• Ik kwam net op youtube een fanmade mv tegen van een serie die ik keek. Hij is nu één week afgelopen, maar ik mis het kijken nu al :c



    't Gaat om de Zuid-Koreaanse serie "Shut Up! Flower Boy Band" (flower is een daar een manier om te zeggen dat een jongen mooi is; Pretty Boy Band dus eigenlijk). De titel is wat vaag, maar de serie wel echt leuk.
    Het gaat over een high school rockband en hoe ze om gaan met vriendschap, liefde, kansen en hun passie voor muziek. Het is in het Engels ondertitelt lol, so yeah. Deze fmv is iets uitgebreider.
    Ik denk dat ik nu gelijk weer opnieuw ga kijken.. verslaafd (cat)

    Ben ik de enige die lichtelijk verdrietig raakt als een leuke serie afgelopen is?


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik ken het eigenlijk helemaal niet, maar ik vind die jongens er wel cute uitzien. :3

    Goulding schreef:
    Ik ken het eigenlijk helemaal niet, maar ik vind die jongens er wel cute uitzien. :3

    Haha, in ieder geval één iemand die het eens is :B
    Klopt, het is hier ook niet bekend. Achja lol. Maar als je het wil kijken http://www.krdrama.org/shut-flower-boy-band (je mag niet direct linken right..?)


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Hehe, senk joe, ik denk dat ik wel eens echt ga kijken:Y)