en vermoord, misbruikt, of verandert om mee te vechten. dit laatste gebeurt met Dewi Lockheart, ze word door De Roemenen ontvoert en verandert om mee te vechten, ze weigert echter om Mensenbloed te drinken en ontdekt al snel dat je kan leven op dierenbloed. En wat als ze verliefd word op de vijand?

    Dit verhaal gaat over Liefde en Oorlog, en alles wat daarmee te maken heeft, gruwelijke details die in een oorlog kunnen zitten zijn op dingen die in het echt ook in oorlogen gebeuren gebasseert. in dit verhaal word geen sex beschreven, maar desalnietemin kun je soms precies lezen hoe een moord gepleegd wordt.

    Hoe het zo ver was gekomen?
    ik wist het niet,
    mijn leven was perfect geweest,
    altijd, tot de oorlog uitbrak,
    ik was metteen toen het bekend
    werd veligheidsmaatregelen
    gaan uitvoeren, maar het hielp
    niet, het hielp niks...

    "Er is meer in jou dan
    alleen een vrouwelijke soldaat,
    en ik wil dat je dat weet,
    Ik hou van je Dewi Lockheart,
    en als het er op aan komt, ben
    ik bereid mijn leven te geven
    voor dat van jou..."

    dit verhaal is:
    Voor de goede
    en de slechte.
    Voor de neppe
    en de echte.
    Voor de liefde
    en voor de soldaat.
    Voor de sterke
    en de zwakken.
    Voor de snelle
    en de slakken.
    Voor de vechter
    en het houden van.
    (sorry tekst uit
    een engels liedje
    vertaalt, het is
    gewoon echt een
    mooi nummer!)



    Klik hier voor War Secrets, het verhaal van het meisje dat alles weet!


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.