• Vandaag was ik dus vrij van school. Lekker uitslapen enzo.
    Toen ik goed uitgeslapen mijn kamer uitkwam botste ik tegen mijn moeder op die langs liep. Ze kijkt me aan en het eerste wat ze zegt is; Marius is overleden.
    Mijn moeder en ik en mijn broer werken in het weekend soms wel eens in het buurthuis hier met voorstellingen enzo. Mijn moeder en ik achter de bar, mijn broer met licht en geluid.
    Marius is dus onze baas daar dan. Zo een aardige man, heel lief en zorgzaam altijd. Nog geen 4 weken geleden werd er bij hem darmkanker geconstateerd. En nu is hij vannacht dus overleden. Dat was het eerste wat ik hoorde toen ik mijn kamer uitliep. Natuurlijk schrok ik heel erg. Ik wist en weet nog steeds niet wat ik moet zeggen. Het is al de derde overleiden van iemand die dicht bij me staat in 1 jaar. Ik vind het zo erg :(
    dat..wou ik gwn ff kwijt denk ik..sorry


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Gecondeleerd Jolanda... Jezus, wat kut zeg, het wilt ook nooit lekker lopen daar hé. Nou, als je me nodig hebt, weet je me te bereiken. Wens veel sterkte aan je moeder en Bart. <3


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Gecondeleerd Jolanda... Jezus, wat kut zeg, het wilt ook nooit lekker lopen daar hé. Nou, als je me nodig hebt, weet je me te bereiken. Wens veel sterkte aan je moeder en Bart. <3

    Nou zeg dat :s, jaa dat weet ik dankje <3 zal ik doen


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Assassin schreef:
    Gecondeleerd Jolanda... Jezus, wat kut zeg, het wilt ook nooit lekker lopen daar hé. Nou, als je me nodig hebt, weet je me te bereiken. Wens veel sterkte aan je moeder en Bart. <3


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."