• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2012 - 16:20 ]


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Geeft niet,' zucht ik, 'we waren toch niet echt met iets bezig,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damon Blake
    Ik liep terug naar de bank en ging naast Cassie zitten. "Kom je erbij of ga je weer naar Celeste?" vroeg ik aan Luca.

    [Poor poor cassie xd]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    Ik keek even achterom. "Ik ga in ieder geval niet terug naar Celeste." zei ik. Daarna keek ik naar Cassie, ik had het gevoel dat ik volgens haar wel een beetje stoorde. "Ik wil niet storen Cassie." zei ik. "Ik denk dat ik beter weg kan gaan." besloot ik.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik schud mijn hoofd. 'Je stoort echt niet Luca, blijf nou maar gewoon. Als je dat wilt tenminste,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik glimlachte en liep samen met Damon naar binnen. "Beetje stom hoe ik kwam binnen vallen." zei ik. Ik trok Cassie overeind en plette haar samen met Damon in mijn armen. "I really, really like you guys!" Ik had een beetje een rare uitbarsting.


    Your make-up is terrible

    Damen Blake
    Het ene moment gaf je hem nog bloed, het andere moment werd je plat gedrukt. Ik moest hard lachen. "Gaat het een beetje Luca?" vroeg ik nog steeds lachend.

    [Ik ga naar bed, slaap lekker!]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    'Ehm, Luca?' Lach ik, 'ik heb zuurstof nodig weet je nog?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Sorry!" zei ik en ik liet ze los. "En ja, het gaat nu." glimlachte ik naar Damon. "Maar jullie zijn echt geweldig hoor." grijnsde ik.

    [Ik ga ook, stomme migraine gaat niet weg. Tot morgen.]

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 23:36 ]


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Hoe kom jij zo vrolijk?' Vraag ik lachend aan Luca. Je lijkt wel een kleinkind dat net een overdosis suiker heeft gehad,'

    [Me is gonna sleep too (:]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Celeste

    Voor ik het echt doorheb is Luca al weg. "Oké." Zeg ik in het niets, ik kijk naar de schets, inlijsten? Ja, maar ik heb geen lijst die ga ik morgen dan wel halen.
    Ik leg de schets op tafel en loop naar mijn kleintjes, die ondertussen met slaperige oogjes naar me kijkt.
    "Hey liefie, zin om te spelen?" Vraag ik terwijl ik een speeltje pak en voor heb hou, meteen springt het hondje op en gaat er acheraan.
    Het ziet er zo lief uit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Damon Blake
    Ik lachte om Cassie's opmerking. "Als ik moet gokken dan gok ik erop dat het door mijn bloed komt." grinnikte ik, "Kan niet anders."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    "Jij hebt gewoon een te groot ego." Ik prikte hem in zijn zij. "Die krijg je ervoor." lachte ik.

    [Dracy, heb je zin om met Solomon te RPGen?]


    Your make-up is terrible

    Damon Blake
    "Noh! Het is toch zo" zei ik grinnikend en begon hem te kietelen. "Dat krijg je ervan!"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    "Je weet toch dat ik er tegen kan hé" vroeg ik aan Damon. "Maar jij niet." grinnikte ik terwijl ik grijnsde.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake
    "Ja maar.." Ik rende snel achter de bank. "Mag niet!"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.