• Het is al vijfentwintig jaar geleden sinds Katniss voor het laatst in de Hongerspelen zat. Maar de spelen gaan nog steeds elk jaar door. Elk jaar worden er vierentwintig mensen in de arena gegooid, om te strijden om leven en dood. Terwijl er uiteindelijk maar één overblijft..


    District 1:
    Meisje:
    Jongen:

    District 2:
    Meisje: Jillana Trove Vose - MEGUSTAZAYN
    Jongen:

    District 3:
    Meisje: Alexandra Nikita Udinov - Lemmiwinks
    Jongen:

    District 4:
    Meisje: Melrose Elyse Etherington - Griphook
    Jongen: Nathaniel Declan Salton - Maysilee

    District 5:
    Meisje:
    Jongen: Christe Jeremiah Avery - MEGUSTAZAYN

    District 6:
    Meisje:
    Jongen:

    District 7:
    Meisje:
    Jongen:

    District 8:
    Meisje: Adin Alexia Mayorin - xDesire
    Jongen:

    District 9:
    Meisje:
    Jongen:

    District 10:
    Meisje: Lena Anastasia Johanna Menstorze - District10
    Jongen: Xavier Marcos Gonzalez - District10

    District 11:
    Meisje:
    Jongen: Gereserveerd door Diapal

    District 12:
    Meisje: Gayle Phonia Borisovaena - Lemmiwinks
    Jongen: Devon Feton Deldiom - Maysilee

    Volledige Naam:
    Roepnaam:
    District:
    Leeftijd:
    Talenten:
    Minpunten:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:

    - Liefst ervaren rpgers en ook geen mensen die na een paar dagen al niks meer van zich laten horen!
    - 2 rollen per persoon!
    - Reserveringen staan er maar 2 dagen!
    - 16+ mag
    - Geen oneliners!
    - Ga je OOC praat dan met haakjes! () - [] - {}
    - Vermoord een ander alleen met toestemming! Verwonden mag wel!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 17:39 ]


    El Diablo.

    Ik wil graag een meisje voor district 1 reserveren.

    @Lemmiwinks Misschien, ligt er maar net aan hoe ze doet. =P
    @Maysilee Je staat erbij!


    El Diablo.

    Haha xD
    Wanneer komt het echte RPG er? xD


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Als er veel mensen zijn =3 In elk geval in elk district een


    El Diablo.

    Okaay


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Kan ik een meisje reseveren uit district 4? (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ofcourse! (:


    El Diablo.

    Mag ik jongen uit district 10 reserveren ben op stage vul vanavond in


    Mijn geheim is geheim

    Is goed!


    El Diablo.

    Volledige Naam: Ana Dallas Ria.
    Roepnaam: Ana.
    District: 1.
    Leeftijd: 15.
    Talenten: Ana is erg goed in boogschieten ook is ze erg lenig waardoor ze goed kan uitwijken. Klimmen is ook een pluspunt, ze kan erg snel en goed klimmen.
    Minpunten: Ana is niet erg snel. Ze is klein met haar lengte van 1.59 meter en je zou zeggen dat kleine mensen erg snel zijn, maar dat is ze echt niet. Ook is haar haar een minpunt, want daardoor valt ze nogal snel op. Verven wil ze absoluut niet.
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Alhoewel Ana er er slap en onzeker uitziet, is ze dat niet echt. Ze is erg sterk, zowel mentaal als fysiek. Ze heeft 5 broers en ze is net zo opgevoed als hen. Haar vader is de trainer van het leger. Voor de rest is Ana erg stil en laat ze niks van haar horen, behalve als iemand iets aan haar vraagt.
    Familie: Haar vader Alain is getrouwd met haar moeder Jo. Ze heeft twee tweelingbroertjes van 8 (Peter & Pim), eentje van 12 (Hayden), eentje van 18 (Mitch), eentje van 21 (Eric)
    Extra: Haar moeder is gestorven toen ze 8 was. Ook heeft ze een vogel tattoo op de binnenkant van haar rechter pols, ter ere van haar moeder.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 19:53 ]

    Je staat erbij!


    El Diablo.

    Volledige Naam: Melrose Elyse Etherington
    Roepnaam: Rose
    District: 4
    Leeftijd: 16
    Talenten: Melrose is goed in mikken, meestal met dolken, waar ze over het algemeen heel goed mee om kan gaan. Daarnaast is ze snel, en kan ze goed vechten met haar vuisten. Ook is ze behendig als het gaat om klimmen.
    Minpunten: Ze is niet erg stil als het gaat om besluipen, en ziet vaak het gevaar van sommige dingen niet snel in.
    Uiterlijk:


    Melrose heeft lange, golvende haren die tot ongeveer haar schouderbladen rijken. Ze heeft blauwgroene ogen, van haar vader. Ze is slank gebouwd en is ongeveer 1.64M.
    Innerlijk: Melrose is een meisje dat het niet erg vind om iemand te verwonden, als het gaat om haar eigen leven. Als ze boos is kan ze soms zelfs agressief uit de bocht komen. Ze kan er niet tegen als mensen haar commanderen of bekritiseren, ze is erg perfectionistisch. Maar naast de harde kant, schuilt een gevoelig meisje wat snel gekwetst is, al laat ze dat niet snel blijken.
    Extra: Melrose woont samen met haar vader, die een hoge rang in zijn werk heeft, waardoor ze bijna geen zorgen thuis hebben. Haar moeder was een paar jaar geleden overleden aan een ernstige ziekte, waar Melrose nogsteeds kapot van is.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 19:52 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Do we already have enough peepz?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Nope =P Ik verander het wel even naar 2 rollen per persoon, gaat het wat sneller misschien.


    El Diablo.

    Ik ga jongen uit D12 invullen*O*


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)