• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme
    - Cirindë Uruviel Kammernumer 15
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 14:47 ]


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    "Jawel." zeg ik zacht. "Het is niet echt juist om dat te doen bij jou." Als ze glimlacht moet ik wel terug glimlachen.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "We weten allebei dat ik meer voor je beteken. En we weten allebei wat we op dit moment willen. Wat is het probleem Luca?" Vraag ik terwijl ik rechtop ga zitten. Ik weet dat mijn BH bijna uitvalt, en het kan me weinig tot niets schelen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik zucht en kijk naar de dekens. "Het zal nooit meer zijn zoals het was, Chélle." zeg ik terwijl ik haar aankijk. "Ik wil je geen valse hoop geven of je gebruiken." Die woorden waren niet wat ik echt dacht maar toch sprak ik deze uit. "Ik wil je niet teleurstellen."


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Die woorden deden pijn, veel pijn. Alle vorm van opwinding die ik tot net gevoeld had, was nu compleet weggeëbd. Vechtend tegen de tranen maak ik snel mijn BH weer vast en trek mijn shirt over mijn hoofd.
    "Ik dacht dat er nog een klein beetje gevoel in je zat. Maar waarschijnlijk had ik het mis."


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ze trekt meteen haar shirt weer aan en haar woorden raken me hard. Ik pak haar handen vast. "Je had het niet mis." zeg ik zacht. "Ik ben gewoon veranderd." Ik kijk haar recht in haar ogen aan.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Ja, zo veranderd dat je alles afneukt, zelfs jongens." Ik zucht.
    "Wat moet ik toch met jou?" Vraag ik aan Luca terwijl ik mijn armen om hem heen sla.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Ik weet het niet." mompel ik terwijl ik mijn armen om haar middel heen leg. "Ik weet niet eens wat ik met mezelf moet, kijk nou wat voor zooitje ik ervan maak." glimlach ik triest.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Als je maar wel weet dat ik er altijd voor je ben. Wat er ook gebeurd. Ik zal altijd van je blijven houden." Ik druk een kus op zijn lippen en ga weer op het bed liggen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    Na een tijdje begint het lezen me te vervelen en besluit ik maar te kijken hoe het met Solomon is. Ik glij van het bed af en trek nog even snel een jogingbroek aan voordat ik mijn kamer uitloop en op Solomon's deur klop. 'Solomon?' Vraag ik, 'mag ik binnenkomen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Solomon

    Ik hoor mijn naam. Ik stap van het bed af en strompel naar de slaapkamer deur en blijf daar.
    Nu pas zie ik wat voor zooitje het is. Ik haal gevoelloos mijn schouders op.
    "Mij best." Zeg ik naar de voordeur toe.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ben 1:50 PM uit, maar weer niet hoe laat ik Online ben. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cassie
    'Mij best,' hoor ik Solomon zeggen. Ik twijfel nog even maar doe dan de deur open en stap naar binnen. Mijn valt even op het glas van het raam dat Luca had ingeslagen en daarna kijk ik naar Solomon. 'Ehm gaat het al weer een beetje?' Vraag ik. Volgens mij is Damon ook niet al te brolijk maar Celeste is nu toch waarschijnlijk bij hem. Misschien ga ik later nog wel even bij hem langs.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Dankje." fluister ik zacht. Ik ga naast haar liggen en denk aan vroeger.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik kijk Luca aan en glimlach. Het gevoel van net mag misschien weg zijn maar dit is zoveel beter, dit is vertrouwd.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Damon Blake
    Ik werd langzaam wakker en keek om me heen. Ik lag tegen Celeste aan en glimlachte zachtjes. Wat is ze toch lief. Ik stond op en liep naar mijn koelkast, daaruit pakte ik wat te eten. Ik deed het in de magnetron en warmde het op.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.