• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2012 - 16:20 ]


    Your make-up is terrible

    Celeste

    "Perfect." Zeg ik breed glimlachend en loop naar de Ezel en leg het blaadje er tegenaan, dan ga ik op de stoel erachter zitten en zet eerst wat simpele lijnen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Damon Blake
    Ik sprong boven op haar en begon haar te kietelen. "Nee ik ben gemeen." zei ik lachend, "En nu vertel je het me!"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    Ik staar naar een punt op de muur en probeer me erop te concentreren. Wat was dit moeiljk. Gelukkig waren er al veel minder geuren.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik schrik als Damon ineens boven op me springt en me begint te kietelen. 'N-neeee,' lach ik terwijl ik probeer te ontsnappen aan zijn handen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damon Blake
    Ik kietel haar stevig door en laat haar geen kans om te ontsnappen. "Zeg het!"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Celeste

    Geconcentreerd zet ik nu wat rondingen om straks het gezicht de romp en zo te schetsen.
    Ik kijk van mijn blaadje naar Luca, neem hem in me op en kijk dan weer naar mijn blaadje.
    Het puntje van mijn tong steekt uit mijn mond, z concentreer ik me, raar genoeg, beter.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    Ik begon een liedje in mijn hoofd te zingen als mijn lichaam de neiging krijgt om te gaan trillen van inspanning. Afleiden, afleiden.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'J-je z-zult h-heel lang d-door moe-moeten blijven k-kietelen w-wil je h-het uit me k-krijgen,' lach ik. Nog steeds probeer ik te ontsnappen ook al weet ik dat het zinloos is.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Celeste

    Het hoofd, de schouders en het bovenlichaam zijn er lichtelijk geschetst, nu ga ik aan de benen beginnen, daarna de armen, en dan de rest.
    Ik stop even met schetsen en loop naar de kast. "Wacht even, even punt scherpen." Zeg ik en pak de puntenslijper en slijp mijn potlood.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    Ik knik snel. Ik bijt op mijn lip terwijl ik naar haar kijk. Ik zie het bloed rondgepompt worden onder haar huid. Misschien was het tijd om mijn redding te zoeken.


    Your make-up is terrible

    Celeste

    Ik draai me om en zie Luca naar me kijken.
    "Gaat het wel?" Vraag ik voorzichtig en loop naar hem toe.
    Ik leg mijn hand op zijn schouder.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Damon Blake
    "Okay dan ga ik gewoon door!" zei ik. Ik kietelde haar nog steviger en ze kon nu helemaal niet meer ontsnappen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    Oh shit. "Jawel, het gaat perfect." glimlachte ik naar haar.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'S-stop!' lach ik, 'ik d-doe a-alles z-zolang ik d-dat ene m-maar n-niet h-hoef te z-zeggen,' vervolg ik nog steeds lachend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damon Blake
    "Dan heb je pech. Ik stop alleen als je me dat ene verteld." zei ik glimlachend.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.