• tuurlijk zal het weer eens niet zo zijn.
    Ga ik dood leuk bij blokker breaking down halen sta ik bij de kassa, de vrouw kijkt op het hoesje er staat 12+ op. ze kijk me aan en vraagd: ben jij wel ouder dan 12?
    ik: hum jah
    zij: ahaa nou als je het zegt
    en ze geloofde me dus niet -.-

    ik word over 2 maanden 18 en ik wordt dood leuk aangezien voor iemand die jonger is dan 12.
    ik wordt wel vaker aangezien als iemand van 14 ofzo maar JONGER dan 12.
    was helemaal gepikeerd toen ik de winkel uitkwam en nu nog trouwens xD

    misschien als ik straks 40 ben en iemand schat mij 34 zal ik juichen.
    maar nu dus niet (3

    nog iemand die 6 jaar jonger of tenminste veel jonger wordt geschat dan hij/zij eigenlijk is?


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    nope, k wordt vrijdag 22 en de laatste schatting was 26, moet je ook niet blij mee zijn x)

    Nope, ik ben vijftien en de laatste die mijn leeftijd schatte, schatte mij op twintig >_<"


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik weet het eigenlijk niet. Ik werd vroeger altijd een paar jaar ouder geschat, maar nu zou ik het niet weten 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb zo'n meisje in mijn klas dat eruit ziet alsof ze 12 is, en zij vertelde me laatst dat ze al 23 was. En ik zat daar vet in shock, haha.
    Maar het kan dus erger :Y)

    Oja en ik word meestal 18/19 geschat, dus dat klopt wel ongeveer.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 16:41 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mja, ik ben 15 en mensen denken altijd dat ik 12/13 ben... nou, leuk... ):


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Bij mij is het omgekeerde, ben 15 jaar en mensen zien mij aan als 17/18 :)


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Beter; als jij 70 ben zie je er nog uit als 60, leuk toch? ^.^
    Ik ben 16 (bijna 17) en mensen schatten me gewoon rond die leeftijd. (;


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik word dit jaar 16, iedereen denkt dat ik 16/17 ben.

    Ik ben zo blij dat niemand me ouder schat haha. Die mensen die er trots op zijn falen zó hard.
    Maar ze schatten me wel vaak jonger.


    Your make-up is terrible

    Ik wordt gelukkig altijd ouder geschat, dit is namelijk wel echt belachelijk!


    Amor Omnia Vincit || I Can't Change

    Ik ben zestien en wordt meestal rond de 19/20 geschat, fantastisch toch =.=
    Maar ik mag niet klagen, dat van jou is onredelijk veel erger.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Meestal denken mensen dat ik 13/14 ben, ik ben 15. Dus zo erg is dat niet, maar het is natuurlijk niet leuk.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Chamberlain schreef:
    Ik ben zestien en wordt meestal rond de 19/20 geschat, fantastisch toch =.=
    Maar ik mag niet klagen, dat van jou is onredelijk veel erger.


    Ik heb dat dus ook gehad, ik heb vrienden in die leeftijd en ik was daar dus op bezoek. In le studentenwoning waar het smerig is.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik word dit jaar 17, en vorige week dacht iemand nog dat ik 20 werd ._.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik ben 20 en wordt meestal tussen de 17 en 19 geschat. I got it from my momma.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.