• Hier zit ik nu met een probleem.
    Twee weken geleden heb ik een toets gemaakt van Duits. Aangezien ik twee lessen heb gemist omdat ik naar het ziekenhuis moest, vond ik dat de toets zeer goed ging. Ik ging zeker een 8 halen!
    Vandaag geeft de leerkracht de punten van het rapport, een 5.5.
    Ik vroeg hoe het komt dat het zo laag was.
    Ze zei dat ik de toets van twee weken geleden niet heb afgegeven.... Dus heeft ze gewoon een 0 geven..
    Terwijl iedereen van de klas getuige was, dat ik het wel heb afgegeven, omdat ik als laatste was om in te dienen. Aangezien ik heb wel heb afgegeven, is zij hem eigenlijk gewoon kwijt.
    Heeft iemand nu een idee van wat ik nu moet doen?
    Bedankt!

    [ bericht aangepast op 4 juni 2013 - 18:59 ]


    Life is all about having a good time.

    Aangeven bij je ouders en bij je mentor.


    Your make-up is terrible

    Misschien klagen bij 't bestuur/SLB'er? En dan sowieso een aantal uit je klas laten getuigen ^^


    "I shut my eyes in order to see.'

    Had mijn leraar geschiedenis ook gedaan, maar die vond hem later terug. :'D
    Ik zou naar je mentor gaan.


    •*• Lululu •*•

    Als zíj jouw toets is kwijt geraakt, vind ik dat zij met een geschikte oplossing moet komen (of haar hele huis door moet zoeken). Ik zou de leerkracht dus vragen wat de opties zijn.


    You are beautiful, you are love.

    Je moet der wurgen, dat moet je doen.(cat)


    You were born original, don't die as a copy.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2013 - 18:59 ]


    Life is all about having a good time.

    Cas schreef:
    Aangeven bij je ouders en bij je mentor.

    Dit. Als je aan kunt tonen dat je hem echt gemaakt hebt (wat je waarschijnlijk wel kunt als de hele klas het gezien heeft) is het haar probleem dat ze de toets kwijtgeraakt is, en niet het jouwe. Ze kan jou er niet op afrekenen dat zij een fout gemaakt heeft.


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Ik had hetzelfde met mijn leraar Engels, toen hebben we heel die map doorgekeken waar hij zijn toetsen in bewaarde van onze klas en hebben we 'm toch uiteindelijk gevonden. Ik zou het inderdaad aangeven bij je mentor en je ouders, jij bent tenslotte niet degene die de toets kwijt is geraakt dus het is haar schuld en niet die van jou.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2013 - 19:10 ]


    To love is to destroy.

    Een docent was mijn toets ook een keer kwijt en toen had ik ineens een 5,5 terwijl ik het gevoel had een 8 te hebben. Dus ik gok dat hij hem niet kon vinden en toen maar wat randoms heeft ingevuld (het was echt een heel vage docent, trust me).

    Anyway, ik zou inderdaad je ouders inlichten, scholen schrikken meestal als ze ineens ouders aan de telefoon krijgen ipv leerlingen, haha. Sowieso je mentor ook even inlichten (; En als je niks had afgegeven, dan had je sowieso absent moeten zijn diezelfde les en had ze het eerder moeten zeggen zodat je hem dan in had kunnen halen oid.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Als een leerkracht je toets kwijt speelt en je kan bewijzen dat je die hebt gemaakt is hij normaal gezien verplicht je te laten slagen. Dus een 0 geven mag hij niet doen. Je hebt dan alsnog maar een 5/10, maar dat is al beter dan een 0.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Haar slaan en klagen op school.


    Bad decisions make good stories.

    Staken! :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Mijn leerkracht Nederlands was onlangs ons groepswerk kwijt. Ofwel had een andere leerling hem meegenomen, aangezien we elkaars werk moesten verbeteren. Die taak is nooit meer opgedoken en ik heb geen idee wat ze met onze punten gedaan heeft.
    Maar ik zou je leerkracht er toch nog eens over aanspreken en als die dan nog beweerd dat ze van niets weet, ga je naar je klastitularis.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Als ik jou was zou ik nog even naar de leerkracht om wie het gaat gaan en zeggen dat je de toets wel hebt af gegeven, je hebt namelijk getuigen. Gelooft ze je niet dan kan je dus altijd zeggen dat iedereen uit je klas heeft gezien dat je de toets hebt in geleverd. Als ze dan weigert om je toets te gaan zoeken of zegt dat het jou schuld is, dan kan je het aan je ouders en mentor vertellen. Omdat je haar een kans hebt gegeven om haar fout alsnog goed te maken.


    Physics is awesome

    mentor/ouders/teamleider
    Je hebt je hele klas achter je staan, dus het gaat wel lukken :)


    Music is life :)