• Niet meer nodig (Gestopt)

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 15:58 ]


    Rol: Beste vriendin van bandleden ofzo?
    Voornaam: Tessie.
    Achternaam: McCoy.
    Volledige naam: Tessie Lynne McCoy.
    Leeftijd en geboortedatum: 17. || Geboren op 29 september 1994.
    Karakter: Tessie heeft altijd een lach op haar gezicht en een geweldig gevoel voor humor. Ze is het soort meisje waar je graag mee om wil gaan, en het soort meisje dat je opvrolijkt wanneer je ergens mee zit. Tessie is zelfverzekerd, zelfstandig en nieuwsgierig. Ze heeft een sterke mening die ze maar al te graag deelt met iedereen die luistert en overschrijdt haar eigen grenzen vaker dan haar ouders zouden willen. Bij Tessie gaat het om plezier maken, dingen meemaken, reizen en het gevoel hebben dat ze echt leeft. Haar ouders hadden een meer 'standaart' leven voor hun dochter geplant. Ze wilden Tessie zien studeren, carrière maken, een gezinnetje stichten, op zijn tijd natuurlijk, maar Tessie heeft andere plannen. Ze wil zo veel mogelijk zien nu ze nog jong is, voor ze aan het 'echte' leven begint. Ze is niet erg serieus, maar kan dit best zijn als het zou moeten. Ook is ze behoorlijk slim, maar desondanks bleef ze zesjes scoren op school. Dat komt onder andere door haar luihuid maar ook door haar interesses voor andere dingen. Fotograferen bijvoorbeeld. Tessie steekt haar tijd liever daarin, dan in schoolboeken. Ze is erg positief ingesteld en probeert altijd het goede van mensen te zien, zelfs als dit ver te zoeken is. Tessie is een spontaan meisje en een 'vrije geest'.Ook zijn haar vrienden er vijwel zeker van dat ze ooit een record tijd neerzet met te laat komen.
    Uiterlijk:


    Ellie Goulding.
    Tessie heeft blonde slordige krullen die ze bijna altijd losjes langs haar gezicht heeft hangen. Ze heeft grote donkere ogen, en volle lippen die ze graag rood of roze stift. Ze houd van accessoires. Zo gaat ze nooit de deur uit zonder ketting om, en versiert ze haar polsen meestal met een overvloed aan dunne armbandjes. Ook draagt ze af en toe mutsjes of 'hippiebandjes' om haar hoofd. Tessie heeft bijna altijd wel een zonnebril op, zelfs wanneer de zon niet schijnt, en anders heeft ze er minstens een bij zich.
    Familie: Tessie is het enige kind van de 40jarige advocaat Clare McCoy en de 46jarige Tom McCoy.
    Extra:Tessie beleeft een groot plezier aan fotograferen. Ze neemt haar camera overal mee naar toe, en ze legt vrijwel alles vast. Ze maakt ook regelmatig foto's voor de band.
    - Ze vind Sam leuk, maar weet niet zo goed wat ze hiermee aan moet.
    Matt Flyzik.
    e.v.t Naam band?: Zou ik zo niet weten, sorry :c

    [ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 19:36 ]


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Rol: Fangirl waar ze verliefd op worden?
    Voornaam: Jenna
    Achternaam: Davids
    Volledige naam: Jenna Amy Davids
    Leeftijd en geboortedatum: 17, 5 september.
    Karakter: Jenna is zo'n meisje die alle jongens voor zich wint. Ze gaat graag uit en is spontaan. Niet verlegen om een praatje te maken met vreemden. Ze flirt graag maar als ze eenmaal een vriend heeft blijft ze ook echt wel trouw aan hem. Ze kan soms wat arrogant overkomen doordat ze soms bot reageert op dingen die haar niet zo goed bevallen. Ook is ze snel jaloers, niet persee op andere meisjes maar vooral als een ander meisje flirt met haar vriendje ofzo. Ze is een intelligent meisje maar doet zich vaak dommer voor dan dat ze is. Ze staat positief in het leven.
    Uiterlijk:


