• Een meisje in de klas B was helemaal wit en vroeg of ze even naar buiten mocht. Dus een ander meisje L helpt haar te ondersteunen. Ze valt heel vaak flauw de laatste tijd. Dus de docent keurde het goed en hij wist niet echt wat te doen. Dus wanneer ze bijna bij de deur van het lokaal is valt ze flauw. Het is dat L haar vast had anders was ze tegen de tafel omgevallen. Dus hup conciërge er bij. Gelukkig wisten een paar meiden al wat te doen. Die docent wist niet wat te doen en stond er maar bij. Toen B bij kwam begon ze echt raar te hyperventileren. En die docent snapte dus helemaal niet waarvoor het zakje om haar mond nou was. Uiteindelijk alles opgelost. Maar echt die docent was wel grappig maar B was best eng. Bij gym viel ze een keer flauw tegen het wandrek aan.

    Hebben jullie ervaring met flauwvallen of mensen die flauwvallen??
    Ik nu dus wel:S


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wow. Mèh. Ik maakte het een keer zelf mee. Toen was ik heel erg ziek en ik viel bijna flauw. Mijn moeder wist me nog net bij bewustzijn te houden en ik begon freaking erg te zweten en hyperventileren. Best wel eng ;x


    26 - 02 - '16

    Ja een vriendin, eerst stond ze naast me en toen lag ze ineens op de grond, dat was echt best wel eng :/


    As travars

    Mijn zus is een aantal keer flauwgevallen, maar dat kan ik me bijna niet meer herinneren. Ik ben zelf nog nooit flauw gevallen, gelukkig. (A)


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ben - afkloppen - nog nooit flauwgevallen. Nog nooit gezien ook - weer afkloppen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    jep flauwgevallen voor een lift (ja precies voor een lift) niks van gemerkt, was toen ik mijn arm gebroken had dus zal daar wel van komen

    en mijn vader een keer, in de behandelkamer van de huisarts (heel handig overigens), nadat hij heel dapper langs me had gestaan tijdens een kleine ingreep aan mijn teen...

    Dat lijkt me best eng. Maar nee niet echt, ik heb het ooit wel eens meegemaakt dat er iemand (een klasgenoot van mijn zus) flauw viel, maar dat was toen aan de andere kant van de schoolplein, en mijn zusje is 2x flauw gevallen, maar daar ben ik nooit bij geweest.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik ben drie keer flauwgevallen.
    Mijn leraren werden echt helemaal gek.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Colorblind schreef:
    Ik ben - afkloppen - nog nooit flauwgevallen. Nog nooit gezien ook - weer afkloppen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Mijn nichtje is een keer flauwgevallen boven aan de trap, gelukkig stond haar broer naast haar en kon die haar tegen houden.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Als ik haar was zou ik toch eens naar de dokter gaan, het kan niet goed zijn om steeds flauwtevallen. Wel slecht van je leraar dat hij niet wist wat hij moest doen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Zelf ben ik al een aantal keer flauwgevallen, mijn moeder valt elke maand wel een paar keer flauw - dus ben er onderhand wel aan gewend en weet wat te doen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Colorblind schreef:
    Ik ben - afkloppen - nog nooit flauwgevallen. Nog nooit gezien ook - weer afkloppen.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Colorblind schreef:
    Ik ben - afkloppen - nog nooit flauwgevallen. Nog nooit gezien ook - weer afkloppen.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Colorblind schreef:
    Ik ben - afkloppen - nog nooit flauwgevallen. Nog nooit gezien ook - weer afkloppen.


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Al 2 keer flauwgevallen op school, 1 keer bijna.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.