• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Dymphna Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Everdeen| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Dymphna| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [ _O_ Danke Sehr. ]

    Faye
    "Oke, is goed. Ik denk niet dat Fedea meegaat, tenzij je het erg vindt met mij alleen weg te gaan?" Ik knik. Geen Fedea, eigenlijk wou ik haar even spreken, maar dat kon altijd nog. Ik wou weten wat Trey van haar nummer vond.
    "Best hoor, ik ben niet zo bang en trouwens, ik heb nog een geweer in mijn tas, dus pas maar op." Ik wrijf even in mijn ogen. "Ik weet hem te gebruiken." waarschuw ik plagend.
    "Je bent dus geen relatie meer aangegaan, omdat je toch weet dat ze dood gaan binnen een bepaalde tijd. Ik snap het, heel begrijpelijk. Daarom mag Fé ook wel van geluk spreken en die andere fauniel," Ik kan even niet op de naam komen, maar knip dan met mijn vingers. "Cam, zij ook." Ik zucht even.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Abo]

    Liam

    'Natuurlijk blijf ik, als je van de dokter mag dan. ' ik glimlach rustig. 'En als dat mogelijk is, ik wil je hier namelijk niet achter laten. De artsen waren ondertussen de wond aab het hechten.

    [Abeuh. Ik post na mijn huiswerk ^^]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rey

    "Best hoor, ik ben niet zo bang en trouwens, ik heb nog een geweer in mijn tas, dus pas maar op. Ik weet hem te gebruiken. Je bent dus geen relatie meer aangegaan, omdat je toch weet dat ze dood gaan binnen een bepaalde tijd. Ik snap het, heel begrijpelijk. Daarom mag Fé ook wel van geluk spreken en die andere fauniel, Cam, zij ook."
    "Oeh, een meisje met pit. Daar hou ik wel van."
    Ik knipoog even en zie dat ze vermoeid in haar ogen wrijft. Ik schud mijn hoofd.
    "Zoiets. Al is het wel moeilijk, vooral als je iemand echt leuk vindt. En het enige wat ik dan altijd deed, was weglopen."
    Ik kijk even in haar ogen en kuch na een tijdje.
    "Ehm, wil je nog tv kijken? Of meteen slapen?"
    Ik sta op en zet de borden in de afwasmachine.


    Fedea

    "Als je ermee blijft wapperen kan ik niet zien wat het is. Wat is het eigenlijk?"
    Ik wil antwoorden wanneer ik zijn duim over mijn onderrug voel wrijven.
    "Dat kietelt," giechel ik en druk een kus op zijn neus. Geamuseerd kijk ik hem aan.
    "Dit is jouw liedje. En ik dacht al dat ik het was vergeten in het huis, maar gelukkig niet dus."
    Ik wil het bijna openvouwen, maar besef dan dat hij het dan kan lezen.
    "Dus het is ook niet de bedoeling dat je ziet wat het is."
    Ik begin er plagerig weer mee te wapperen.

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 17:22 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "Natuurlijk blijf ik, als je van de dokter mag dan.En als dat mogelijk is, ik wil je hier namelijk niet achter laten," zegt Liam met een glimlachje.
    Ik breng zijn hand, die ik nog steeds in de mijne heb naar mijn lippen en geef er een kusje op. Ik voel me vereerd dat ik deze man straks mijn man mag noemen. Mocht een van mijn weinige vriendjes het me ooit gevraagd hebben had ik ze gek verklaard. Bij Liam lijkt het -nee, niet vanzelfsprekend- voorbestemd. Na al die jaren die ik hem al ken, ben ik elke keer dat ik naar hem kijk nog steeds verbaasd hoe knap hij eigenlijk is. Stiekem kan ik niet wachten om met hem te pronken en meisjes jaloers te zien als ze de ring om zijn vinger opmerken.
    "Je bent een schatje," glimlach ik. "En nog eens aantrekkelijk ook, ik heb het met je getroffen."

    Atreyu

    "Dat kietelt." Ik rol lachend met mijn ogen als ze een kusje op mijn neus drukt, maar hou wel mijn hand stil.
    "Dit is jouw liedje. En ik dacht al dat ik het was vergeten in het huis, maar gelukkig niet dus. Dus het is ook niet de bedoeling dat je ziet wat het is."
    Ik moet opnieuw lachen, die meid is ongelofelijk. Als beloning dat ze me aan het lachen gekregen heeft, druk ik nog een teder kusje op haar lippen. Hoewel, volgens mij had ik dat sowieso wel gedaan. Ik sluit mijn ogen.
    "Nou steek dat papiertje dan maar weg, dan kan je het vanavond voor me spelen," zeg ik met een kleine grijns.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Nou steek dat papiertje dan maar weg, dan kan je het vanavond voor me spelen."
    Ik grinnik zachtjes en kijk hem even aan. Ik druk kleine kusjes overal op zijn gezicht en nestel me lekker tegen hem aan. Ik stop het papier weer in de zak van het vestje en neem zijn handen in de mijne.
    "Ik ben zo blij dat ik weer bij je ben," zucht ik.
    Ik sluit mijn ogen even, en merk hoe moe ik eigenlijk ben.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ehm, wil je nog tv kijken? Of meteen slapen?" Ik haal mijn schouders op, erg laat is het nog niet en ook al ben ik moe, ik wou nog niet slapen.
    "Televisie kijken kan vast geen kwaad." zeg ik en bind mijn haar vlug in een staart, misschien moet ik het ook maar zo kort knippen als Fedea heeft. Toch twijfel ik, waarschijnlijk omdat ik het lef er niet voor heb. Ik heb maanden gespaard op de lengte die het nu heeft. Wanneer Rey terugkomt, schuif ik een stukje op en kijk hem glimlachend aan.
    "Dus, wat is er vanavond op de tv?"


