• Normaal zou ik zoiets niet op internet zetten, maar ik zit er heel erg mee..
    Mijn opa is al heel lang heel er ziek, hij moest drie keer in de week naar het ziekenhuis om te dyaliseren. Hij heeft heel veel pijn en ziet niks meer, hij kon laatst zelfs niet zien dat ik naast zijn bed zat. Maarja, hij zou morgen geopereerd worden aan zijn been dat dan geamputeerd zou worden omdat daar heel veel ontstekingen enzo in zitten. Maar daar hebben mijn opa en oma, en vader vanmorgen over gepraat met een paar dokters en dat gaat niet meer door omdat hij die operatie dan niet zou overleven. Mijn opa heeft ook gezegt, dat hij niet meer naar het ziekenhuis wil om te dyaliseren, en dat hij helemaal niet meer naar het ziekenhuis wil omdat hij er geen zin meer in heeft. Maar als hij dat niet doet krijgt hij weer overal last van.. Maar ze hebben dus met de dokters overlegt dat hij dat niet meer wil.. Dus als hij het nu erg benauwd krijgt word hij ingeslapen of hoe je dat ook wilt noemen.. Dus het zou kunnen dat hij er morgen misschien al niet meer is. :|


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    sterkte anke


    We're all dancing to the same sad song.

    OMG.. zo erg!! Sterkte , Anke x


    A. ikmisje.

    Omg, ankuhrd<3
    Veel sterkte lekkorkind ;o

    Ik had een gesprek met mijn moeder op een donderdag .. dat het slechter met mijn opa ging, en toen de volgende dag was ik naar school gegaan en ging naar een vriendin [die ook anke heet n__n] en daar belde ik mijn moeder op dat ik bij Anke was. Maar toen zei ze dat ik beter naar huis kon komen. Ik vroeg dus hoezo , en het bleek dat opa dood was. Ik was eerst in schok en begon daarna te huilen bij haar op de bank. Zij schrok zich natuurlyk ook. En toen ben ik naar huis gegaan, Mijn moeder vertelde dat hij met het wassen gestorven was in mijn oma's armen. Toen zij haar vast had. Echt erg maar wel mooi. En nu krijg ik het zelfde gevoel alsof het nu pas gebeurt is. Ik miss hem . We zouden nog samen naar de bios gaan. :'( Alles is weg. En ik mis hem supererg !! Hij was mijn liefste opa en k was altijd heeel erg graag bij hem.


    HEELERGVEELSTERKTE MEID !!


    Because Nobody Love's

    Khoop voor je dat hij er nog lang is <3


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    dat hoop ik ook..


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    heel veel sterkte!!
    ik leef met je mee, want ik weet hoe het voelt,

    Ik leefde in ongeveer zo'n zelfde situatie, maar dan met mijn vader.
    Hij is overleden op 3 Juli.
    Maar daar val ik jou niet mee lastig. Ik heb er.. zeg maar, ervaring mee. [/om het maar even zo te zeggen]
    Dus als er wat is, je mag het altijd tegen me zeggen! Ik leef met je mee!

    Veel sterkte!


    -

    Gwn het zelfde verhaal als wat bij mij opa is gebeurd ik zag me opa alleen in de zomer

    Maar Ik hoop echt voor je dat je opa Snel en Gauw beter wordt want iemand verliezen is echt niet fijn

    Veel Sterkte Meid
    (K)

    Ankee :O
    OMG IK HEB MEDELIJDEN MET JOU
    mijn opa had dat ook -.- maar dan had hij allremaal problemen met zijn longen en zo,en toen kon hij ineens niet meer ademen =\


    don't Worry...Be gay.

    Oh zo erg voor je !

    veel sterkte !

    ik durf t bijna niet te vragen, maar hoe gaat 't nu?

    Sterkte !

    Mijn Opa Is Gestorve Aan Leverkanker ...

    x


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)

    veel sterkte (flower)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Sterkte! <3


    It's not the same without you.