• Een team van 6 onderzoekers, waaronder 3 archeologen en 3 wetenschappers, zijn al jaren lang op zoek naar het antwoord op deze vragen. Inmiddels is het al 2026, en men denkt eindelijk een doorbraak te kunnen maken. Radars hebben aangetoond dat er wel degelijk land is op de plaats waarover de Kelten spreken. Hoe kan het dan dat dit eiland nooit ontdekt is en al die tijd al in de zee gelegen heeft?
    Onderweg naar het eiland, krijgt men hier antwoord op. Het eiland is onvindbaar. Het enige dat men treft, is een dikke, grijze mist, waarover de Kelten in hun mythen ook al spraken. Is Avalon verscholen onder die mist?
    Nog voor de onderzoekers erover kunnen discussiëren, wordt hun helikopter in de mist gezogen en storten ze neer op het een eiland. Wanneer ze bijkomen, helemaal verwond, kunnen ze hun ogen niet geloven. Prachtig groen gras, grote appelbomen met hun sappige appels, maar zo’n vreselijke, grijze lucht.
    Het eiland heeft welgeteld 11 inwoners, 11 personen die er al jarenlang leven, maar zich niet ‘vermenigvuldigt’ omdat zij vinden dat dat toch geen zin heeft, aangezien zij het eeuwige leven te lijken hebben..


    Wetenschappers:
    - Helena Henicea Llewynn - xPadfoot

    Archeologen:
    - Arthur St. James - Welch
    - Cynthia Nym Ravenhill - Eglantine

    Inwoners:
    - Marlene Taylor Rhodes - LovingStyles
    - Serena Maya Rose - 4Everdeen
    - Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    - Analynne Mason - CrumbCake
    - Evangeline Wite - annickemiek
    - Ethan Davis - Howler
    - Kane Night - TheRumIsGone
    - Kyle Crown - Blackbirdd
    - James Black - shewerewolf



    Omgeving:
    Foto’s: 1 2 3 4 5 6

    De hemel is lichtgrijs gekleurd. Dit komt vooral door de mist die zich boven het eiland bevindt. Verder heeft het eiland allerlei paradijselijke trekken: prachtige meren, prachtige bossen, appelgaarden, grote weiden en kleine veldjes, die bedekt zijn met miljoenen soorten bloemen.

    Omstandigheden:
    Het is niet nodig om er zelf dingen te gaan telen, want alle levensmiddelen zijn er. Wat er wel gedaan moet worden, is het jagen op dieren.

    Aanwezige dieren:
    Herten, konijnen, beren, eekhoorns, wasberen, veldmuizen, vossen, egels, spreeuwen, mussen, fazanten, roodborstjes, …
    Zie wikipedia (fauna en flora).

    Magisch eiland:
    Avalon is een magisch eiland, dat ook werking heeft op de inwoners van het eiland. Zelf hebben de inwoners maximaal één gave, maar bijna niemand meer heeft nog echt de gaven die de heksen indertijd hadden. Wat voor hen allemaal gelijk is: ze blijven allemaal jong.

    Plaatsen op het eiland:

    1. De appelboomgaarden
    Het eiland staat vol met appelboomgaarden. Hier groeien het hele jaar door appels. Alle inwoners zijn toegestaan om naar de appelboomgaarden te gaan, wanneer ze maar willen.
    2. De Hut
    Omdat men met z’n twaalven op het eiland woont, wil men ook wat ‘bestuur’ hebben op het eiland. In de Hut worden de afspraken gemaakt en is er een wekelijkse bijeenkomst. Dan bespreekt men de situaties, regelt men de verdeling van het land, of maakt men belangrijke beslissingen.
    3. Het meer
    Het meer, ook wel eens het Mistwater genoemd, is één van de vele meren op Avalon, maar toch wel het bekendste. Boven het water hangt een enorm dikke mistlaag. Men zegt wel eens dat dit de eerste plaats op het eiland was dat begon te verdwijnen. In het meer zitten tallozen soorten zoetwatervissen.
    4. Het keienstrand
    Het keienstrand van Avalon. Iedereen is toegestaan om hier te komen. Het keienstrand loopt verder in het zandstrand.
    5. Het zandstrand
    Dit is het enige zandstrand op Avalon. De zee is er azuurblauw en het strand parelwit. Het strand is omgeven door hoge rotsen. Soms maken de inwoners hier een kamp om te overnachten, maar meestal verkiezen ze het bos.
    6. Het bos
    Het bos zit vol leven. Onder elke steen krioelt het van de insecten, in elke boom zitten vogels te zingen en eekhoorntjes. De meeste inwoners hebben hier een hutje opgeslagen, maar soms zoeken ze wel eens onderdak op het zandstrand.

