• Heelo, ik weet nooit waar topics thuishoren, dus yeet maar ergens anders if necessary.

    Ik kwam onlangs bij deze schrijfwedstrijd terecht en ben van plan om wat ik tot nu toe al heb bij mijn SOTY (Windstil) in te sturen omdat ik al heel mijn leven een boek wil uitgeven enzo. Misschien zijn er hier nog geïnteresseerden? ^^ Het lijkt me in ieder geval wel een hele mooie kans om een kijkje achter de schermen te krijgen en misschien een kans te krijgen uit te geven bij een goeie uitgever (:


    help

    Am too old... but I will support for you!!


    Mhm?

    Frisk schreef:
    Am too old... but I will support for you!!

    +1 :c

    But will do the same!

    Super interessant! Bedankt voor het delen (blush) ik mag zelf helaas niet meedoen (heb als 14-jarige al een boek uitgegeven) maar wat onwijs tof dat ze dit doen!

    Crossing my fingers for you (flower)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Super interessant! Bedankt voor het delen (blush) ik mag zelf helaas niet meedoen (heb als 14-jarige al een boek uitgegeven) maar wat onwijs tof dat ze dit doen!

    Crossing my fingers for you (flower)


    Dang, als veertienjarige? :o Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

    Thank you <3

    @Lies & Mexx: Ja, was even in shock dat ik zelf nog kon meedoen omdat ik aan 24 meestal ook uit de boot val hahaha


    help

    Derks schreef:
    Super interessant! Bedankt voor het delen (blush) ik mag zelf helaas niet meedoen (heb als 14-jarige al een boek uitgegeven) maar wat onwijs tof dat ze dit doen!

    Crossing my fingers for you (flower)


    Je kan het op zich wel vragen, aangezien Boekscout niet echt als een serieuze uitgever wordt gezien? En zeker omdat je toen zo jong was...

    Klinkt als een supertof project, succes aan wie er mee gaan doen. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    ....WAAROM BEN IK NET TWEE DAGEN 27. rude


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    ....WAAROM BEN IK NET TWEE DAGEN 27. rude


    Aw man that's sad. Even liegen over je leeftijd?


    help

    Vanparys schreef:
    (...)

    Aw man that's sad. Even liegen over je leeftijd?


    Eh, ik ben toch aan een fanfic bezig en voordat ik dat zeg maar herschreven zou hebben als een original story....
    En dan ook die leeftijd van 27. Het ligt er net aan of je ook mee mag doen als je dit jaar 26 bent geweest of hoe dat dan zit :'D
    Geen zin om al die moeite te doen en dan te horen dat t niet mag :W


    You were born original, don't die as a copy.

    Oh en ik schrijf in het Engels en het moet Nederlands blijkbaar :'D
    NVm, wordt met toch iets te ingewikkeld zo (joehoe)


    You were born original, don't die as a copy.

    Rooting for you *O*


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Gezien ik niet in het Nederlands schrijf, join ik ook de cheerleader groep!
    Veel succes!!!!!! You can do it!!!!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Nahw, y'all so sweet (H)(H)(H)


    help