• Yoda

    Toestemming WvW wedstrijd

    Hallo DuskShine,

    hierbij heb je toestemming om je WvW wedstrijd te starten. Je hebt een week om een topic te openen. Veel plezier.

    groetjes, Yoda

    Ik heb toestemming gekregen!!
    Dit is mijn eerste wedstrijd.
    Er kunnen 8-20 spelers meespelen.

    Ik doe de standaard weerwolven wedstrijd, met wat extra personages, hier komen ze:
    De burgemeester:
    Dat ben ik.

    Weerwolven:
    Die moeten als het nacht is mij een pb sturen. Meer informatie daarover komt in de story

    Mensen:
    Kunnen ook via de story stemmen.

    De heks:
    De heks heeft 2 drankjes: een levenselixer en een dodelijke drankje. Zij kan elke nacht kiezen of ze er wat mee wilt doen of nog niks. Met het elixer kan zij iemand tot leven wekken die is gedood door de weerwolven. En naar keuze kan zij ook iemand doden met de dodelijke drankje. Ze kan ze maar 1 keer gebruiken: `1 elixer en 1 dodelijke drankje.

    De jager:
    Als de jager sterft, kan hij in zijn wanhoop 1 schot aflossen en iemand naar keuze vermoorden. Dit kan als hij s'morgens wordt ontdekt, maar ook als de burgers hem op de brandstapel gooien.

    Cupido:
    Hij/zij kan al de eerste nacht de pijlen schieten op iemand(het maakt niet uit of het een persoon of een weerwolf is. Als die twee elkaar hebben gevonden moeten zij proberen om samen te overleven, maar als 1 van de twee sterft, sterft de ander uit liefdesverdriet.

    Beschermengel:
    Zij kan ieder nacht een burger beschermen.

    Slet:
    Brengt elke nacht bij iemand anders door, en is dus niet thuis als de weerwolven komen, maar als de weerwolven de slachtoffer kiezen waarbij zij er is, wordt ze ook gedood.

    Als ik wat fout heb gedaan mogen mensen mij natuurlijk verbeteren.

    De deelnemers mogen als de inschrijvingen zijn gesloten, nummers gaan trekken: de nummers 1-20 jullie mogen dan een reactie plaatsen in de topic.

    Deelnemerslijst:
    Biologist
    Cogsworth
    Eurydice
    Rythmix
    klunicorn
    Appelstroop
    Flanagan
    Sarabi
    Sonatina
    MissSpagetti (Eloquentia
    Torchwood
    404NOTFOUND
    CrumbCake
    PeetaMallark District10
    ColouredWind
    xlufjoetoexx
    x Desire
    Newusername
    naamswijzigingen doorgeven aub.

    http://www.quizlet.nl/stories/80620/weerwolven-van-wakkerdam-wedstrijd/

    [ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 8:42 ]


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    done


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    nobody?>\
    Je kan je nog tot 10 uur in de avond inschrijven

    [ bericht aangepast op 22 maart 2012 - 11:25 ]


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    DuskShine schreef:
    nobody?>\
    Je kan je nog tot 10 uur in de avond inschrijven


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    I want in!
    (Ik ben toch nog niet te laat hé?)
    Werkt alles via pb, of moet ik hier een abo op nemen?

    [ bericht aangepast op 22 maart 2012 - 17:32 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    CrumbCake schreef:
    I want in!
    (Ik ben toch nog niet te laat hé?)
    Werkt alles via pb, of moet ik hier een abo op nemen?


    Nee, je bent niet te laat.
    En het werkt via een story. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Can I still join? 'Cause then I want to join :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ColouredWind schreef:
    Can I still join? 'Cause then I want to join :3


    Jaja, zeker weten. Ik ben wel geen spelleider, maar ik weet zeker dat dat kan. (bloos)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik wil ook meedoen


    Mijn geheim is geheim

    Whoops, een beetje laat maar ik was Bond :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Jullie kunnen allemaal nog meedoen
    Danke Manon voor de mededing dat waardeer ik echt
    ik heb vandaag een rotdag gehad
    met even gehuild vanwege school zoeken opleiding zoeken afwijzingen en weet ik het allemaal
    ik pas dit zometeen aan
    ik geloof rond 11
    MENSEN KUNNEN ZICH TOT DAN NOG AANMELDENL;)


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    DuskShine schreef:
    Jullie kunnen allemaal nog meedoen
    Danke Manon voor de mededing dat waardeer ik echt
    ik heb vandaag een rotdag gehad
    met even gehuild vanwege school zoeken opleiding zoeken afwijzingen en weet ik het allemaal
    ik pas dit zometeen aan
    ik geloof rond 11
    MENSEN KUNNEN ZICH TOT DAN NOG AANMELDENL;)

    Awh, je kan altijd alles bij me kwijt, pb staat altijd open (flower)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Tynxxxx


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Willen jullie tussen de nummers 1 tot 16 kiezen
    zo krijgen jullie dan je rollen te horen via een pb


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Oeh, mag ik nummer acht?


    Carry me away, I hope that you don't break.

    ja hoorXD
    haha
    wat je kiest is what you getxD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.