• In onderwerpen bedenken.
    Weet iemand een leuk, niet al te saai onderwerp voor een maatschappijleer PO?
    Het is gewoon een vrije praktische opdracht, zolang 't natuurlijk met de maatschappij heeft te maken. Ofc iets waar je genoeg over kunt vertellen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Asielzoekers toelaten of weer uitzetten?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hmm ik had ook laatst PO van maatschappijleer en had het gedaan over het te kort aan orgaandonatie. Niet super geweldig, maar best interessant. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Obesitas. Of dat andere, van mensen die verslaafd zijn aan Twitter en Facebook enzo... Ik ben even de naam kwijt...
    Wacht, Infobesitas! ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Wij moeten in onze PO's een onderwerp vanaf drie invalshoeken bekijken; een sociaal-economische, een sociaal-culturele en een politieke. En dat kan bij bijna elk onderwerp. Doe het over de Nederlandse soldaten in Afghanistan.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik heb voor filosofie/psychologie/een ander vak wat erop lijkt een driedelig verslag gemaakt over moslimextremisten. Misschien is dat wat.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wij moesten een utopie maken, dat was best leuk. Dan kreeg je een niet-bestaand eiland en de bedoeling was om te beschrijven hoe het zat met 't bestuur, de economie, politiek, etc. Op die manier moest je jouw ideale samenleving laten zien.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Verslavingen en wat het doet met mensen en de omgeving?


    26 - 02 - '16

    Doe het over Kony 2012. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    Doe het over Kony 2012. (:

    Of Kony 1990 :W


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Dierenmishandeling
    Media
    Asielzoekers
    De tweede kamer


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Postnatale abortus?


    Has no one told you she's not breathing?