• Heeee,
    Ik schrijf stand alones, waarin One Direction voorkomt. Als band, als bromance of gewoon één van hen. Ik dacht misschien hebben jullie nog verzoekjes voor een stand alone. Er zijn dus drie opties, die ik hierboven al even genoemd heb. Je kunt dus uit drie lijstjes kiezen om in te vullen, kijk wel even goed welke je wilt.
    * moet je perse invullen.
    # niet verplicht om in te vullen, maar wel handig.

    1. One Direction als band
    *Wie speelt de belangrijkste rol:
    *Verhaallijn:
    Leeftijd:
    #16+ of niet:

    2. Bromance
    *Welke bromance:
    #Verhaallijn:
    Leeftijd:
    #16 + of niet:

    3. Één van de jongens
    *Wie van de jongens:
    Eventuele extra personages (naam geven):
    #erhaallijn:
    Leeftijd:
    #6+ of niet:


    Klik hier voor de story


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    3. Één van de jongens
    *Wie van de jongens: Harry Styles
    Eventuele extra personages (naam geven): -
    #Verhaallijn: Nadat grote broer Louis de zoveelste jongen die met zijn zusje had gezoend heeft 'weggejaaigd', vindt Emily het genoeg geweest. Ze wil niet meer steeds die afkeurende blik zien als ze een jongen meeneemt naar huis. Ze wil niet meer uren aanhoren dat ze te jong is voor een vriendje (ze is 16). Met een koffertje op zak loopt ze weg, weg van die vreselijke broer, die naar de naam Louis William Tomlinson luistert.
    Louis is ten einde raad als hij erachter komt dat zijn zusje weg is gelopen. Hij slaapt niet meer, eet haast niets en zegt steeds dat het zijn schuld is dat ze weggelopen is. Hij ziet er gewoon uit als een wrak. Genoeg reden dus voor Hazza (en de anderen) om Boo Bear maar eens te helpen.
    Edit: Louis woont wel met Harry (en de anderen) in een appartement, in het weekend is hij in Doncaster bij zijn familie.
    Zijn ouders zijn gescheiden. Zijn zusjes wonen bij zijn moeder.

    Leeftijd: 16 jaar
    #16+ of niet: 16+


    There is nothing more badass than being yourself