    Activiteiten:

    - Jagen
    - Vergaderen
    - Paardrijden
    - Boogschieten
    - Zwemmen
    - Appels plukken
    - Vissen
    - Kajakken



    Rollentopic
    Topic 1

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 13:11 ]

    [Oké, ik gok dat Helena nog bewusteloos in het bos ligt, dus schrijf ik daar maar op]

    Helena Henicea Llewynn

    Ik kreeg geleidelijk weer wat gevoel in mijn lichaam en kreeg nog geen seconde later het koele gras door waarop ik rustte. Ik opende vliegensvlug mijn ogen en het eerste wat ik vervolgens deed was omhoog schieten en enkele formules mompelen om te checken of ik niet aan geheugen verlies leed. Toen ik had bevestigd dat ik geen beschadiging in mijn hersenen had nam ik mijn omgeving waar. Ik bevond me in een bos. Een bos, hoe kan dat? dacht ik bij mezelf. We waren toch in de helikopter? Waar was ik in godsnaam? Ik leunde op mijn rechterarm, wat algauw een slecht idee bleek te zijn omdat die plotseling brandde van de pijn.
    'Au!' stootte ik uit.
    Ik keek nog eens om me heen. Waar was iedereen? Waar was Matthew? Waar was Arthur? Waar was Paige? Waar was Nym?
    'Hallo?' riep ik, misschien ietwat te zacht zodat enkel iemand die maximaal twintig meter van me vandaan was mij zou kunnen horen. Ik besloot niet nog een keer te roepen, omdat ik me bedacht dat er zich misschien gevaarlijke dieren in dit bos bevonden, dieren die mij als een heerlijke maaltijd beschouwden. Terwijl ik met mijn linkerarm mijn rechter ondersteunde stond ik voorzichtig op en probeerde te bedenken wat ik moest doen.

    Ik weet nu even niet wat ik moet schrijven hoor, want ik snap echt niet meer wat er allemaal is gebeurd..


    Derek and Meredith are soulmates.

    [ik weet het zelf ook niet zo goed... ik heb net het eerste stukje voor Helena geschreven en heb voor wat info enkele pagina's gelezen, maar ik heb ook nog niet zo'n perfect overzicht...]

    [Goed goed, iemand die eens overzichtelijk alles kan samenvatten?]

    (Eh... volgens mij was de heli ontploft en Kane zat in de ontploffing. Voor de rest is er nog niks gebeurt)


    help

    [en James flirt met Nym xD]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Is Kane bewusteloos ofzo?]

    Goulding schreef:
    [Is Kane bewusteloos ofzo?]

    Nee, alleen gewond, en volgens mij is hij nu bij Annalyn's huis


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    (Zoiets dus... xd)


    help

    Analynne Mason

    Ik keek in een kastje, 2 appels en... 2 appels dus.
    Ik gooide er een naar Kane en hoopte, toen het al te laat was, dat zijn reflexen niet te erg aangetast waren, want nog een appel tegen zijn hoofd en hij viel helemaal flauw...
    Ik nam zelf de andere.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Kane Night

    Vechten tegen de pijn kon ik niet en toen mijn oogleden naar beneden zakten kon ik er ook niks meer tegen doen.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Kan Arthur ergens bij komen?]

    Analynne Mason

    De appel vloog gewoon over hem heen, pas toen merkte ik dat hij op de grond lag, Kane, niet de appel, oké, de appel ook, Kane en de appel...
    Ik vervloekte het vreemde stemmetje in mijn hoofd dat in dit soort situaties moeilijk ging doen en spurtte naar hem toe.
    Ik trok hem rechtop, maar ik was klein, zwak en een meisje, neem daarbij nog dat ik totaal geen nutteige krachten heb en dat Kane redelijk gespierd en lang was, en je kwam uit bij het resultaat: Ik moest echt heel hard sleuren voor hij eindelijk in mijn bed lag.
    De minibibliotheek die vol stond met oude boeken van wat mijn voorouders geweest zouden moeten zijn, bevond zich naast de keuken. Ik vervloekte de toestand en dat ik geen krachten meer had, in vergelijking met mijn voorouders...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Goulding schreef:
    [Kan Arthur ergens bij komen?]


    Yeah and Paige.. ): We don't even know where they are right now xd.


    Derek and Meredith are soulmates.

    Kane Night

    Na een tijdje kon ik mijn oogleden gelukkig opendoen en toen ik rechtop wilde gaan zitten deed het pijn en ik wist nog net een 'Auw' te onderdrukken, en ik liet me weer vallen op bed, Analyne moest haar erg ingespannen hebben wouw ze mij hier krijgen..


    Don't be like the rest of them, darling