• Het is weer eens zover!
    ze gaan weer zitten hameren op wat je later wilt worden bij ons op school! ik heb er echt zooooooooon hekel aan! echt! ik heb echt niet het idee dat ik het ver ga schoppen. en ik heb echt zoiets, who cares! Ik weet niet wat ik wil worden, en dat ga ik nu oook niet ff 123 bedenken.
    dus, wie heeft er nogmeer dat probleem?

    EDIT: ik wil bij deze actrise worden! (H) en het maken in hollywood ^^

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 13:05 ]


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Mothrchucker schreef:
    OT : Ik wil heel graag naar de hogere hotelschool, maar daar wordt maar 1 op de 3 aangenomen.
    Als ik daar niet wordt aangenomen wil ik niet naar andere hotelschool, omdat ik uit ervaring van familie e.d. weet dat je daar gewoon niet ver mee komt.
    Dan wil ik iets met talen/economie o.i.d. gaan doen.

    En ja, ik wil ook graag actrice worden. Maar daar ga ik mijn toekomst niet aan vastpinnen, aangezien er bijv. in Amsterdam op de toneelschool één op de 500 aangenomen wordt. :')


    20 uit alle ingeschrevenen.

    mijn vriend doet nu testen voor Maastricht, dit jaar zijn er maar 9 plekken. Hij heeft eerst zijn kunsthumaniora afgedaan, en vorig jaar was hij maar bij éen school door over heel België én Nederland. Nu doet hij een tussenopleidng, een VMBO opzoiets (ja dat bestaat.), en nog is het vechten voor een plaatsje of voor herkenning in de theaterwereld. Hij is van plan om het op te geven en filosofie te gaan studeren, terwijl hij een van de meest gemotiveerde mensen is die ik ken. dus het is zeker niet gemakkelijk.
    Ik hou mijn hart al vast als ik volgend jaar testen moet gaan doen.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik wil al heel lang lerares op de basisschool worden, dus dat probleem heb ik niet. :'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Wij moeten niet echt zeggen wat beroep we willen doen maar ik wil fotografie gaan doen of ook acteren maar ik weet niet of dat wel de goeie keuze voor mij is maar als ik dit jaar niet door ben mag ik zowieso geen kso gaan doe dus ook zowieso geen fotografie of toneel daarom studeer ik mij nu te pletter


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    *Actrice

    Ik wil vertaler/tolk worden, of lerares Nederlands.

    Ik wil schrijfster worden. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dat had ik ook altijd, ik wist gewoon niet wat ik wilde. Maar ik weet het na een lange tijd eindelijk. Lerares. Ik praat veel dus dat is wel een voordeel. Maar ik wil wel op de basisschool les geven.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Surfboards verhuren op een tropisch eiland ;D
    Al kan dat wel eens lastig gaan worden..
    Ik heb ook wel eens gedacht aan iets met opgravingen, of iets met camerawerk of lerares :l
    Nouja, gelukkig hoef ik die beslissing nog niet te maken (A)

    [ bericht aangepast op 21 maart 2012 - 18:24 ]


    Cookies!

    Xd ik wil mega graag een opleiding fotografie volgen en iedereen mijn werk laten zien :)


    Don't be like the rest of them, darling