• Doet thepiratebay.com het bij jullie? Ik heb geen ziggo of xs4all en toch wil de website niet laden bij mij...
    Hoe zit dat bij jullie?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    De orginele thepiratebay.org website is op dit moment down. Hierdoor kunnen wij geen verbinding maken. Wacht enkele minuten en probeer het opnieuw. Andere hosts proberen heeft geen zin...


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Fluorescent schreef:
    (...)


    Aaah okee, dankuu. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Krijgen jullie nooit virussen van pirat bay?
    zit namelijk sterk te twijfelen, & mijn vader zegt dat het ook zwaar illegaal is.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Fluorescent schreef:
    (...)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Appelstroop schreef:
    Krijgen jullie nooit virussen van pirat bay?
    zit namelijk sterk te twijfelen, & mijn vader zegt dat het ook zwaar illegaal is.

    Nee.
    En nee. Zolang je er zelf geen dingen op deelt.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 12:23 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Okee, thanks.
    Ga het ook maar eens proberen als ie het weer doet.

    & als je die torrent download, dan wel lees ik net. Die piratebay niet maar die torrent wel.
    maarja, kan is toch zo klein dat je gepakt wordt.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 12:26 ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Ja, piraterij is illegaal. *haalt al haar muziek van internet*
    En volgens mij is het gewoon veilig hoor (:

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 13:46 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Appelstroop schreef:
    Krijgen jullie nooit virussen van pirat bay?
    zit namelijk sterk te twijfelen, & mijn vader zegt dat het ook zwaar illegaal is.

    Jaa omfg, ik heb ook altijd virussen daardoor. Zwaar vervelend. (cat)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    download mp3rocket en itunes mp3rocket haalt liedjes van youtube nouja die insluitding moet je kopieren en dat liedje haalt ie dan van youtube.. en zet het op itunes als het gedownload is.. NICE RIGHT? :D


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik kan er gewoon op. En wij hebben Ziggo. Hmm, vage shit.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik kan er ook op :3


    26 - 02 - '16

    Geen idee, ik ken die site niet. :\


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Appelstroop schreef:
    Krijgen jullie nooit virussen van pirat bay?
    zit namelijk sterk te twijfelen, & mijn vader zegt dat het ook zwaar illegaal is.


    nee, die virussen krijg je niet zomaar, om te weten of er virussen opzitten moet je vooral naar de downloadsnelheid kijken(seeds & leeches). Maar ontopic: bij mij werkt piratebay ook nog prima...


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.