• Al een tijdje is m'n broer hier (hij woont ergens anders) en hij doet niks anders dan op mijn laptop te zitten. Af en toe wast hij wel eens af en dat is het. Ik mag amper zelf op de laptop terwijl hij helemaal van mij is. Van mij mag hij gerust er op hoor, maar niet de hele dag en dan dat ik moet gaan vragen of ik even mag. En dan is het nog voor 5 minuten. Nu kwam het er gisteren op neer met dit en toen zei mijn oma (hij was er niet): "Ja, dan moet je zeggen dat het jouw laptop is. Gewoon maatregelen nemen", met een knipoog er achter. Dus dat heb ik vandaag gedaan en nu zit ik er meer op. Hij heeft wel al vaker de woorden "kutwijf, bitch, trut" naar me geworpen maar dat lach ik weg. En toen zei hij net van: "Ja nu ga ik." Heb ik gezegd dat hij om 22:00 uur mocht en dat vond hij niet goed blablabla. Nu is hij eventjes naar de frituur om wat frieten te halen. Hij wil er dus om 21:00 uur op maar aangezien ik bezig ben heb ik gezegd van: "Nee om 22:00 uur." Vind hij niet goed, maar ik heb nu gewoon het wachtwoord veranderd en ga de laptop afsluiten als ik klaar ben en dan kan hij het zich bekijken.

    Je mag dit kinderachtig noemen, sorry, maar zelfs me moeder geeft me gelijk maar die zegt er niks van. En anderzijds heb ik dan toch een 1 aprilgrap uitgehaald. ^^

    Ik vind het geniaal! Niks gemeen, dit is gewoon master!

    Mag ik een paar van jouw briljante hersencellen hebben? Ik weet namelijk nooit hoe ik mensen "nee, dat mag je niet" moet zeggen xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik vind dat je gelijk hebt. Het is van jou en hij mag dan best ook wat normaler doen. Ik zou hem er niet eens achterlaten als ik jou was, met zulk taalgebruik.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 20:18 ]


    Your make-up is terrible

    Je oma heeft groot gelijk: het is toch jouw laptop?!
    Daarbij is het een geniale actie ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Net goed voor 'm. & je oma heeft gelijk hoor, goed dat je toch die maatregelen hebt genomen! ^^


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    Ik vind dat je gelijk hebt. Het is van jou en hij mag dan best ook wat normaler doen. Ik zou hem er niet eens achterlaten als ik jou was, met zulk taalgebruik.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Vidia schreef:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    What the hell. Laat die dickface een eigen laptop kopen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hij woont ergens anders... Kan hij dan niet zijn eigen laptop meenemen? Of gewoon niet achter jouw laptop gaan, behalve als het van jou mag? Ik vind echt dat je helemaal gelijk hebt, vooral als hij dan ook nog is zo gaat schelden. Plus, wie weet wat hij met jouw laptop doet


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Vidia schreef:


    Bad decisions make good stories.

    Vidia schreef:

    Hoe is het afgelopen? nieuwsgierig


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ColouredWind schreef:
    Hoe is het afgelopen? nieuwsgierig


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Assassin schreef:
    Ik vind dat je gelijk hebt. Het is van jou en hij mag dan best ook wat normaler doen. Ik zou hem er niet eens achterlaten als ik jou was, met zulk taalgebruik.


    The odds are néver in our favor.

    Groot gelijk. Je moet consequent zijn. Het is jouw laptop, niet de zijne.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury