• Is hier/ zijn hier, mensen die op school ook met magister werken? Wij hebben het namelijk sinds kort en ik kan nergens bij komen. Mijn ICT leraar zegt dat ik een niewere versie van windows moet uploaden... Tja. Ik heb vista . (geloof ik) en dan zou dat toch gewoon moeten kunnen?


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Ik heb ook Magister bij mij op school, maar bij mij deed hij het gewoon meteen zonder problemen, dus sorry ik kan je helaas niet helpen.


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Sykes schreef:
    Ik heb ook Magister bij mij op school, maar bij mij deed hij het gewoon meteen zonder problemen, dus sorry ik kan je helaas niet helpen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik haat dat programma. Mijn moeder kan letterlijk alles in de gaten houden. Van huiswerk tot mijn spijbeluren tot mijn cijfers en mijn 'vergeten' boeken en huiswerk. Je wilt er niet mee kunnen werken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Sykes schreef:
    Ik heb ook Magister bij mij op school, maar bij mij deed hij het gewoon meteen zonder problemen, dus sorry ik kan je helaas niet helpen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik heb ook Magister.. Maar op de oude computers bij ons op school kán dat zelfs, dus moet het bij jou ook lukken :3

    Rajah schreef:
    Ik haat dat programma. Mijn moeder kan letterlijk alles in de gaten houden. Van huiswerk tot mijn spijbeluren tot mijn cijfers en mijn 'vergeten' boeken en huiswerk. Je wilt er niet mee kunnen werken.


    Weet ik!
    echt! komt m'n moeder zo bij me, je hebt morgen ook een presentatie, en neem je voortaan je aardrijkskunde mee?! oja! en niet weer spijbelen tijdens je keuze uren! zooooooooooooo irritant!


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Rajah schreef:
    Ik haat dat programma. Mijn moeder kan letterlijk alles in de gaten houden. Van huiswerk tot mijn spijbeluren tot mijn cijfers en mijn 'vergeten' boeken en huiswerk. Je wilt er niet mee kunnen werken.

    Dit en je moet volgens mij iets van silverlight of zo downloaden... Weet niet of het dan werkt?


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Februharry schreef:
    (...)

    Weet ik!
    echt! komt m'n moeder zo bij me, je hebt morgen ook een presentatie, en neem je voortaan je aardrijkskunde mee?! oja! en niet weer spijbelen tijdens je keuze uren! zooooooooooooo irritant!


    Hahaha mijn moeder die werd helemaal gek vrijdag.
    "En Demi, ik weet wel dat je volgend jaar geen Natuurkunde meer kiest maar dit betekend niet dat je de lessen niet nu al moet laten vallen. Je haalt al die uren maar dubbel in, bla bla bla, ik ga je mentor bellen en hier ga je nog lang last van hebben, bla bla bla. Je moet je huiswerk maken want je kan zo niet eeuwig doorgaan, bla bla bla.."
    Zucht.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Rajah schreef:
    Ik haat dat programma. Mijn moeder kan letterlijk alles in de gaten houden. Van huiswerk tot mijn spijbeluren tot mijn cijfers en mijn 'vergeten' boeken en huiswerk. Je wilt er niet mee kunnen werken.

    Op dit soort gebied houd ik van mijn ouders; die willen het altijd van mij weten, en kijken dus daar nóóit op. :]

    OT: ik heb nu alleen problemen met de app. Hij toont namelijk geen huiswerk meer, maar verder kan ik er gewoon op. Met (volgens mij) de nieuwste versie van Windows....


    Deep inside, I've never felt alive

    De rest van de school heeft Magister, wij als 'TTO' afdeling moeten zo nodig weer anders zijn door ManageBac te gebruiken. Magister kan ons debiele cijfersysteem niet aan:Y) Maar goed, mijn ouders controleren me sowieso niet echt. Zij hebben zoiets van: 'Jij wilt persé TTO doen, dus dan werk je er ook maar voor. Als jij het niet haalt, is dat jouw probleem.' zeer relaxt dus :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Misschien moet je eerst Silverlight downloaden? Dat moest ik ook eerst voordat magister het deed


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.

    Wat is dat? xd


    26 - 02 - '16

    Sykes schreef:
    Ik heb ook Magister bij mij op school, maar bij mij deed hij het gewoon meteen zonder problemen, dus sorry ik kan je helaas niet helpen.


    Full of envy behind that anonymous mask

    Ik werk daar al vanaf ik op de middelbare school zit mee. Je moet er Silverlight voor hebben op je computer (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Rajah schreef:
    Ik haat dat programma. Mijn moeder kan letterlijk alles in de gaten houden. Van huiswerk tot mijn spijbeluren tot mijn cijfers en mijn 'vergeten' boeken en huiswerk. Je wilt er niet mee kunnen werken.


    Ja idd!
    Zo kut! Ik zit bij Februharry op school ..
    Je ouders kunnen echt alles zien.. Mn moeder moet echt zonodig gaan kijken naar mij cijvers voor frans.. Tsja als je geen onvoldoende wil zien moet je niet gaan kijken he .. :X


    Don't be like the rest of them, darling