• Rules;
    -16+ Is toegestaan.
    -Iets off-topic te zeggen. Graag met [] {} () praten.
    -Niet andermans personage besturen.
    -Niet voor iemand beslissen of zijn personage dood gaat.
    -NIET elke aanval ontwijken, je mag heus wel eens geraakt worden.
    -Minstens 2 regels, als het niet anders is.
    -Dit is een beginners/advanced RPG.
    -Plezier hebben!

    Extra; Alleen Dracy/ik maak nieuwe topic aan, als ik er even niet ben, niet aanmaken, maar wacht tot ik en nieuwe heb gemaakt. Dank je. (:


    Rollentopic.

    De prins/prinsessen mogen zich ook tegen hun natie draaien etc. En ze mogen ook bij de tieners die de oorlog willen stoppen, het hoeft niet, mag.


    Er zijn 4 verschillende naties;
    Water-, Aarde-, Vuur-, en de lucht Natie.

    De oorlog tussen de naties is begonnen, niemand is veilig...
    Maar als een groepje tieners tezamen komen, willen ze verandering maken in de oorlog, ze gaan op reis om van alles eraan te doen om de oorlog te laten stoppen, maar natuurlijk staan er veel gevechten, verdriet, blijdschap en angst op hun pad.


    Aarde koning(in)[max 2];
    Aardeprins/princes[Max 2];
    1-Kimberly Noa Jones. xMirrorMan
    Strijders[6>];
    Tieners[max 2];
    1-Jake EarleathArooncat
    Bewoners;

    Vuurkoning(in)[max 2];
    Vuurprins/princes[max 2];
    1- Develon Cantilé Dracy
    Strijders[6>];
    Tieners[max 1];
    1- Adelyna Ardere Ignis by Rooba
    Bewoners;


    Luchtkoning(in)[max 1];
    Luchtprins/princes[max 2];
    1- Rex Outcast Ninuturu
    2- Belle Meredith Woodsen Feminine
    Strijders[6>];
    Tieners[Max 2];
    1- Anastasia Cristina Johanna Lena Martroze. District10
    Bewoners;

    Waterkoning(in)[max 2];
    Waterprins/princes[max 2];
    1- Aquamarine (Aqua) loana AquaticcycrebeyArooncat
    Strijders[6>];
    1- Xavier Marcos Gonzalez District10
    Tieners[max 3];
    1- Azuhtosea Raito-Sung LightYagami
    2- Alison Elva Pearson MisaAmane
    3- Emma Butterfly shewerewolf
    Bewoners;

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 17:45 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kimberly.

    "Dat is het punt juist, straks doet hij me wat. Al zou jij dat denk ik niet erg vinden" Zegt hij dan. "Nee, klopt." Zeg ik en begin me aan hem te irriteren, nadat hij me weer heeft vastgepakt. "Kun je me nu loslaten?" het lijk meer op een bevel dan een vraag.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Develon Cantilé

    ""Nee, klopt. Kun je me nu loslaten?"
    Ik laat haar los en steek mijn handen onschuldig omhoog.
    "Ik ga in ieder geval mee, dat je dat weet." Zeg ik en loop gewoon mee met haar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rex

    Ik loop naar Quil, die zig helemaal plat drukt tegen de grond, 'Quil? vriendje? wat is er mis?' vraag ik angstig


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Kimberly.

    Hij laat me los en steekt onschuldig zijn handen omhoog. "Ik ga in iedere geval mee, dat je dat weet" Zegt hij en loopt achter me aan. Ik draai me om en maak een handbeweging, waardoor er een blok aarde omhoog komt en hem naar achter duwt, waarna hij weer bij de andere staat. Ik draai me weer om en loop richting het paleis. Is hij gek? Ik kom daar nauwelijks weer binnen zonder gesnapt te worden en wat zouden ze wel niet van me denken als ze mij met hém binnen zien komen?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Develon Cantilé

    "Niet grappig!" Roep ik als ik ineens weer bij de andere sta.
    Ik loop weer net zo hard achter Kimberly aan, nou nu ren ik dan.
    Ik kom uiteindelijk niet verder dan tien meter achter haar.
    "Waarom kan ik in vredesnaam niet mee!?" Roep ik naar haar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kimberly.

    "Niet grappig!" Roept hij, waarna hij begint te rennen en uiteindelijk ngo tien meter bij me vandaan loopt. "Waarom kan ik in vredesnaam niet mee?!" Roept hij naar me. "Omdat ik niet met jou gezien kan worden!" Roep ik terug en stamp dan met een voet op de grond, waarna de aarde een stukje omhoog komt en ik me snel kan voortbewegen en nu dus veel sneller ga dan Develon.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Develon Cantilé

    "Omdat ik niet met jou gezien kan worden!" Zegt ze waarna ze versnelt door aard-sturing.
    Dit zal haar doen schrikken.
    Ik maak een beweging en een luide knal is hoorbaar nadat de bliksem voor haar in de grond schoot.
    Ik kijk haar schijnheilig aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kimberly.

    Abrupt stop ik, wanneer een bliksemschicht voor me neerkomt. Met een ruk draai ik me om en kijk Develon aan. "Denk maar niet dat je nu wel mee kan" Werp ik naar hem toe. Dit maakt hem zeker niet geliefd en als ik zou willen zou ik nu kunnen gillen en de bewakers zouden hier binnen no-time zijn. zo dicht bij zijn we nu bij het paleis, maar dat weet hij niet. Gelukkig maar.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Develon Cantilé

    "Wat moet ik dan doen!? Op mijn knieën gaan?" Ik zak ook nog op mijn knieën.
    "Lieve lieve lieve Kim, laat me met je meegaan." Zeg ik dramatisch terwijl ik mijn handen vouw.
    Ik trek een wenkbrauw aan en kijk haar weer schijnheilig aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kimberly.

    "Wat moet ik dan doen?! Op mijn knieën gaan?" Zegt hij, waarna hij op zijn knieën zakt. "Lieve, lieve, lieve, lieve Kim, laat me met je meegaan" Zegt hij dramatisch, terwijl hij zijn handen vouwt. Hij trekt een wenkbrauw op en kijkt me weer schijnheilig aan. "Oke, maar mond dicht" Geef ik me over en een zuch rolt over mijn lippen heen, waarna ik naar de bosjes loop en mijn vaste route weer terug loop, zonder enkele bewakers.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Develon Cantilé

    Tja...
    Ik loop achter Kimberly aan door de bosjes.
    "Slechte bewaking." Zeg ik dan als commentaar en volg haar.
    Ik krijg een tak in mijn gezicht wat best zeer deed.
    "Fuck!" Mompel ik en ga met mijn hand naar mijn wang.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rex

    Ik zie het meisje en Develon weglopen, Ik keek even of niemand me zag en stuurde lucht door de appelboom waardoor er appels naar beneden vallen. Ik verzamel er een paar en ga in kleermaker zitten naar de richting waar Develon heenging. Quil pakt ook wat appels en gaat om me heen liggen.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Kimberly.

    "slechte bewaking" Zegt hij als commentaar en volgt me. Ik hou een tak bij me vandaan en laat hem los, zodat hij in Develon zijn gezicht knalt. "Fuck!" Mompelt hij en gaat met zijn hand naar zijn wang. "Slechte bewaking, slimme inwoners" Zeg ik en gebaar dan weer dat hij stil moet zijn.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Develon Cantilé

    Ik kijk even arrogant naar Kimberly.
    "Zijn we er al-" Ze maakt een gebaar stil te zijn.
    Ik rol even met mijn ogen.
    "Bijna?" Maak ik mijn zin af en lach even, opnieuw kijk ik schijnheilig naar Kimberly.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik ga slapen. ben bij een vriendin x'D.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'