• Lieve users,

    Het is weer zo ver! Nu we weer een aantal collega's minder sinds de vorige verkiezingen, willen we ons team weer versterken met een aantal nieuwe, enthousiaste collega's!
    Als mod help je Quizlet gezellig te houden en het helpen van users bij het naleven van de huisregels.
    Lijkt je dit iets? Op de pagina van de onderstaande link kun je je aanmelden. Op deze pagina kun je ook meer informatie vinden over het takenpakket van een moderator enzovoorts.

    Tot wanneer kan ik me inschrijven?
    De aanmeldingen zijn open tot en met 24 maart 23:59 uur. Vanaf dan kan de eerste ronde gesloten worden. Jullie hebben dus twee weken de tijd.
    Inschrijvingen zijn nu dus gesloten

    Hoe gaat het verder?
    Na de eerste ronde gaan we nakijken. Een deel van de kandidaten gaat door naar de tweede ronde. In de tweede ronde zullen casussen voorgelegd worden waarbij vragen worden gesteld. Deze moeten worden beantwoord. Ook dat gaan we weer nakijken. Uiteindelijk zijn we van plan 5-7 kandidaten aan te stellen als moderator.

    Waar kan ik me aanmelden?
    Link: De aanmelding is gesloten.

    Wat doet een mod precies?
    Takenpakket:

    - Vragen van users via pb/gb beantwoorden.
    - Meldingen behandelen. (kan gaan van een vraag beantwoorden, waarschuwen tot bannen)
    - Actief rondneuzen op het forum en in creaties, en als het nodig is actie ondernemen.
    - Actief reageren op zaken in het modforum (overleggen, discussiëren).
    - Eigen subfora wekelijks nakijken/opschonen.
    - Eigen taken zoals xOTM, nieuwsbrief, columnisten, bèta's, House Cup, Twitter, wedstrijden, RPG.
    - Suggesties en klachten bespreken. Beslissen of dit iets is waar Rutger iets mee kan.
    - Over het beleid en de regels van Quizlet nadenken, dit eventueel doorvoeren.
    - Mee helpen met de organisatie van verkiezingen.


    Heel veel succes!


    Wegens een technische foutje van onze kant is het vorige topic helaas verwijderd, hiervoor onze verontschuldigingen!

    UPDATE
    Het is eindelijk zo ver! We zijn er uit welke 25 users door mogen naar de tweede ronde. Deze users hebben net van mij een prive bericht ontvangen. Ze hebben twee weken de tijd, tot en met 5 mei 23:59 uur om het formulier van de tweede ronde in te vullen en op te sturen.

    We hebben tegen deze users gezegd dat zij niet mogen vertellen dat zij door zijn naar de tweede ronde. Het is dan ook de bedoeling dat zij het formulier zelf invullen, zonder hulp. Om het hen niet nog moeilijker te maken, mogen ook de users die níet door zijn naar de tweede ronde, dit niet vertellen. Anders is het op een gegeven moment duidelijk wie er door is, zonder dat zij dit hebben laten weten.

    We vragen jullie dus om niet te laten weten of je door bent of niet door bent. Alle reacties in dit topic en op andere openbare plekken op Quizlet waar dergelijke reacties worden vermeld, zullen worden verwijderd.


    Het is verboden om bekend te maken of je door bent naar de tweede ronde. Je mag dit dus ook niet laten weten als je NIET door bent.

    [ bericht aangepast door een moderator op 21 april 2014 - 12:02 ]


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Sorry :$:$:$ ik klikte op het verkeerde knopje bij het vorige topic


    Life is hard and then we die

    Hahaha, ik zat mijn topics al door te spitten op zoek naar het vorige topic, omdat ik dacht dat ik het einde van het vorige topic had gemist :')


    From these ashes, I will rise

    Maakt niet uit, haha. Kan gebeuren. ;]


    Pretty is just a pretty word.

    MT.


    That is a perfect copy of reality.

    PUKKELxDING schreef:
    Sorry :$:$:$ ik klikte op het verkeerde knopje bij het vorige topic

    Je had ons bij de nieuwe indeling van de knopjes al gewaarschuwd. (;


    Deep inside, I've never felt alive

    Oh, ik vroeg me al af waar het topic opeens was gebleven. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hehe. Ik kon hem al niet vinden.
    Dit is dus een beetje een 'mijn topics-bericht' :'D


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Nou, ik wil dit ook wel weer gaan volgen. Ik wist helemaal niet dat er een nieuw topic was, haha. Kwam hem bij toeval tegen x)


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    *Probeert een originele manier te bedenken om "mijn topics" te zeggen*


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Oh, ik vroeg me al af wie allemaal opeens gingen spammen. Maar een foutje kan iedereen maken. (:


    -

    Gailybell schreef:
    Oh, ik vroeg me al af wie allemaal opeens gingen spammen. Maar een foutje kan iedereen maken. (:

    Hoe bedoel je?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Mertin schreef:
    (...)
    Hoe bedoel je?

    Het laatste keer dat ik bij het vorige topic keek, was het bij pagina 16. Dus dan moesten een paar mensen ongeveer 45 posts gaan spammen om het topic in zo'n korte periode dicht te krijgen.


    -

    Gailybell schreef:
    (...)
    Het laatste keer dat ik bij het vorige topic keek, was het bij pagina 16. Dus dan moesten een paar mensen ongeveer 45 posts gaan spammen om het topic in zo'n korte periode dicht te krijgen.

    Ik denk dat Annick het topic per ongeluk verwijderd heeft of zo. ^^


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Mertin schreef:
    (...)
    Ik denk dat Annick het topic per ongeluk verwijderd heeft of zo. ^^

    Yup, dat bedoel ik. Lol. Dus ik was verbaasd dat het topic opeens niet meer te vinden was. Ik ging er dus vanuit dat het dicht was omdat het 300 berichten heeft bereikt. Snap je me nu? (:


    -

    Mertin schreef:
    (...)
    Ik denk dat Annick het topic per ongeluk verwijderd heeft of zo. ^^


    Dat staat ook in het eerste bericht?