• Yoda

    Toestemming WvW wedstrijd

    Hallo DuskShine,

    hierbij heb je toestemming om je WvW wedstrijd te starten. Je hebt een week om een topic te openen. Veel plezier.

    groetjes, Yoda

    Ik heb toestemming gekregen!!
    Dit is mijn eerste wedstrijd.
    Er kunnen 8-20 spelers meespelen.

    Ik doe de standaard weerwolven wedstrijd, met wat extra personages, hier komen ze:
    De burgemeester:
    Dat ben ik.

    Weerwolven:
    Die moeten als het nacht is mij een pb sturen. Meer informatie daarover komt in de story

    Mensen:
    Kunnen ook via de story stemmen.

    De heks:
    De heks heeft 2 drankjes: een levenselixer en een dodelijke drankje. Zij kan elke nacht kiezen of ze er wat mee wilt doen of nog niks. Met het elixer kan zij iemand tot leven wekken die is gedood door de weerwolven. En naar keuze kan zij ook iemand doden met de dodelijke drankje. Ze kan ze maar 1 keer gebruiken: `1 elixer en 1 dodelijke drankje.

    De jager:
    Als de jager sterft, kan hij in zijn wanhoop 1 schot aflossen en iemand naar keuze vermoorden. Dit kan als hij s'morgens wordt ontdekt, maar ook als de burgers hem op de brandstapel gooien.

    Cupido:
    Hij/zij kan al de eerste nacht de pijlen schieten op iemand(het maakt niet uit of het een persoon of een weerwolf is. Als die twee elkaar hebben gevonden moeten zij proberen om samen te overleven, maar als 1 van de twee sterft, sterft de ander uit liefdesverdriet.

    Beschermengel:
    Zij kan ieder nacht een burger beschermen.

    Slet:
    Brengt elke nacht bij iemand anders door, en is dus niet thuis als de weerwolven komen, maar als de weerwolven de slachtoffer kiezen waarbij zij er is, wordt ze ook gedood.

    Als ik wat fout heb gedaan mogen mensen mij natuurlijk verbeteren.

    De deelnemers mogen als de inschrijvingen zijn gesloten, nummers gaan trekken: de nummers 1-20 jullie mogen dan een reactie plaatsen in de topic.

    Deelnemerslijst:
    Biologist
    Cogsworth
    Eurydice
    Rythmix
    klunicorn
    Appelstroop
    Flanagan
    Sarabi
    Sonatina
    MissSpagetti (Eloquentia
    Torchwood
    404NOTFOUND
    CrumbCake
    PeetaMallark District10
    ColouredWind
    xlufjoetoexx
    x Desire
    Newusername
    naamswijzigingen doorgeven aub.

    http://www.quizlet.nl/stories/80620/weerwolven-van-wakkerdam-wedstrijd/

    [ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 8:42 ]


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Per wedstrijd.
    En noem me maar Manon. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dan volgende vraagje: hoe zit dat hier? :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Oh, goede vraag. Jij bent vast een weerwolf. :P


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Is er dan al een rollenverdeling geweest? *Kijkt verbaasd, omdat ze niks heeft gehad*


    Deep inside, I've never felt alive

    Grapje. Nee. Pas als er genoeg deelnemers zijn.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Oke


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik wil opzich wel meedoen, maar ik heb nog nooit aan een WvW wedstrijd meegedaan en weet dus ook niet hoe het gaat via de PC.

    Ik speel het spel heel vaak in het echt, dus ik weet wel hoe het zou moeten gaan :3


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Oke
    Misshien wil Manon je uitleggenxD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Jaja. Maar iedere wedstrijd verschilt, dus jij moet je even helpen.
    Goed. Je krijgt dus via pb je rol toegestuurd. Dit mag je aan niemand vertellen, ook niet tegen je kat of hond, die vertelt dat zeker verder aan zijn buur en zo komt het uiteindelijk bij mijn konijn terecht. Jaja.
    Waar het normaal dag is, wordt nu gereageerd in een hoofdstuk. In de nacht via pb.
    Dat is het eigenlijk. Oh, en ook bijvoorbeeld de ziener doet dat via pb. De spelleider is dus DuskShine, en wat normaal gebaart wordt, wordt nu over de pb gedaan.
    En overdag stemmen in de story.

    Snap je?
    Duidelijk? O.o


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    HHAH
    Wel goed uitgelegdxD
    En alles staat ook in wikipedia


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Maar is het zo dat we echt altijd letterlijk 's nachts moeten 'spelen'? Of doen we dat over een bepaalde tijd?


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik geef via de story aan wanneer het dag en nacht is


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Okee, ik doe mee!


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Oke
    ik had je naam er al bij gezetxD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik doe mee!