• Een team van 6 onderzoekers, waaronder 3 archeologen en 3 wetenschappers, zijn al jaren lang op zoek naar het antwoord op deze vragen. Inmiddels is het al 2026, en men denkt eindelijk een doorbraak te kunnen maken. Radars hebben aangetoond dat er wel degelijk land is op de plaats waarover de Kelten spreken. Hoe kan het dan dat dit eiland nooit ontdekt is en al die tijd al in de zee gelegen heeft?
    Onderweg naar het eiland, krijgt men hier antwoord op. Het eiland is onvindbaar. Het enige dat men treft, is een dikke, grijze mist, waarover de Kelten in hun mythen ook al spraken. Is Avalon verscholen onder die mist?
    Nog voor de onderzoekers erover kunnen discussiëren, wordt hun helikopter in de mist gezogen en storten ze neer op het een eiland. Wanneer ze bijkomen, helemaal verwond, kunnen ze hun ogen niet geloven. Prachtig groen gras, grote appelbomen met hun sappige appels, maar zo’n vreselijke, grijze lucht.
    Het eiland heeft welgeteld 11 inwoners, 11 personen die er al jarenlang leven, maar zich niet ‘vermenigvuldigt’ omdat zij vinden dat dat toch geen zin heeft, aangezien zij het eeuwige leven te lijken hebben..


    Wetenschappers:
    - Helena Henicea Llewynn - xPadfoot

    Archeologen:
    - Arthur St. James - Welch
    - Cynthia Nym Ravenhill - Eglantine

    Inwoners:
    - Marlene Taylor Rhodes - LovingStyles
    - Serena Maya Rose - 4Everdeen
    - Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    - Analynne Mason - CrumbCake
    - Evangeline Wite - annickemiek
    - Ethan Davis - Howler
    - Kane Night - TheRumIsGone
    - Kyle Crown - Blackbirdd
    - James Black - shewerewolf



    Omgeving:
    Foto’s: 1 2 3 4 5 6

    De hemel is lichtgrijs gekleurd. Dit komt vooral door de mist die zich boven het eiland bevindt. Verder heeft het eiland allerlei paradijselijke trekken: prachtige meren, prachtige bossen, appelgaarden, grote weiden en kleine veldjes, die bedekt zijn met miljoenen soorten bloemen.

    Omstandigheden:
    Het is niet nodig om er zelf dingen te gaan telen, want alle levensmiddelen zijn er. Wat er wel gedaan moet worden, is het jagen op dieren.

    Aanwezige dieren:
    Herten, konijnen, beren, eekhoorns, wasberen, veldmuizen, vossen, egels, spreeuwen, mussen, fazanten, roodborstjes, …
    Zie wikipedia (fauna en flora).

    Magisch eiland:
    Avalon is een magisch eiland, dat ook werking heeft op de inwoners van het eiland. Zelf hebben de inwoners maximaal één gave, maar bijna niemand meer heeft nog echt de gaven die de heksen indertijd hadden. Wat voor hen allemaal gelijk is: ze blijven allemaal jong.

    Plaatsen op het eiland:

    1. De appelboomgaarden
    Het eiland staat vol met appelboomgaarden. Hier groeien het hele jaar door appels. Alle inwoners zijn toegestaan om naar de appelboomgaarden te gaan, wanneer ze maar willen.
    2. De Hut
    Omdat men met z’n twaalven op het eiland woont, wil men ook wat ‘bestuur’ hebben op het eiland. In de Hut worden de afspraken gemaakt en is er een wekelijkse bijeenkomst. Dan bespreekt men de situaties, regelt men de verdeling van het land, of maakt men belangrijke beslissingen.
    3. Het meer
    Het meer, ook wel eens het Mistwater genoemd, is één van de vele meren op Avalon, maar toch wel het bekendste. Boven het water hangt een enorm dikke mistlaag. Men zegt wel eens dat dit de eerste plaats op het eiland was dat begon te verdwijnen. In het meer zitten tallozen soorten zoetwatervissen.
    4. Het keienstrand
    Het keienstrand van Avalon. Iedereen is toegestaan om hier te komen. Het keienstrand loopt verder in het zandstrand.
    5. Het zandstrand
    Dit is het enige zandstrand op Avalon. De zee is er azuurblauw en het strand parelwit. Het strand is omgeven door hoge rotsen. Soms maken de inwoners hier een kamp om te overnachten, maar meestal verkiezen ze het bos.
    6. Het bos
    Het bos zit vol leven. Onder elke steen krioelt het van de insecten, in elke boom zitten vogels te zingen en eekhoorntjes. De meeste inwoners hebben hier een hutje opgeslagen, maar soms zoeken ze wel eens onderdak op het zandstrand.

