• Ik zit loop tot 13 April stage (Ik ben in Januari begonnen). En de eerste dag waren mijn collega's waren wel aardig tegen me. Maar vanaf de tweede dag was dat compleet veranderd. Ze sluiten me dus buiten.

    Telkens gaan ze ergens anders eten, zodat ik weer eens in mijn eentje moet lunchen. Ze zeggen helemaal niks tegen me, alleen als het echt moet, en als de leidinggevende in de buurt is. Ze roddelen ook heel erg over me, terwijl ik dat vaak ook gewoon zelf ook kan horen. In het begin zei ik daar nog wel iets van, maar nu negeer ik het maar gewoon.

    Om dit zeurtopic nuttig te houden, hebben jullie ook wel eens slechte ervaringen gehad met stages of zo?


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Dat is echt rot.
    Sterkte(flower)

    Maar nee, ik had juist een hele leuke stage. Ik liep stage op een speeltuin, en we stonden daar altijd maar met z'n tweeën dus daar kon het ook aan liggen, maar ik vond het echt leuk. De hele dag met kindjes in de weer, en ik mocht ook dingen bedenken enzo. (nerd)


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Ik zal in de toekomst geen collega's meer hebben, gelukkig. Ik zal alleen maar onderdanen hebben.
    Maar wat rot voor je zeg, grijp ze eens bij de ballen en vraag - eis - ze waarom ze zo in de vredesnaam doen.
    In ieder geval, heel veel succes!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dat heeft mijn zus ook meegemaakt. Ze roddelde allemaal over haar en ze deed helemaal niks goed en zo. Ze was blij wanneer haar stage erop zat. Als het echt niet goed gaat, moet je er misschien iets over zeggen tegen je stagebegeleider?


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    pfff wat kinderachtig van die mensen zeg.
    Sterkte!


    ~Live your life!~