• Ik denk best vaak dat ik een ziekte heb terwijl het niet zo is. Dit is wat vaag maar ik zal een voorbeeld noemen wat nu speelt.
    Ik had een soort van pukkel tussen mijn wenkbrauwen (awkward), maar hij was niet weg te krijgen. Toen werd hij rood maar het was niet echt een bultje meer. Het rood ging weg, maar ik voelde een dikke knobbel daar zitten. Het doet lichtjes pijn en ik kan het vastpakken tussen twee vingers. Voor mijn gevoel wordt hij dikker.
    Het klinkt misschien erg heftig en eventueel dramaqueen-achtig, maar zou het kunnen dat deze knobbel boosaardig is? Of ben ik gewoon rare dingen aan het verbeelden?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Waarschijnlijk gewoon van die verveelde puisten die niet weg willen gaan :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    MisaAmane schreef:
    Waarschijnlijk gewoon van die verveelde puisten die niet weg willen gaan :3
    Nee, maar zo ziet hij er niet meer uit.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Misschien is het zo'n onderhuidse puist? Dat heb ik ook wel eens gehad.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik betwijfel het, ben je nog veel te jong voor. IS waarschijnlijk gewoon een raar plekje. Als je je echt zorgen maakT: huisarts!


    quidquid excusatio prandium pro

    Steenpuist? Weet niet precies wat 't is, maar volgens mij lijkt het op jouw beschrijving.


    i put the fun in funeral

    Snor schreef:
    (...) Nee, maar zo ziet hij er niet meer uit.

    Klopt, maar ik heb zelf namelijk ook last van puisten op mijn voorhoofd onder mijn haar en die zien er ook niet uit als puisten, maar het zijn ze wel. Elke puist hoeft namelijk niet een wit puntje te hebben.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    MisaAmane schreef:
    (...)
    Klopt, maar ik heb zelf namelijk ook last van puisten op mijn voorhoofd onder mijn haar en die zien er ook niet uit als puisten, maar het zijn ze wel. Elke puist hoeft namelijk niet een wit puntje te hebben.
    Okee, hehe, gênant.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ach, ik heb wel een bluts in mijn hoofd (joehoe). You're just as sane as I am.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Roane schreef:
    Ach, ik heb wel een bluts in mijn hoofd (joehoe). You're just as sane as I am.
    Bluts?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ja, aan mijn voorhoofd, net onder mijn haarlijn heb ik een klein deukje. Je ziet er niks van maar als je je vinger er over laat gaan voel je het wel. Volgens mij komt het door die keer dat mijn moeder mijn hoofd per ongeluk tussen de kofferdeur van de auto stak. (cat)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Misschien een steenpuist?


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Een puist gewoon?
    Ik heb vier deuken op zijn voorhoofd. Je kan ze niet heel goed zijn, het zijn echt kleine details. Voelen kan je ze wel.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    steenpuist, ik heb er laats een net boven mijn lip gehad. Doet hij ook pijn? dan is het een steenpuist.

    doe zoals mij, neem een naald, en hou je klaar voor een tsunami aan prut. 3 dagen aan een stuk en dat rotding is nog niet leeg.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    skinwalker schreef:
    Misschien een steenpuist?


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”