• Ik heb gisteren een foto op hout gekregen! Wilde ik al heel lang doen en nu heb ik dat eindelijk gedaan. Het was eigenlijk niet de bedoeling dat het rood zou worden, maar ik vind dit wel wat hebben eigenlijk :'D Binnenkort op canvas proberen (: Dit is het resultaat ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Wauw, jij bent echt enorm creatief hé?(: Al die leuke dingetjes jij maakt! Ik wou dat ik zo ondernemend was. Ik wil van alles maken en doen, maar ik doe het nooit.=')


    You were born original, don't die as a copy.

    Oke, maar HOE doe je dat? Want nu ben ik jaloers, lijkt me echt een heel leuke cadeau tip. c:


    What would Emma do?

    Bowtruckle schreef:
    Oke, maar HOE doe je dat? Want nu ben ik jaloers, lijkt me echt een heel leuke cadeau tip. c:


    Ik had het weleens voorbij zien komen op internet en toen kwam ik er weer ineens op. Dit doe je met een speciale soort lijm, genaamd mod podge. En ja, ik ga dingen maken voor familie en vriendje enzo als cadeautje. Dus idd een leuke cadeautip (:


    The sun will rise and we will try again.

    SPECS schreef:
    Wauw, jij bent echt enorm creatief hé?(: Al die leuke dingetjes jij maakt! Ik wou dat ik zo ondernemend was. Ik wil van alles maken en doen, maar ik doe het nooit.=')


    Haha ahw dankje! Geloof me, ik heb nog veel meer dingen op m'n lijstje staan om te doen, maar die doe ik ook niet :'D


    The sun will rise and we will try again.

    Hoe komt het dat het rood werd?

    Op canvas ziet zoiets er wel helemaal anders uit hoor. Ik heb het zelf vroeger al vaker gedaan. Is echt een leuke techniek. Ik ben zelf aan het denken om zo een gepersonaliseerd canvas te maken in een rustiek thema (ipv gewone foto's). =)
    Ik heb 3 jaar geleden met een soortgelijke techniek zo ook supercoole rubikspuzzels gemaakt. Mijn vriend vindt ze nog steeds leuk!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Hoe komt het dat het rood werd?

    Op canvas ziet zoiets er wel helemaal anders uit hoor. Ik heb het zelf vroeger al vaker gedaan. Is echt een leuke techniek. Ik ben zelf aan het denken om zo een gepersonaliseerd canvas te maken in een rustiek thema (ipv gewone foto's). =)
    Ik heb 3 jaar geleden met een soortgelijke techniek zo ook supercoole rubikspuzzels gemaakt. Mijn vriend vindt ze nog steeds leuk!


    Door m'n printer die het al ietwat rood uitprintte. Leuk (:


    The sun will rise and we will try again.

    Tooooooof!!!

    Ik heb eens op die manier kartonnen doosjes van de HEMA gepompt als secret santa cadeautjes haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    SPECS schreef:
    Wauw, jij bent echt enorm creatief hé?(: Al die leuke dingetjes jij maakt! Ik wou dat ik zo ondernemend was. Ik wil van alles maken en doen, maar ik doe het nooit.=')


    Haha ik was precies hetzelfde aan het denken.
    Super mooi weer!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    @Derks Leuk! (: Dankje!
    @Frodo ahw haha, dankje!


    The sun will rise and we will try again.

    Dus je print een foto uit op een speciaal soort papier, en lijmt t met Mod-Podge? Of zit ik helemaal verkeerd (bloos)


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Hedone schreef:
    Dus je print een foto uit op een speciaal soort papier, en lijmt t met Mod-Podge? Of zit ik helemaal verkeerd (bloos)


    Op normaal print papier haha


    The sun will rise and we will try again.