    Ashley Benson
    Jenna is een mooi, slank meisje. Haar prachtige blauwe ogen vallen meteen op. Ze is slank en klein, rond de 1.60. Ze heeft blonde haren die ze vaak stijlt omdat ze het niet mooi vind als ze zo slordig zitten. Ze draagt niet heel veel make-up, vaak alleen een beetje mascara, eyeliner en lipgloss. Ze kleedt zich best meisjesachtig maar kan zich ook zeker thuis voelen in een simpele skinny-jeans en een oversized shirt. Ze voelt zich wel veel vrouwelijker als ze hakken draagt en dit doet ze dan ook vaker dan dat ze bijvoorbeeld Vans aantrekt.
    Familie: Jenna is de dochter van de succesvolle 42jarige zakenman James Davids en de 41jarige schrijfster Jennifer Davids. Ze is het zusje van de 20jarige Mitch Davids.
    Extra: Jenna houdt van zingen en dansen en doet dit vrijwel overal en altijd. Ze had een lange relatie met Bradley maar doordat hij al langere tijd vreemdging is dit uit gegaan en is Jenna's motto veranderd naar :'Single and ready to mingle!'
    -Gregory van der Wiel.

    Kun je me waarschuwen als je mijn rol gaat gebruiken in je verhaal?:$

    [ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 20:28 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Rol: Fangirl waar jongens verliefd op worden
    Voornaam: Emily
    Achternaam: Thompson
    Volledige naam: Emily Rae Thompson
    Leeftijd en geboortedatum: 18, 14 Februari 1993 (mag ook jonger als de bandleden jonger zijn)
    Karakter: Emily is een rustig meisje. Ze praat niet luid en is niet heel erg aanwezig. Emily houdt er namelijk niet van om op de voorgrond te staan. Ze wordt verlegen als er veel ogen op haar gericht zijn. Dit betekent echter niet dat ze niet sociaal is. Ze doet graag dingen met vrienden maar ze is niet een meisje wat thuis hoort in een grote groep. Daar is ze te verlegen voor.
    Emily is erg onzeker. Niet alleen over haar uiterlijk maar ook over hoe ze naar dingen in het leven kijkt. Haar mening geven doet ze dan ook niet zo snel, het liefst gaat ze mee in de mening van een ander omdat ze bang om de verkeerde mening te hebben.
    Verder is Emily erg intelligent. Ze is leergierig en leert heel makkelijk. Ze hoeft er geen moeite voor te doen om hoge cijfers te halen.
    Emily is redelijk snel achterdochtig en voelt zich ook snel aangesproken. Dan kan haar rustige kant plotseling heel erg omslaan en reageert ze behoorlijk fel. Ze is een meisje dat van het ene op het andere moment ontzettend kwaad kan worden.
    Ze heeft een grote zwakte voor jongens. Ze laat zich maar wat snel verleiden. Ze heeft echter nog nooit een relatie gehad en is behoorlijk jaloers op al die meiden die zo vaak een relatie hebben.

    Uiterlijk:


    Claire Holt
    Emily is een meisje met blauwe ogen en een lengte van 1,70 m. Hiermee heeft ze ongeveer de gemiddelde lengte van een meisje. Daar is ze erg blij mee want dat betekent dat ze niet zo op valt.
    Ze heeft half lang blond haar dat van nature stijl is. Er komt alleen een krultang aan te pas voor speciale gelegenheden.
    Make-up is ook niet iets wat ze dagelijks gebruikt. Alleen Mascara, verder gebruikt ze make-up alleen maar voor het uitgaan.
    Wat kleding betreft voelt Emily zich het meest thuis in skinny jeans met daarop een t-shirt (of tanktop) met een vest of leren jack. Maar er zijn ook dagen waarop ze een rok of een jurk draagt.
    Familie: Emily is de dochter van John Thompson (48), een brandweerman, en Holly Thompson (43), een kapster. Ze heeft nog een jonger zusje Rose (15).
    Extra: Ze speelt volleybal en doet aan zwemmen. Luistert graag muziek. Heeft een hekel aan kauwgom en heeft hoogtevrees.
    e.v.t Naam band?: Sorry, ben ik niet goed in


    Wil je het laten weten als je er wat mee doet?


    -

    Ik vul iets in! (:
    -XOXO


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Feminine schreef:
    Ik vul iets in! (:
    -XOXO

    Oke dankje
    Xx

    Ik ga ook wel wat invullen. Gaat alleen wel even duren.

    Calypso schreef:
    Ik ga ook wel wat invullen. Gaat alleen wel even duren.

    oke, maakt niet uit hoor
    Xx

    *uche* Level Six *uche*


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Cagress schreef:
    *uche* Level Six *uche*

    Het enige wat hetzelfde is is dat het een zelfverzonnen band is?? Dus ik zou niks zeggen...

    Cagress schreef:
    *uche* Level Six *uche*

    En ik had al een idee voor een zelf verzonnen band

    quin98 schreef:
    (...)
    Het enige wat hetzelfde is is dat het een zelfverzonnen band is?? Dus ik zou niks zeggen...


    Okay, whut? Nouja, ik heb geen zin om uit te leggen waar dit allemaal naartoe gaat. Noem je band maar Level Six, noem je bandleden maar Spencer, Tristan, Cody en Harold. Enjoy, i don't care. Oh, en trouwens. Je hebt mijn verhaal gelezen, dus het is niet zomaar 'toeval'. Als je in ieder geval had gevráágd of je iets uit mijn ideeën mocht gebruiken was het al oke geweest, maarja.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 15:44 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Cagress schreef:
    *uche* Level Six *uche*


    Eh, lol. Heel subtiel ;r
    -XOXO


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Feminine schreef:
    (...)

    Eh, lol. Heel subtiel ;r
    -XOXO


    Héél erg subtiel, maar ik wilde het gewoon even duidelijk maken zonder dat ik onaardig hoef te worden. Maar Miss. Knowitall hier gelooft me niet.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Cagress schreef:
    (...)

    Okay, whut? Nouja, ik heb geen zin om uit te leggen waar dit allemaal naartoe gaat. Noem je band maar Level Six, noem je bandleden maar Spencer, Tristan, Cody en Harold. Enjoy, i don't care. Oh, en trouwens. Je hebt mijn verhaal gelezen, dus het is niet zomaar 'toeval'. Als je in ieder geval had gevráágd of je iets uit mijn ideeën mocht gebruiken was het al oke geweest, maarja.

    Nee want ik heb er hele andere ideeën bij dus zou ik niks hoeven te vragen maar weet je wat ik schap het verhaal wel best ik heb geen zin in al dit fucking gezeik

