• Helloo.

    Ik heb een probleem.
    Ik heb the sims 3 gedownload en alles wat erbij hoorde er over heen gezet, crack enzo. En dan start ik het spel op en dan staat er dat ie hem niet kan verifiëren omdat ie niet weet of het een legale disk is ofzo o.O Ik snap er niks van.
    Weet iemand hoe dit werkt en wat ik moet doen?

    Alvast bedankt! <3


    Sometimes it's best not to care.

    De legale Sims kopen?


    I am an idiot, I move.

    Borghese schreef:
    De legale Sims kopen?

    Dohh xD Dat soort reacties hoef ik niet :] Ik wil gewoon weten wat ik daar verder aan kan doen.


    Sometimes it's best not to care.

    SpaceBUNNY schreef:
    (...)
    Dohh xD Dat soort reacties hoef ik niet :] Ik wil gewoon weten wat ik daar verder aan kan doen.


    Dat ís volgens mij het enige wat je kan doen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daemon Tools downloaden?


    Signature:

    Glock schreef:
    Daemon Tools downloaden?

    This. Ik denk dat met die melding bedoeld wordt dat je computer denkt dat er geen cd in zit en dat het daarom niet werkt :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Een betere crack zoeken :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Nimh schreef:
    (...)
    This. Ik denk dat met die melding bedoeld wordt dat je computer denkt dat er geen cd in zit en dat het daarom niet werkt :'D

    Ik heb dat gedownload. Maar hij blijft het aangeven


    Sometimes it's best not to care.

    Ik heb gewoon de legale gekocht. Voor mijn verjaardag krijg ik Showtime. Yay.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Een beter crack zoeken of gewoon een legale versie kopen.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 16:31 ]


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    Een beter crack zoeken of gewoon een legale versie kopen.

    Waccchtt! Ga naar www.simsforum.nl dan zie je sims 3 (algemeen) en daar tussen staan ook downloads , die moet je met power iso doen , meer info vraag het in gb dan geef ik je meer info , ik heb al mijn sims spellen daar vandaan illegaal en ze doen het gewoon super simpel!

    Power iso , dat laat je computer denken dat er een echt schijfje in zit , heb je binnen 3 klikjes voor elkaar :D ik zou er ook een link bij zetten

    Daemon tools, en dan moet je de sims cd mounten xD dat is de .iso file in het crack mapje van waar je de sims hebt geinstalleerd.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Dit heb jij nodig : power iso klik

    [ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 16:42 ]

    gewoon een betere crack vinden of! gewoon effe op marktplaats kijken of iemand hem ook gewoon te koop heeft te staan voor een zacht prijsje. ik heb ook kopieën en speel met een crack en zonder cd en kan dingen downloaden omdat ik eerst origineel had geregistreerd. en ik ben er niet veel voor kwijt.

    dus: kijk op marktplaats voor kopieën


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.