• Toen ik jonger was wou ik beginnen met de boeken van Harry Potter maar toen snapte ik na de eerste bladzijde de helft van de woorden niet.
    Dus ik dacht nu, nadat ik alle films achter elkaar heb gezien, ik ga het toch eens proberen.
    En het leest eigenlijk onwijs makkelijk weg!
    Hebben jullie de boeken gelezen?


    Ivar Oosterloo.

    Ja, zeg maar, zo'n miljoen keer, in het Engels en Nederlands *O*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Merwin schreef:
    Ja, zeg maar, zo'n miljoen keer, in het Engels en Nederlands *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    Ja, in het Nederlands, elk één keer.:Y) Maar ik ben er ook pas rond mijn elfde/twaalfde mee begonnen, eerst wilde ik ze lezen toen ik zeven ofzo was, maar toen snapte ik er ook niets van.

    Alleen het eerste, derest moet ik nog lezen.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 22:53 ]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik heb ze allemaal gelezen (wel maar de helft van de orde vd fenix)
    Zeker meer dan één keer. Sommige tot 5 keer. Maar ik heb ze niet thuis staan.

    Bij de films is het hetzelfde. (ook de vijfde film heb ik niet uitgekeken, ben ik in slaap gevallen)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Merwin schreef:
    Ja, zeg maar, zo'n miljoen keer, in het Engels en Nederlands *O*


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    In het Nederlands wel een miljoen keer, en in het engels moet ik nog een keer beginnen. Maar dat gaat nogal moeilijk omdat ik heel langzaam lees, en als ik ze van de bieb leen komen ze steeds telaat x'D


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Like duh al 1000000000000000000000 keer (A)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Merwin schreef:
    Ja, zeg maar, zo'n miljoen keer, in het Engels en Nederlands *O*


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Merwin schreef:
    Ja, zeg maar, zo'n miljoen keer, in het Engels en Nederlands *O*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Zo ben ik eindelijk eens aan het lezen gekomen. xD Vroeger haatte ik lezen omdat er nooit een boek was dat me echt boeide, maar na HP had ik de smaak eindelijk te pakken. :Y)


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Ik heb de eerste denk ik vaker dan een keer gelezen maar voor de rest heb ik maar een paar gelezen. Ik denk in totaal 4 van de boeken maar ben vergeten welke


    Hoi

    Ik kreeg het eerste boek toen ik zes was en toen steeds elk jaar één, maar om eerlijk te zijn heb ik er nog geen één gelezen omdat ik er elke keer niet aan toe kom. En vroeger had ik een hekel aan lezen. (:
    Ik wil nu eerst de boeken van de hongerspelen spelen lezen en daarna ga ik toch eindelijk in HP beginnen.


    I like boys who drive cars too slow.

    Ik heb ze allemaal meer dan 2 keer gelezen. Toen ik jonger was vond ik het saaie boeken, maar rond m'n 12e toen met kerst volgens mij al die films opkwamen wilde ik de boeken lezen en ik vond/vind ze geweldig ;D


    Me so good.

    Ik heb alle boeken 1 x in het Nederlands gelezen, behalve deel 7, die heb ik in het nederlands en in het engels gelezen ;D
    Ik begon met lezen toen ik 8 was en ik vond het helemaal geweldig! (:
    Het was best een tijd geleden dat ik ze heb gelezen, dus ik zit eraan te denken het nog een keertje te gaan lezen ;D


    You always have a choice in life, it's sometimes just