    Rol: Meisje waar de jongens verliefd op worden. 
    Voornaam: Belle word over het algemeen gewoon bij haar hele voornaam, omdat haar naam al kort is. Mensen noemen haar soms 'Bell', 'Bells' of iets dergelijks.
    Achternaam: van der Woodsen.
    Volledige naam: Belle Meredith van der Woodsen.
    Leeftijd en geboortedatum:  Belle is nu 17 jaar oud en geboren op 27 augustus in het jaar 1995. Over een paar maanden word ze dus 18. 
    Karakter:  Ze is erg competitief ingesteld en ze heeft een hekel aan verliezen. Als ze dan toch een keer verliest is ze die dag echt niet meer te genieten. Dat kan met alles doorgaan, al gaat het om dat ze gelijk heeft of zo, ze wilt altijd winnen. Bij haar is het ook een kwestie van of ze je aardig of niet, daar is ze erg standvastig in. De rest van de tijd is ze eigenlijk heel aardig, dat is dan het moment dat ze je geaccepteerd heeft. Voor de rest is ze bijna nooit chagerijnig. Dat komt bijna nooit voor, behalve in de winter wel eens. In de winter heeft ze altijd van die dagen dat ze geen zin heeft om iets te doen en dan blijft ze gewoon binnen. Op andere dagen heeft ze juist energie te veel en kan ze niet stilzitten. Dan houd ze er van om te gaan rennen door het park. Dat doet ze eigenlijk altijd wel in de weekenden. Bij haar is het echt een kwestie van of ze je aardig vind. Ze kan namelijk ineens omslaan als ze je niet mag. Mag ze je wel, zit je goed. Niet dat ze een opstoker is, maar dan houd ze liever de eer aan zichzelf. Ze staat ook heel stevig in haar schoenen en is ze heel nuchter. Belle gelooft niet zo in spirituele dingen. Overal is er wel een verklaring voor, vind ze. Ook zal ze nooit op de achtergrond blijven tijdens een gesprek. Meestal weet ze wel een manier om aandacht te trekken. Soms denken mensen dat ze áltijd aandacht zoekt, maar dat is niet zo. Nou ja, meestal klopt het ook wel, maar ze zal het nooit echt toegeven. Dat kan ze maar heel moeilijk, iets toegeven. Dat komt doordat ze echt enorm koppig is, iets wat sommige mensen irritant vinden, meestal dramt ze dan haar zin gewoon door. Ze wilt dan altijd gelijk hebben. Soms komt Belle wat arrogant over tegen sommige mensen, de blikken die ze geeft, maar daar heeft ze verder geen boodschap aan. Ze doet gedraagt zich gewoon hoe dat ze zich wilt gedragen. Haar karakter is heel overenthousiast en soms ook wat kinderlijk. Zo kan ze kinderlijk op dingen reageren. Haar zus is al lang geleden gewend geraakt aan het kinderlijke gedrag en heeft altijd haar dosis kinderlijke blijheid per dag nodig. Dat is omdat de zussen elke dag samen zijn. Toch is Belle heel verschillend van haar zus. Waar haar zus soms arrogant kan kijken naar mensen die haar niet aanstaan, is Belle altijd aardig tegen iedereen, zelfs als ze ze toch niet echt aardig vind. Vanwege haar kinderlijkheid vinden ook vaak mensen haar aardig. Tuurlijk, zoals iedereen heeft ook zij haar slechte kanten. Belle is bijvoorbeeld heel snel jaloers. Alleen laat zij haar kanten nooit merken en zal ze het achter je rug omdoen. Ook plant ze haar dag rond haar humeur en omdat die altijd goed is, is ze altijd in de weer met dingen. Al is het winkelen of kleding maken. Belle vind het erg verstikkend om hele dagen door thuis te zitten en wilt dat dus niet. Daarom probeerd ze haar dagen vol te plannen met van alles. Ze is er dol op om mensen te stijlen en hun make-up te doen. Daarom maakt ze ook altijd haar jongere zusjes op.
    Uiterlijk:

