• Hai, ik ben vandaag mijn iPod kwijtgeraakt op school, die ik al 4 jaar had, en de kans is zegmaar wel 100% dat hij al gejat is enzo, dus die ga ik niet meer terugzien t.t Maar ik ben nu dus aan het kijken voor een andere, alleen mijn probleem is, ik wil dus alleen zo een als ik al had. Ik vind die kleine dingen echt raar en ik zou er chagerijnig van worden, en iPod touch is ook niks voor mij xd Ik wil dus gewoon die oude iPod nano, zónder camera enzo. Worden die nog verkocht? D: Deze bedoel ik:


    Alis volat propriis.

    Cooper schreef:
    (...)
    Haha, snap ik.
    En volgens mij bij de Bart Smit wel, maar het kan ook zijn dat het gewoon van die neppers zijn die erop lijken haha. Ik let daar nooit echt op eigenlijk ;x

    Mijn nichtje heeft er een van de Bart Smit, een nepper, daar is dat draai-wieltje met knopjes, dus je kan niet draaien. Meh :c


    Alis volat propriis.

    ik heb een mp4 van 30 euro van de Intertoys, die heb ik nu bijna een jaar en het is een geweldig apparaat, dus ik snap waarom iedereen van die dure dingen wil


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Coriolanus schreef:
    ik heb een mp4 van 30 euro van de Intertoys, die heb ik nu bijna een jaar en het is een geweldig apparaat, dus ik snap waarom iedereen van die dure dingen wil

    Ik heb normaal ook niks van merken, maar om van mp3's etc. gewoon iets van een bekend merk te hebben vind ik gewoon een fijner idee (:


    Alis volat propriis.

    Volgens mij zijn die bij de Mediamarkt of de Saturn nog wel verkrijgbaar, en anders moet je er even naar vragen. (:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    mediamarkt


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Haven schreef:
    Volgens mij zijn die bij de Mediamarkt of de Saturn nog wel verkrijgbaar, en anders moet je er even naar vragen. (:

    Okay, thanks ^^


    Alis volat propriis.

    Mijn moeder heeft mijn oude ipod en dat is zo'n oude nano ipod. (cat) Maar ik denk niet dat zij daar vanaf wil.


    -

    Genius schreef:
    Mijn moeder heeft mijn oude ipod en dat is zo'n oude nano ipod. (cat) Maar ik denk niet dat zij daar vanaf wil.

    Begrijpelijk :Y)


    Alis volat propriis.

    Ik denk niet dat je die hele oude nog kunt krijgen.
    Ik heb eentje met camera, en daar is echt helemaal niets mis mee. Al gebruik ik die camera wel nooit :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Waarschijnlijk kun je deze nog gewoon krijgen. Ik was laatst in de Mediamarkt om een iPod touch te kopen omdat ik eerst ook een nano had maar die is helaas kapot gegaan. En toen zag ik ook nog gewoon die nano die ik had hoor!


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Ik denk het niet. :'D Ik heb zelf de paarse, maar ik heb hem nergens meer gezien.

    Coriolanus schreef:
    ik heb een mp4 van 30 euro van de Intertoys, die heb ik nu bijna een jaar en het is een geweldig apparaat, dus ik snap waarom iedereen van die dure dingen wil


    Misschien omdat die tóch wel beter kwaliteit zijn en omdat die goedkope prutdingen 9 van de 10 keer binnen een jaar kapot gaan.

    OT; Ik zou bij de Mediamarkt of de Kijkshop ofzoiets kijken.


    The odds are néver in our favor.

    Cadentium schreef:
    (...)

    Misschien omdat die tóch wel beter kwaliteit zijn en omdat die goedkope prutdingen 9 van de 10 keer binnen een jaar kapot gaan.

    OT; Ik zou bij de Mediamarkt of de Kijkshop ofzoiets kijken.

    Nou, ik heb die van mij al bijna 3 jaar ondertussen en hij doet het nog steeds net zo goed als in het begin :/
    Mijn zusje heeft die van haar zelfs al langer, dus de kwaliteit van die goedkope 'prutdingen' vind ik best. En daarvoor had ik ook een andere, en die deed het ook gewoon normaal , totdat ik hem prongelijk uit het raam gooide maar het lijkt me dat Ipod een val van de tweede verdieping ook niet overleefd ;x

    Nu moet ik wel heel eerlijk zeggen, dat als ik veel geld had ik wss ook wel voor een Ipod zou gaan, maar eigenlijk zit er niet zoveel verschil tussen vind ik. Met beiden kun je gewoon muziek luisteren, alleen de ene is van Apple en de ander niet.


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Ga eens kijken op tweedehands-sites? Meestal zijn er wel mensen die hun oude willen verkopen om een nieuwe te kopen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    niks kopen bij zo'n speelgoed winkel! die doen het niet eens goed! koop gewoon een goedkope bij media markt kopen daar zijn ze veel beter!


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.