• Normaal zou ik zoiets niet op internet zetten, maar ik zit er heel erg mee..
    Mijn opa is al heel lang heel er ziek, hij moest drie keer in de week naar het ziekenhuis om te dyaliseren. Hij heeft heel veel pijn en ziet niks meer, hij kon laatst zelfs niet zien dat ik naast zijn bed zat. Maarja, hij zou morgen geopereerd worden aan zijn been dat dan geamputeerd zou worden omdat daar heel veel ontstekingen enzo in zitten. Maar daar hebben mijn opa en oma, en vader vanmorgen over gepraat met een paar dokters en dat gaat niet meer door omdat hij die operatie dan niet zou overleven. Mijn opa heeft ook gezegt, dat hij niet meer naar het ziekenhuis wil om te dyaliseren, en dat hij helemaal niet meer naar het ziekenhuis wil omdat hij er geen zin meer in heeft. Maar als hij dat niet doet krijgt hij weer overal last van.. Maar ze hebben dus met de dokters overlegt dat hij dat niet meer wil.. Dus als hij het nu erg benauwd krijgt word hij ingeslapen of hoe je dat ook wilt noemen.. Dus het zou kunnen dat hij er morgen misschien al niet meer is. :|


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    ik durf t bijna niet te vragen, maar hoe gaat 't nu?
    Is niet erg hoor;
    Hij is gister benauwd geworden en toen heeft de dokter hem in een soort coma achtige slaap gebracht.. Daar blijft hij in tot hij overlijdt. En hoelang dat duurt ligt aan hoe sterk zijn hart nog is.. :|


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    (...)Is niet erg hoor;
    Hij is gister benauwd geworden en toen heeft de dokter hem in een soort coma achtige slaap gebracht.. Daar blijft hij in tot hij overlijdt. En hoelang dat duurt ligt aan hoe sterk zijn hart nog is.. :|


    dat is erg =|
    sterkte meis! :]
    als je erover wilt praten, wil ik luisteren. n_n

    (...)Is niet erg hoor;
    Hij is gister benauwd geworden en toen heeft de dokter hem in een soort coma achtige slaap gebracht.. Daar blijft hij in tot hij overlijdt. En hoelang dat duurt ligt aan hoe sterk zijn hart nog is.. :|


    Dat is vreselijk, zeg.
    Hoe oud is je opa?


    -

    Wat erg voor je Ankee! :O
    Mijn opa is al dood. Opeens. Zomaar. Maar het ging al niet goed met hem. Heeeel veel sterkte meidd <3


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    sterkte <3


    Life is hard and then we die