• Whoeeehoeeee, en dit is even voor de duidelijkheid geen 1 april grap (ookal is het geen 1 april meer). Haha, voordat iedereen achterdochtig wordt door Barnabas met haar idiote liefdesverhalen.(joehoe)

    Anyway! M'n crush heeft me net mee uitgevraagd, echt super lief(bloos) Hij heeft vrijkaartjes, dus we gaan samen snowboarden haha. En aangezien ik het niet kan, gaat hij het me leren.


    Nee maar echt, ik kan het niet dus dat wordt wat haha. Ik ben super zenuwachtig! Maar heb er wel heel erg veel zin in, want ik weet dat hij mij leuk vindt en hij weet dat ik hém leuk vindt, dus het ligt er nogal dik bovenop.*O*
    En verder ging m'n Frans mondeling super goed, dus mijn dag kan niet meer stuk!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Jeeeej =3 Ik ben blij voor je!

    Aaah dat is super leuk. En snowboarden is echt awesome. Gewoon een keer subtiel in zijn armen vallen, ghehe. (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Gaaf :3
    En we willen álle details achteraf!


    I am an idiot, I move.

    Mijn Frans mondeling ging bagger, ik had een 5. XD
    En natuuuuuuuuurlijk gelooft iedereen dit verhaal wel! Ik ben helemaal niet zoveel aan het liegen geweest. *kuchkuch*
    Anyway, heel erg leuk voor je dat je crush je meeneemt! Hopelijk wordt het daar wat, haha.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Borghese schreef:
    Gaaf :3
    En we willen álle details achteraf!

    Natuurlijk :D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Barnabas schreef:
    Mijn Frans mondeling ging bagger, ik had een 5. XD
    En natuuuuuuuuurlijk gelooft iedereen dit verhaal wel! Ik ben helemaal niet zoveel aan het liegen geweest. *kuchkuch*
    Anyway, heel erg leuk voor je dat je crush je meeneemt! Hopelijk wordt het daar wat, haha.

    Haha, dit was ook mijn herkansing waar ik eerst een 5,3 voor hard.(nerd) Ik hoop op minstens een 5,5 hahaha.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Athalie schreef:
    (...)
    Natuurlijk :D

    Maar wel in het crew-topic, if you know what I mean. (wbw)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hij gaat je leren snowboarden met de mister bean plaatje?

    Sooo... This means you're going to sit on him while naked and slide down a snowy hill?

    Kinky (cat)



    Oh, en Batsie, ziehier je grote voorbeeld. Maar dan met meer actie van jouw kant >:C


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    Hij gaat je leren snowboarden met de mister bean plaatje?

    Sooo... This means you're going to sit on him while naked and slide down a snowy hill?

    Kinky (cat)



    Oh, en Batsie, ziehier je grote voorbeeld. Maar dan met meer actie van jouw kant >:C


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Athalie schreef:
    (...)



    Wat? D:

    Die smiley betekent dat er een sexuele betekenis achter zit! Ik probeer hem gewoon te vinden D:

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 16:56 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Yaaaay! Have fun :'D
    Is het dezelfde gast als je vorige keer een date mee had na de crewmeeting? (dat was toen toch?)

    Ik ga vrijdag weer op een date, met de allerliefste (h)
    das...uhm.. de 3e. en ik heb nu 3,5 week met hem ^^


    Don't let people let you get down.

    Ahhh, leuk! Veel plezier!


    Deep inside, I've never felt alive

    O zou leuk. Nu maar hopen dat het goed genoeg kan om jullie niet allebei te laten vallen hoewel samen vallen, kan heel romantisch zijn als je geen pijn hebt maar veel plezier in ieder geval.


    Physics is awesome

    hou je mentaal klaar voor een pijnlijk achterwerk :3

    zelfs op een toilet zitten doet achteraf pijn.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.