• Het is 3200. De wereld bestaat voornamelijk uit water en bos. De mensheid is uitgedund en verdeeld over verscheidene dorpen. Deze dorpelingen hebben zo hun eigen ideeën over perfectie. Birdy leefde in een van deze dorpen. Na Birdy’s geboorte overleed haar moeder en er was geen spoor van haar vader te bekennen. Birdy werd in het tehuis gedaan en uiteindelijk geadopteerd door een wetenschapper. Niet zonder reden natuurlijk. Deze man zocht zijn beeld van perfectie en probeerde dit nog dichter bij de natuur te krijgen, maar na een mislukt experiment liep dit toch anders dan hij had gehoopt en liet hij haar uit wanhoop achter in het bos. Na jaren wisten mensen niet meer van haar bestaan. Haar dorp leeft voort voor de vrijheid en liefde voor de natuur. Maar als de winter aanbreekt en het voedsel schaars begint te worden, kan zelfs haar oude dorp niet anders dan beginnen aan de jacht. Maar wat gebeurt er dan als Birdy ontdekt wordt?

    (Plaatje=Link)

    Ik ga lezen :)


    Be faithful in small things because it is in them that your strength lies.

    Wow, supermooie cover. Ik ga wel even kijken (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Kan je me waarschuwen als eerste hoofdstuk er staat? Ik ben meer van de bladwijzers namelijk ;$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    is goed ;)