    Britt Robertson.
    Belle heeft lichtblonde, wilde krullen die ze elke dag zo over haar schouders laat hangen. Meestal laat ze het gewoon los hangen, omdat ze dat het fijnste vind. Soms zet ze haar haren echter vast. Dan doet ze het ineen staart of een knot. Belle's haar komt tot ergens halverwege haar rug. Haar ogen hebben een beetje een blauwegroene kleur. Zelf weet ze niet echt welke van de twee kleuren, maar het lijkt er een beetje tussenin te zitten. Ze zet ze nog eens extra in de verf door ze donker op te maken. Meestal doet ze dit met mascara en eyeliner, maar soms ook met oogschaduw. Haar ogen hebben gewoon een middelgroot formaat en ze worden omringd door lange, zwarte wimpers. Verdere make-up gebruikt ze niet, behalve een beetje lipgloss dan, want haar huid is al egaal. Om dat zo te houden smeert ze er heel wat crème op. Verder heeft ze een beetje een mager postuur, maar zelf vind ze het erg dat haar heupen wat breder zijn. Daar is verder niets aan te doen, dus ze vind het nu niet erg meer. Belle's kledingstijl bestaat voornamelijk uit strakke broeken en gewoon shirtjes of topjes. Dat combineerd ze dan met een zwart, leren jasje en hoge hakken. Ze loopt vrijwel altijd op haar afgetrapte ballerina's. Die ze geweldig vind zitten, maar soms loopt ze ook hele dagen op blote voeten. Belle is maar ongeveer 1.68 lang en weegt om en nabij de 55 KG.
    Veel kleding heeft ze niet, maar de kleding die ze heeft vallen een beetje onder 'nautical'. Veel marineblauwe kleuren en streepjes. Het liefst draagt ze jurkjes, maar soms draagt ze ook broeken. Haar kledingstijl is erg eenvoudig. Het liefst loopt ze, zoals al eerder verteld, op haar favoriete ballerina's.
    Haar gezicht heeft een lichte, romige kleur met rozige blosjes. Belle's ogen zijn prachtig blauw. Vaak zeggen mensen er gouden spikkels in te zien, maar dat heeft ze zelf eigenlijk nog nooit bij zichzelf gezien. Haar neus is niet klein, maar ook niet groot en ze is er wel tevreden mee. Als laatste heb je Belle's mond die van nature en lichtroze kleur en ze zijn gewoon vol. Ook haar bij haar mond is het moeilijk te zeggen, want ze zijn aan de volle kant en toch ook weer niet. 
    Familie:  De familie van der Woodsen heeft al járen lang veel aanzien. De oudsten van de familie die nog leven zijn Belle's opa en oma, Harold en Meredith van der Woodsen. Hun enigste en oudste zoon is Belle's vader Charles. Hij is een 49-jarige zakenman die hoog op de sociale ladder staat. Charles is getrouwd met de 45-jarige Sarah. Ze werkt parttime in het ziekenhuis en de rest van de tijd maakt ze het huis van onder tot boven helemaal schoon. Belle was hun oudste kind, zij werd opgevolgd door Sienna van 15 jaar oud. Zij is enorm lui en erg afhankelijk van haar ouders, het liefst geeft ze al hun geld uit. Daarna kwam Olivia van 14 jaar oud. Olivia is erg slim en wilt daarom een hoge opleiding gaan volgen. Het liefste wilt ze haar vader achterna en iets in de zakenbuisiness doen. Als laatste kwam Chloé van 12. Ze is erg eigenwijs en best jongensachtig. Haar ouders vinden dit niet leuk omdat ze altijd gaat voetballen en dan met gescheurde kleding thuiskomt. Ook heeft zij een hekel aan de jurkjes die haar moeder uitzoekt voor haar en weigert die te dragen.
    Extra: Al sinds Belle kan schrijven en kleuren, heeft ze een talent voor tekenen. Die heeft ze van haar moeder geërfd en het is een geweldige manier om haar gevoelens te uiten. Haar tekeningen zijn ook een manier om haar bedoelingen en gevoelens duidelijk te maken. Altijd en overal heeft ze daarom haar schetsboek bij, voor het geval dat ze iets ziet wat ze geweldig vind om na te tekenen. Later wilt ze het liefst modeontwerpster worden en daar is ze nu al heel veel mee bezig. Het liefst sleept ze haar ontwerpboek overal mee naartoe. Haar hobby is winkelen, iets wat ze hele dagen door zou kunnen doen. Verder is ze ook erg sportief. Ze voetbalt namelijk vier avonden in de week. Een keer in de twee weken heeft ze een wedstrijd. Belle vind zelf dat het erg goed gaat bij het voetballen. Met deze sport kan ze haar agressie kwijt.


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old