• ...Omdat we door haar Word kwijt zijn D:

    Een aantal minuten geleden dacht ik: Laat ik eens verder schrijven...
    Open ik mijn word-document: "There is not enough memory or disk space to run Word."
    Bleubleubleu.
    Wat moet ik dus doen? Microsoft office opnieuw dowloaden... Raad eens? Dat kunnen we niet! (We hebben de CD daarvan niet meer)

    Wat mijn zus afgelopen zondag had gedaan: Ze had een proefversie van Microsoft Office 2010 gedownload (omdat wij hier geen access 2007 hebben en ze wilde haar examen voorbereiden)
    Ik verbood haar dus voor dat te installeren. Je weet maar nooit, alles is nu goed zoals het is.
    Ze gaat het aan onze vader vragen ^^ Het mag.
    Ze installeerde het (tegen mijn zin) en oefende. Nu, was ze klaar met dat examen, heeft ze het gewoon gedeïnstalleerd.

    Kunnen we lekker niets meer doen, geen word, geen outlook (e-mails), geen PPT, geen access.
    Nu zijn we er vet mee.
    Ze kan zicht verwachten aan een fikse uitbrander, als ze thuiskomt.

    -zucht- Hebben jullie zo'n broers of zussen?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Download het gewoon via internet? Heb ik ook gedaan, heb nu Word 2010. 8D


    Your make-up is terrible

    oeie nele dat is inderdaad niet zo leuk
    kan je niet op de laptop?
    en je weet al genoeg over Jadé XD

    Assassin schreef:
    Download het gewoon via internet? Heb ik ook gedaan, heb nu Word 2010. 8D


    Ik zal daarvoor eens kijken, over een weekje.
    Ik vertrek over drie dagen op reis (schoolreis) en mijn zus heeft word meer nodig dan ik op dit moment.
    Als ik hem terug heb voor het school terug begint (nog twee weken) heb ik genoeg.

    Eerlijk gezegd weet ik niet hoe dat moet.
    Word 2003 had mijn pa gekregen -illegaal- via via...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ligt dat niet aan je RAM-geheugen? Ik zou eens kijken eerst met alt+ctrl+delete hoeveel geheugen je zo nog vrij hebt voor je eerst alles eraf gaat gooien om opnieuw te installeren en hetzelfde probleem te hebben. (:


    Let the Night embrace you

    Flemish schreef:
    (...)

    Ik zal daarvoor eens kijken, over een weekje.
    Ik vertrek over drie dagen op reis (schoolreis) en mijn zus heeft word meer nodig dan ik op dit moment.
    Als ik hem terug heb voor het school terug begint (nog twee weken) heb ik genoeg.

    Eerlijk gezegd weet ik niet hoe dat moet.
    Word 2003 had mijn pa gekregen -illegaal- via via...


    Uhm. Als je het nog niet hebt dan, moet je even DarkSavior PBen, hij kan dat. 8D Haha door mij doet hij dit nu voor iedereen but care.


    Your make-up is terrible

    En daarom laat ik nooit iemand op mijn pc en installeer ik altijd dingen zelf, dus nee.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Pusheen schreef:
    Ligt dat niet aan je RAM-geheugen? Ik zou eens kijken eerst met alt+ctrl+delete hoeveel geheugen je zo nog vrij hebt voor je eerst alles eraf gaat gooien om opnieuw te installeren en hetzelfde probleem te hebben. (:


    Aan het RAM-geheugen (dat is toch werkgeheugen?) ligt het niet.
    En ze had Microsoft Office 2010 ook geïnstalleerd op een USB-stick omdat we hier te weinig geheugen hebben...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Flemish schreef:
    (...)

    Aan het RAM-geheugen (dat is toch werkgeheugen?) ligt het niet.
    En ze had Microsoft Office 2010 ook geïnstalleerd op een USB-stick omdat we hier te weinig geheugen hebben...

    Ram is inderdaad het werkgeheugen, maar een USB stick heeft geen werkgeheugen. Dus ik gok erop dat je opslagplaats bedoelt en geen geheugen. Dat kun je oplossen door dingen te verwijderen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ram is inderdaad het werkgeheugen, maar een USB stick heeft geen werkgeheugen. Dus ik gok erop dat je opslagplaats bedoelt en geen geheugen. Dat kun je oplossen door dingen te verwijderen.


    Ik weet wat ik bedoel :Y) M
    We hebben genoeg RAM-geheugen
    én er is genoeg opslagruimte op de USB-stick, maar niet op de vaste schijf.
    Dat bedoel ik. (:

    Dus het is hoog tijd voor een nieuwe computer.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Flemish schreef:
    (...)

    Ik weet wat ik bedoel :Y) M
    We hebben genoeg RAM-geheugen
    én er is genoeg opslagruimte op de USB-stick, maar niet op de vaste schijf.
    Dat bedoel ik. (:

    Dus het is hoog tijd voor een nieuwe computer.

    Dat is een verkeerde conclussie. Dat betekent dat je de pc moet gaan opschonen. Onnodige bestanden, downloads en programma's verwijderen. Als ik voor elke keer dat mijn harde schijf vol is een nieuwe computer moet kopen had ik er nu heeel veel.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dat is een verkeerde conclussie. Dat betekent dat je de pc moet gaan opschonen. Onnodige bestanden, downloads en programma's verwijderen. Als ik voor elke keer dat mijn harde schijf vol is een nieuwe computer moet kopen had ik er nu heeel veel.


    Dan zullen we dat eens doen. (cat)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Flemish schreef:
    (...)

    Dan zullen we dat eens doen. (cat)

    Heel slim *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Flemish schreef:
    (...)

    Ik weet wat ik bedoel :Y) M
    We hebben genoeg RAM-geheugen
    én er is genoeg opslagruimte op de USB-stick, maar niet op de vaste schijf.
    Dat bedoel ik. (:

    Dus het is hoog tijd voor een nieuwe computer.



    quidquid excusatio prandium pro

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Heel slim *O*

    En ondertussen zal ik, wat ik schrijf, opslaan via Google (documenten) :Y)
    Lang leve mijn chemieleerkracht die dat eens heeft gezegd.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Flemish schreef:
    (...)
    En ondertussen zal ik, wat ik schrijf, opslaan via Google (documenten) :Y)
    Lang leve mijn chemieleerkracht die dat eens heeft gezegd.

    Ja, dat is heel handig ^^


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.