• Ik zag nog geen algemeen topic over The Hunger Games, dus bij deze.
    Topic kan spoilers bevatten!




    Voor degene die de film al zagen, wat vonden jullie er van?

    Ik vond hem op zich wel goed, maar in het begin gingen ze zo snel over de zaken, dat de sfeer een beetje verkeerd was overgebracht in mijn ogen. Ook vind ik het jammer dat ze het brood van District 11 hebben weg gelaten, maar die rellen maken dat wel weer goed. Het is ook jammer dat ze sommige feiten hebben weggelaten die nog van toepassing zijn in boek 2 zoals: het brood, het metalen been van Peeta, het Avoxmeisje en Madge eigenlijk. Nou de film was heel mooi, maar er zat te weinig Peetniss in en sommige scenes waren in mijn ogen noodzakelijk. Maar voor de rest Oh my god, goeie film!

    [ bericht aangepast op 23 maart 2012 - 10:36 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Het is misschien handig als je in de titel zet dat het spoilers kan bevatten. Ik heb verder jou tekst niet gelezen, want ik wil de film nog zelf zien. Maar het wordt vast geweldig!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ga hem zondag zien, iedereen zegt dat hij reuze meevalt dus ik ben benieuwd! :'D


    Your make-up is terrible

    DarkSavior schreef:
    Het is misschien handig als je in de titel zet dat het spoilers kan bevatten. Ik heb verder jou tekst niet gelezen, want ik wil de film nog zelf zien. Maar het wordt vast geweldig!
    Daarmee dat ik het eerst zei in de tekst voor ik mijn menig gaf en daarom ook de vele spaties. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ben het eens met je.
    Te weinig Peeniss en dat been echt wtf.

    AWG schreef:
    Ik ben het eens met je.
    Te weinig Peeniss en dat been echt wtf.
    Ik ga echt geen Peeniss schrijven hea. x')
    Nee, hij was wel goed, maar sommige scenes hadden ze beter niet weggelaten, maar echt de personages waren precies zoals ik ze voorstelde.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vind dat ze sommigen rollen best slecht hebben gecast. Ook kloppen bepaalde dingen gewoon niet. Zoals dat Katniss die Spotgaaienspeld van Madge had gekregen, en niet van een oud vrouwtje op de markt.
    Bepaalde details waren wel leuk, zoals die boze kat die je even zag. Wel weer jammer dat die wolf-achtige mutilanten meer op grote honden leken, heel anders dan ik me had voorgesteld.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ik vond het heel goed verfilmt. Echt knap werk van de regisseur, acteurs, enz. Al vond ik de zangstem van Katniss erg tegenvallen xD


    Happy Birthday my Potter!

    Om dat die het algemene topic is vraag ik het hier maar even; raden jullie mij aan om eerst het boek te lezen of om eerst de film te zien? ;p


    effort never betrays you

    Ik heb vandaag nog de film gezien en ik vond hem awesommeee, maar aangezien dat ik het ook bij twilight en bij hp heb gedaan, ga ik toch misschien het booek lezen.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Ik ga Zondag _O_


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ga morgen en ik hoop dat hij fantastisch is, of ik ga heel erg teleurgesteld zijn...


    Never run out of reasons to smile...

    Ik vond het echt goed.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ben net terug en vond het zaaaalig :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik ga morgen, can't wait.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik heb hem vandaag gezien, we zaten met drie mensen, twee vriendinnen en ik, alleen in die zaal, echt vet.
    Maar even over de film. Ik had me Snow anders voorsteld, ik denk een beetje stijver ofzo, en Haymitch al helemaal, ik had hem me niet blond voorgesteld, en ik dacht dat hij wel wat dikker was.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy