• Ik kreeg tijdens het dansen een idee voor een nieuwe Serie (= Ik hoop dat jullie het een beetje leuk vinden.Laat het anders weten bij je reactie (:

    Charlotte is een doodnormaal meisje.Ze is 14 en beste vrienden met Tom en Bill Kaulitz.Natuurlijk vergeet ze Gustav en Georg ook niet.Wanneer de jongens steeds beroemder worden met hun bandje Tokio Hotel raakt zij een beetje in de vergetelheid.Andreas de andere Bf van de jongens maakt alles van dichtbij mee.Wanneer Tom een vriendinnetje krijgt moet hij op een bepaald moment kiezen tussen Charlotte en zijn vriendin.hij kiest voor zien vriendin.Het meisje is het beu en zegt de vriendschap stop.Dan is het opeens een paar jaar later.Charlotte is 18 en werkt in een café in Berlijn.Ze gaat naar de universiteit en alles is oke todat de jongens het café binnenstappen.Zij zijn haar helemaal vergeten maar zij de jongens niet.En dan heb je ook nog is hun vriendinnetjes...
    HoofdrolCHOCOPOPSx3
    Bf Hoofdrol + wordt vriendin BillxPOKEMONKID
    Vriendin Bill + wordt Bf BillPersianRose
    Vriendin Tom + blijft achtergrondzangers*BUBBLEx
    Vriendin GustavLOLLIPOPx
    Vriendin GeorgTOMSDICK

    Plaatje:
    Tekstje ( min. 5 regels)
    Iedereen is 18 of 19!

    x.


    The soul needs autumn.

    Bf Hoofdrol + wordt vriendin Bill

    Plaatje;http://nl.tinypic.com/view.php?pic=21lpj7n&s=4
    Tekstje;Hi Sweetypops ! De naam is Raquel en dans al 18 jaar rond op de planeet. Jup,ik ben volwassen and i love it ! Eindelijk ik dacht dat het nooit ging gebeuren. Nadat ik een mega party had gegeven ging ik meteen bezig met me rij examen. En raad eens, ik heb mijn -piep- rijbewijs al ^^ Yeah, en een auto heb ik ookal gekregen van me lieve pappie x3 Ja beetje verwent ben ik wel [á] Verder ben ik verslaafd aan ice-cream en music <3 It's in my Soul. Ook speel ik wt gitaar en...zing ik ook wel. Maar dat kan ik niet dus vertel ik het aan niemand ^^ Ik lieft het om uit tegaan met me vriendinnen, shoppen is altijd goed ;] Maar iik ga nu naar mijn babygirls. Byee


    People who are meant to be together always find each other in the end.


    Vriendin Tom + blijft achtergrondzangers*

    Plaatje: http://images23.fotki.com/v869/photos/1/1261886/6189267/20517926-vi.jpg

    Tekstje ( min. 5 regels): HAAY POEPIEZ <33
    Ik ben ELLEN, 18 Jaartjes oud. Ik ben fan van TokioHotell<33 En ik lieft Shoppen Ganz viel! Ik spaar álles wat met Helloo Kitty te maken heeft en heb laatst een Béautyfull Laptop gekocht met Helloo Kitty erop. Mijn favo vakantieland is Japan omdat de mensjes daar net zo Hyperactiefprettiggestoord zijn als ik ben =]. Ik lieft ook Chocoladee<3 en Colaaa<3. En natuurlijk lieft ik mijn Übergeweldige Sidekick telefoon.Zelf voor gespaard =] Verder ben ik talent met koken. Nee écht. alleen pizza brand ik aan. Ik heb 2,5 uur geleden ook nog taart proberen te maken. Damn, hij staat nog in de oven! Snel eruit halen. Bye loveyou<33

    Vriendin Bill + wordt Bf Bill


    Info volgt snel!!


    i need you like a heart needs a beat.

    Vriendin Georg

    Plaatje: http://s61.flogao.com.br/2007/12/13/148/119231192.jpg

    Tekstje ( min. 5 regels)I'm Just A Pretty girl Named April. Ik ben 18 en ik doe wat ik wil ik ben ongeloofelijk eigenwijs staat het je niet aan nauw dan heb je pech want ik verander me niet. Ik ben vrij koppig en ik heb een ego, maar meestal ben ik wel lief en Té hyperactief. Ik hou van dansen en fun maken met mijn vrienden. OMG ik ben soms veel te dronken besef ik me plots Like You care and I. God ik had geen redbull moeten drinken zie je nu heb ik mezelf niet meer in de hand ik blijf maar praten en praten en praten^^Zie je nu doe ik het weer ach ik zal het nooit af leren. Ik ben gek I know maar hey anders zou het leven maar saai zijn .x3


    *He's the one.



    Vriendin bill, later BF Bill.
    plaatje:
    http://media.photobucket.com/image/scene/alissaaaax14/Scene%20hair/thscene3.jpg?o=79

    Tekstje:

    Hee,
    Ik ben Janouk, 18 jaar, but still not grown up..xD
    De hobby's zijn: Zingen, schrijven, lezen, en bij Bill zijn!
    Juist, dé Bill Kaulitz, en ik ben zijn vriendin!
    niet zomaar een vriendin, nee Z'N vriendin.
    En god, wat houd ik veel van hem.
    Ondanks dat ik hem soms niet zo vaak zie houd ik toch zoveel van hem, en als we samen zijn is 't altijd supergezellig!
    Mijn vrijdagavond breng ik door, met vriendinnen in de stad, of al popcorn etend film kijken op de bank.
    Mijn karakter, tja, vrolijk *bijna altijd*, behulpzaam, en soms een beetje eigenwijs.

    Maargoed, nu weetje wel genoeg, ik ga weer stoppen!
    Liefs, Janouk <3


    i need you like a heart needs a beat.

    BF Hofdrol+Vriendin Bill ^^ IK ZET ZO MIJN dingen hierwant ik zit op een ande account van m'n zus ik ben dus LOLLIPOPx

    Vriendin Tom Graag(A)
    Ikkuu nu weg moet :(
    Plaatje:
    in myn FB
    Textje:
    Hey Bitch! Listen up ya all!
    Rose is de naam van deze chickaa. Ze is 16 jaar jong en daar is ze trots op! Hobby's heeft ze niet en die heeft ze ook niet nodig. Boys zyn haar favorite wezens op aarde en niks kan daar iets aan veranderen. Ze heeft 1 oudere broer die niet boeit. Meer heeft deze chickaa niet te zeggen

    Soo Byee!

    XxX Rose (A)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Bf Hoofdrol + wordt vriendin Bill

    Plaatje: http://i202.photobucket.com/albums/aa209/cutandcolor/Girl%20Hairstyles/danielle.jpg

    Tekstje:

    Yo Bitch, listen!
    Nou ik ben dus Say, en ik ben 17 jaartjes jong. Ik heb een lollyverslaving, die inmiddels aardig serieus begint te worden, ik moet afkicken anders wordt het nog is mijn dood! x] Ik heb 2 spullen die erg belangrijk voor me zijn, namelijk mijn gitaar en mn skateboard. Ik speel al sinds ik 10 ben gitaar en skate inmiddels ook alweer een jaar of 4. Verder schrijf ik zelf liedjes, dan bedenk ik er een deuntje voor op mijn gitaar en zing ik er wat bij! :] Ik haat het als mensen me niet accepteren en heb ook al aardig wat huppeltjes in elkaar geklopt omdat ze mijn stijl 'grappig' vonden. Ik zet maar grappig neer, want ik zal niet gaan schelden! x] Ik ben koppig, eigenwijs, brutaal en snel nieuwsgierig, maar als jij gewoon lief voor mij bent ben ik ook lief voor jou! ;]
    En nog een tip: Blijf van mijn vrienden af! ;]
    See Ya!
    Say


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...


    Vriendin Tom+achtergrondangeres
    Plaatje:

    http://jacvanek.buzznet.com/user/photos/we-are-rockstars/?id=35048801



    Tekstje:
    Heyaa! Ik ben Audrey lauren , maar noem me AL :').
    Ik ben 16 en PartyVerslaafd ,ik ben achtergrondzangeres en als er iets te doen is vind je mij en men vrienden meteen op die fuif of feest,..! Ik doe aan Voetbal maar ook aan hip-hop dance.Ik hou van Shopppen , men vrienden , Gloomy bears ETC.. Ik haat[!]Geeks n' Huppels, maar vooral die vieze vliegende beestjes , altijd een busje verdelger bij me^^Je hoeft niet brutaal tegen me te doen want dan laat ik je merken wie de baas is :]Ik moet nu gaan ,, Ciao Miauw Tiger<33

    vridin van tom+achtergrond zangeres

    plaatje http://img261.imageshack.us/my.php?image=24828541498281994f29ou1.jpg

    tekstje
    heej ik ben pamela ben 18 jaar en woon bij mijn ouders thuis met stomme susjuh
    ik ben verslaaft aan tokio hotel en aan tom geilen
    ik hou ook heel erg van shopen en naar de bios gaan en ik speeel gitaar en ik schrijf eigen liedtjes en daar zing ik af toe bij mijn karater is dat ik heel lief ben af toe een bitch kan zijn en af en toe ook heel stout kan zijn en ik ben niet snel jaloer maar ben wel heel eigenwijs maar ik ga weer veder met mijn liedjte doei


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    BF Hoofdrol wor vriendin Bill

    Plaatje: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=79525

    Tekstje ( min. 5 regels)


    Haaii kiendjes^^

    Mijn naam is zoals je hierboven wel al gezien had Annelies en al 18 jaar lang leef ik op deze coole planeet. Shoppen, da's mijn ding en daardoor zie je me ook wel weekelijks in het shoppingcenter om Make-Up of kleren te kopen. Yah, ik ben een hopaholic maar ook een chocaholic, dat wil zeggen dat ik verslaaf ben aan chocolade. Ach, welk meisej niet? Nou, dit pretty meisje op de pica, dat ben ik! Ik heb zwart haar en doe graag dingen ermee zoals je hier misschien al zag. Jaah die roze&witte highlights erin dat heb ik lekker zelf gedaan! Dat hondjeop de foto hea? Da's mijn lieve hond Spike. Achjah, ik moet maar eens gan ^^.

    Ciaoz

    vriendin Georg

    Haai

    Ik ben dus Kim.Ik ben 18 jaartjes oud.Ik woon nog bij me ouders en me erg irritante broertje egt een etter soms.Als je aan zijn speelgoed komt dan is het raak want dan gaat zo het krijzen niet normaal.Mensen vinden mij lief koppig eigenwijs en brutaal.Ik hou van shoppen naar het strand gaan en van ijsjes en ik hou van uitgaan om lekkere jongens te spotten.Ik heb haat aan school zoals iedereen.whaa ik moet gaan zie je later(K)

    -XxX- Kim

    Ik Ga Sebiet Kiezen,
    Eerst Mijn Frans Afmaken (=
    Dus Je Kan Je Nog Altijd Aanmelden.


    The soul needs autumn.

    meisje dat Tom wil + Bf

    haajj ik ban Sofie en 15 jaar oud^^. (kan in de serie altijd verouderd worden xD)
    Mensen vinden mij koppig, lief en redelijk stil bij mensen die ik nog niet goed ken. Ik word niet snel kwaad maar als ik kwaad ben dan krijg je de wind van voren en die persoon is er meestal van verbaasd ;)
    Ik hou vn TH, Tom, Bill uitgaan, vrienden en paardrijden

    XX

    Maak niet uit welke Rol


    Foto: http://www.whichcame1st.com/images/Dana%20Halabi.jpg


    Tekstje:


    hOiihOii



    Ik ben Samira ik ben 18 Jaar Oud,Ben in 1990 in deze wereld gezet
    Ik ben een Lief Meisje,Nou eigelijk Soms
    Ik kan niet zonder Drop & Me Computer
    Verder Zing & Dans ik graag
    En heb een hekel vaan HuppelMensen,Redbull,Barbie's nou je snap het wel .
    Verder heb ik een broer van 20
    En hou van Pop & Rock



    xoxo Mii