    Activiteiten:

    - Jagen
    - Vergaderen
    - Paardrijden
    - Boogschieten
    - Zwemmen
    - Appels plukken
    - Vissen
    - Kajakken



    Rollentopic
    Topic 1

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 13:11 ]

    {Muh, en de truffel dan?}


    Tijd voor koffie.

    Evangeline Wite

    Aangekomen in mijn hut sleepte ik het hert naar de tafel. Onderweg leek het hert steeds zwaarder te worden, maar dat lag waarschijnlijk aan het feit dat ik meestal niet meer meesleepte dan mijn tekenspullen of uitrusting. Ook ving ik meestal maar klein wild, een konijn of een fazant. Toen ik het hert eindelijk op de tafel gehesen had, begon ik aan het villen. Het bont was mooi en ik zou het goed kunnen gebruiken. Nadat ik de onbruikbare dingen had weggegooid en ervoor gezorgd had dat alles goed bewaard bleef, pakte ik mijn tekenspullen bij elkaar en liep naar buiten. ‘’wat zou ik vandaag een schilderen?’’ mompelde ik en staarde voor me uit. ‘’ach ja, ik vind wel wat.’’ En ik ging op pad. Na een tijdje gelopen te hebben zag ik wat mensen in de verte. Nieuwsgierig bewoog ik dichterbij en hield mijn schetsblok wat dichter bij mijn borst en mijn houtskool in aanslag.


    {zou iemand me miss meer info kunnen geven over bijvoorbeeld waar iedereen is of wie er gewond is, waar de heli is gecrast? dat zou fijn zijn, aangezien het lastig schrijven is zonder al die info.}


    welkome to my garden of fantasy

    Nym is ik weet niet waar en de heli is op het strand gecrasht.

    Ik heb geen idee wat ik met mijn charrie moet doen.


    help

    Tolkien schreef:
    Nym is ik weet niet waar en de heli is op het strand gecrasht.

    Ik heb geen idee wat ik met mijn charrie moet doen.


    {nym kan mijn perso ontmoeten}


    welkome to my garden of fantasy

    Cymry schreef:
    Analynne Mason

    She's gone! Ik keek over het meer uit, het was prachtig, de zon was net onder. Ik bekeek het bos en de omgeving van mijn afgelegen hutje te doorzoeken. Niemand, behalve Kane, die nu in mijn hutje was. Ik vond dat idee best wel leuk, ik vond hem best wel aangenaam om te veel tijd mee door te brengen, langzaam zette ik mijn onopvallenheidsgave aan, nu zou hij naast me of over me heen moeten kijken zoday i hem kon verrassen. Ik sloop mijn slaapkamer binnen, hij zat op mijn redelijk kleine bedje. 'Boe,' zei ik zachtjes, ik zette mijn gave uit en stond plotseling vlak voor zijn neus.


    Kane
    ''Boe'' Hoorde ik zachtjes en ik zag in eerste instantie niets waar dat geluid weg had kunnen komen, tot de gestalte van Analynne plots voor mijn neus opdook. Mijn hart sloeg een slag over van de schrik, 'Zometeen heb ik niet alleen een zere voet maar ook nog eens een hartaanval' Zeg ik vervolgens met een korte lach.


    Don't be like the rest of them, darling

    Analynne Mason

    'Sorry, ik kon het niet laten...' zei ik zachtjes. Ik ging naast hem zitten. Maar als je iets van me wilt om het goed te maken, krijg je het hoor. 'Ik zou echt niet willen dat je plat achterover ligt...' Ik zei het met een suggestieve glimlach, maar zei er verder niets over. 'Hoe gaat het nu met je voet, nog veel pijn?'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...