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Televisie kijken kan vast geen kwaad. Dus, wat is er vanavond op de tv?"
    Ik haal mijn schouders op en neem de afstandsbediening.
    "Ik heb geen idee."
    Ik begin wat te zappen en kom op een muziekzender. Call me maybe. Oh, wat geweldig weer. Ik voel dat ik rood word en geef haar de afstandsbediening.
    "Kies jij maar, voor mij maakt het niet uit."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Ik kijk haar vertederd aan. 'Hoe denk je dat ik over jou denk? Je ontneemt me alle woorden die bij je passen. ' ik buig voorover en kus haar lippen. 'Ik hou van je. ' ik kon het niet vaak genoeg zeggen het was bevrijdend alsof ik zoveel liefde voor haar had dat het soms ineens te veel leek te worden. Ik ga weer recht staan en aai afwezig over haar hand. Mijn gedachten gaan terug naar vroeger, hoe ik als klein jongetje al verliefd op haar was.

    Faye
    "Kies jij maar, voor mij maakt het niet uit." Ik grinnik en neem de afstandsbediening in mijn handen. Heel zachtjes neurie ik mee met de melodie en kijk even hoe Carly Rae Jepson het blauwe autootje wast. Het ziet er hilarisch uit en dat vond ik de eerste keer dat ik hem zag ook al, vooral het einde van de videoclip. Ik grinnik even en ga dan ik een kleermaker zitten.
    "Hmm," weet ik uit te brengen en druk op wat knopjes. Uiteindelijk blijf ik hangen bij Glee en laat hem daar maar opstaan, vooral omdat ik bang ben dat ik met mijn klunzigheid de afstandsbediening stuk maak.
    "Anders, als jij films thuis hebt, kunnen we een film kijken? Maakt mij trouwens niet uit hoor, alleen als jij dat wilt."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Hmm. Anders, als jij films thuis hebt, kunnen we een film kijken? Maakt mij trouwens niet uit hoor, alleen als jij dat wilt."
    Ik haal mijn schouders op.
    "Een film? Ja, goed voor mij. Ik heb vanalles."
    Ik sta op, en doe mijn schoenen uit. Ik glijd op mijn kousen naar de grote kast en open ze.
    "Kom, dan kan je zelf kiezen."
    Als je zo oud bent als ik, is dvd's verzamelen slechts een kleine bezigheid.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Kom, dan kan je zelf kiezen." Ik sta op van de bank en slof naar Rey toe. Mijn ogen worden groot als ik de enorme collectie zie en vol verbazing kijk ik er even naar.
    "Eh," Ik grinnik even. Ja, dit werd dus moeilijk kiezen. Ik ga met mijn vinger langs de titel en sta even op mijn tenen als ik het niet kan lezen.
    "Niet weer tillen," Waarschuw ik Rey alvast en kijk hem even glimlachend aan. Uiteindelijk vis ik er wat geschiktst uit en spring ernaar om hem te pakken. Tevreden kijk ik naar de titel, X-Men.
    "Deze wordt het," breng ik uit en kijk Rey even aan of hij het goedkeurt.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    Ik grinnik wanneer haar ogen groot worden.
    "Eh. Niet weer tillen. Deze wordt het."
    Ik grinnik en neem de dvd aan.
    "X-men it is."
    Ik stop de dvd in en ga zitten.
    "Zin in popcorn? Of iets anders? Iets drinken?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "X-men it is." Ik knik glimlachend en laat me naast Rey op de bank zakken, ik strek mijn armen even en staar naar het beeldscherm, totdat ik van Rey opschrik.
    "Zin in popcorn? Of iets anders? Iets drinken?" Ik schud mijn hoofd. Ik ben niet zo'n eter, vooral niet na een groot bord pasta.
    "Nee hoor, ik zit nog vol van je géweldig klaar gemaakte pasta." zeg ik overdreven. "Ben nog steeds diep onder de indruk." Ik kijk hem dankbaar aan.
    "Je bent vrij voor vanavond, meneer."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.