• Overdag is het lekker warm en 's avonds kan je gewoon heerlijk in je warme bedje kruipen omdat het in de nachten weer wat kouder is. (:
    Ik heb echt zo'n warm bed met allemaal kussens en dekens, het is een tweepersoons, dus je kan er ook nog lekker in verdrinken, haha. en dat ga ik nu ook doen; welterusten!



    Wat vinden jullie van het weer nu? Haha (:


    Not all those who wander are lost.

    Geweldig. (cat)


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Nahh, van mij mag het nog wel wat warmer. Met dit weer krijg ik weer zóveel zin om te surfen en te zeilen, haha.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik vind het nu perfect (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Negligible schreef:
    Ik vind het geweldig! Al zou het in de avond ook wat langer mogen warm zijn, want ik zit graag nog wat langer buiten. Maar ik kan zeker niet klagen :3
    Slaapwel trouwens!


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Misschein ben ik gek ! maar mag van mij best nog wel een heel stuk warmer zijn zo rond de 26 graden !:$

    Ik vind nog koud doe me jas dus echt nog niet uit

    Ik wil gewoon dat het 25 graden wordt. Lekker niksen en leuke kleren aan. Het is dan niet fijn om te slapen, maar het is nu al 's avonds veel te warm ._.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Heerlijk, vooral op school!
    In de pauzes lig ik altijd op de heuvel in de binnentuin terwijl de rode zonneschermen uitstaan en als je dan weer les hebt zit je naast het raam en is er een rooie gloed in de klas door de zonneschermen :'D
    En als je net hebt gegymd is het ook zo fijn om dan in de klas in de ZON te zitten :3


    Cookies!

    Ik vind het nu al veel te warm, ik houd niet zo van warmte enzo.
    Ik krijg daar altijd hoofdpijn van en dan word ik misselijk, zoals ik nu weer heb. -.-

    Het is heerlijk weer! Maar het mag best wel iets warmer worden hoor, van mij. (:


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Vandaag is het echt perfect. Ben nu wel heel blij met me baantje als postbode. :D


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Het weer is echt perfect nu. Precies de juiste temperatuur. Van mij mag het het hele jaar door wel zo blijven. ^^


    Bad decisions make good stories.