• Quiz van de week:
    Hoe begint jouw liefde?
    Al ben ik een jongen, ik had eens zin om een quiz voor meisjes te maken!

    Wauw, ja ik zie het wel hoor! Jaja, je bent verliefd! Ik zie het!
    Maar wil je nu weten of je geliefde jouw lief vind? En hoe? Test het hier

    Je wandelt door een winkelstraat, je wilt naar die ene winkel waar je gisteren reclame van had gezien. En daar! Heel onverwachts loopt hij/zij daar! Met zijn/haar mooie haar kijkt hij/zij jouw aan. Je twijfelt, zou je naar hem toegaan? ...
    nu doen

    Topic van de week:
    Ergens kan ik niet wachten totdat ik naar het middelbaar ga o.0

    Story van de week:
    Stories gesorteerd per genre.
    Hier vind je voor verscheidene genres stories terug. Niet alle genres zijn aanwezig zoals bv Voetballer Story.

    Het is mogelijk om je enig story in deze story te krijgen. Hoe doe je dat:
    1. Post je story/stories als reactie bij het juiste genre. Hoe is ook mogelijk dat jou story verscheidene genres heeft, zet die er dan bij dan zet ik je story onder al die genres.
    2. Indien er tussen genres zijn (zoals bij Harry Potter Story/Vampire Story ...), gelieve die er d (lees verder)

    Poll van de week:
    Hoe zeg jij het?
    - Ik ga naar bed [toe].
    - Ik ga op bed.

    Foto van de week:
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=226431


    Dit is mijn signature...

    hih leuk:D
    ik ben de eerste haha


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Hé, das een foto uit mijn fotoboek! Lol, kom je ook weer ergens achter ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Tof! Dit is al de tweede keer dat er een quiz van mij in de nieuwsbrief staat! Dankje!


    I wanna be a wizard!

    Leuke quiz en foto _O_


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Pocahontas (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Die story is het echt waard om vaker in de nieuwsbrief te staan! gewoon super handig als je iets zoekt om te lezen!!!


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen