• Hoooi :]

    Ik heb thuis nog 7 uitbereidingspakketten van the sims 2.(die niet meer te koop zijn in de winkel)
    Ik doe er zelf niks meer mee. En aangezien ik de codes nooit heb geregistreerd kunnen ze nog gebruikt worden door andere spelers.
    Wil jij 1 of misschien allemaal kopen? Of weet jij iemand die dat wel wil? Ga dan naar deze link :]
    Je mag zelf bieden!

    http://computer-software.marktplaats.nl/games-pc/544335732-the-sims-2-uitbereidingspaketten.html?return=eJwFwdsJgDAMAMBdOkCrIH6kiLMEDDb0YWiiUMTdvUOY4WWYosK6gKsjJjOBEB7q%2BRJqvmLPJgXR1LcSbqWOR%2BUW6vCSZLchtBVW43aqi98Pmwgdxw%3D%3D&df=1

    Alvast bedankt! ^^


    Sometimes it's best not to care.

    Ik wil wel maar daar heb je het hoofdspel denk ik voor nodig en dat heb ik niet


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    WeStayStrong schreef:
    Ik wil wel maar daar heb je het hoofdspel denk ik voor nodig en dat heb ik niet

    Die heb ik ook wel, ik stuur je wel even een berichtje daarover.


    Sometimes it's best not to care.

    Ik heb ze allemaal al :P


    Today will be Girl's Day party with you~

    LoveyDovey schreef:
    Ik heb ze allemaal al :P

    Verdorie x]

    [ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 15:10 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Je kunt ze nog wel kopen.. Bij de Intertoys, in die 5-euro-pc-bakken.

    404NOTFOUND schreef:
    Je kunt ze nog wel kopen.. Bij de Intertoys, in die 5-euro-pc-bakken.

    Ah okee ;o Hier niet meer. Ik loop zelf stage bij de Bart Smit en ik zie overal alleen nog maar de originele voor 60 euro o.O


    Sometimes it's best not to care.

    Geen interesse, maar dit is wel een stiekeme bump. Het enige wat ik leuk vond met de Sims, was om ze in een zwembad te stoppen en dan het trappetje weg te halen (duivel). Ja. Ik ben stiekem heel slecht.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Colorblind schreef:
    Geen interesse, maar dit is wel een stiekeme bump. Het enige wat ik leuk vond met de Sims, was om ze in een zwembad te stoppen en dan het trappetje weg te halen (duivel). Ja. Ik ben stiekem heel slecht.

    Hahaha! Ja dat deed ik ook altijd. Of ik zette ze vast in een hokje en liet ze verhongeren.
    En ik had een code waarmee je ze dood kon laten gaan door vliegjes en een satelliet en dat soort dingen :3


    Sometimes it's best not to care.

    SpaceBUNNY schreef:
    (...)
    Hahaha! Ja dat deed ik ook altijd. Of ik zette ze vast in een hokje en liet ze verhongeren.
    En ik had een code waarmee je ze dood kon laten gaan door vliegjes en een satelliet en dat soort dingen :3


    Hehe. Will you marry me? :3


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Colorblind schreef:
    (...)

    Hehe. Will you marry me? :3

    Yeshyesh! i will!

    :Y)


    Sometimes it's best not to care.

    SpaceBUNNY schreef:
    (...)
    Yeshyesh! i will!

    :Y)


    Ik vind het namelijk doodleuk om mijn sims allemaal te vermoorden. Pijnlijk :3


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Colorblind schreef:
    (...)

    Ik vind het namelijk doodleuk om mijn sims allemaal te vermoorden. Pijnlijk :3


    Dood laten gaan van de honger is anders ook erg leuk. (wbw)


    26 - 02 - '16

    Vidia schreef:
    (...)

    Dood laten gaan van de honger is anders ook erg leuk. (wbw)


    Hm-hm. Ik heb ooit een koelkast op een van hen gezet. Dat was zo'n lekker gevoel xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Colorblind schreef:
    (...)

    Ik vind het namelijk doodleuk om mijn sims allemaal te vermoorden. Pijnlijk :3

    wahahahah! Jaa is ook leuk :3
    ik heb ook wel eens gedaan dan zette ik ze ineen hokje vast met een koelkast en gasfornuis ding. En dan liet ik ze het aanbranden dan ging ik er nog ff zo'n ding in zetten wat van hout is en toen er vuur kwam, heb ik ze daar gwn laten verbranden! :]


    Sometimes it's best not to care.

    SpaceBUNNY schreef:
    (...)
    wahahahah! Jaa is ook leuk :3
    ik heb ook wel eens gedaan dan zette ik ze ineen hokje vast met een koelkast en gasfornuis ding. En dan liet ik ze het aanbranden dan ging ik er nog ff zo'n ding in zetten wat van hout is en toen er vuur kwam, heb ik ze daar gwn laten verbranden! :]


    Ik heb wel trek in geroosterde sims. (wbw)


    26 - 02 - '16