• want ik heb zometeen een intake voor mijn vervolgopleiding.
    En stiekem weet ik niet eens waar die hele school staat, of waar ik in het gebouw precies moet zijn maar oke.
    & in de brief stond ook dat ik een test van anderhalf uur moest gaan maken, rekenen en zo waarschijnlijk maar omg. Ik ben echt heel slecht in hoofdrekenen ):

    En daarbij moet ik daarna meteen weer de trein terug pakken en proberen om om vier uur op werk te zijn (Ik heb gebeld dat ik daarvoor intake heb dus dat het kan zijn dat ik iets later kom) but still. Dan moet ik beginnen. En ook daar heb ik geen flauw idee waar ik naartoe moet of whatthehell ik moet doen ):

    Ughh, ik ga blij zijn als deze dag voorbij is!

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 10:39 ]


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Ik ben net geweest en het valt echt reuze mee. Die test heb ik vorige maand gemaakt en die is heel simpel. Sommetjes zoals (64 : 8)x2 en het antwoord is dan 16 en het is altijd meerkeuze, plus je krijgt een blaadje waar je aantekeningen op kan maken.
    Intakegesprek is gewoon een beetje praten en zo. Stelt niet veel voor. Als je niet weet waar je moet zijn voor je intakegesprek, gewoon even vragen bij de receptie. Als het een test is, zijn er meestal meerdere kinderen en zal het wel staan aangegeven. (:

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 10:42 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    Ik ben net geweest en het valt echt reuze mee. Die test heb ik vorige maand gemaakt en die is heel simpel. Sommetjes zoals (64 : 8) x2 en het antwoord is dan 16 en het is altijd meerkeuze, plus je krijgt een blaadje waar je aantekeningen op kan maken.
    Intakegesprek is gewoon een beetje praten en zo. Stelt niet veel voor. Als je niet weet waar je moet zijn voor je intakegesprek, gewoon even vragen bij de receptie. Als het een test is, zijn er meestal meerdere kinderen en zal het wel staan aangegeven. (:


    Oke maar even serieus, dat sommetje (64 : 8)x2 lukte me niet eens. Keer twee nog wel, maar delen :c
    Daarom heb ik alle exacte vakken (Wiskunde,Scheikunde,Natuurkunde,Economie) laten vallen en heb ik nu alleen maar leervakken, omdat ik daar wel goed in ben. Maar oke, ik hòòp dat het meevalt haha. Nu alleen nog de school zien te vinden ;x

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 10:47 ]


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Je moet niet zo stressen, het komt vast wel goed. Volg gewoon de inrsturcties van Everdeen en dan komt het goed. Daarnaast ook al ben je niet goed in hoofdrekenen, je krijgt een aantekekeningenblaadje schrijf desnoods de hele tafel op waardoor je het getal moet delen


    Physics is awesome

    Bij zulke rekentoetsen krijg je altijd kladpapier. Schrijf voor jezelf de strategieën/rijtjes op papier voordat je aan die toets begint. Meestal heb je ruim de tijd voor deze toetsen. Je moet je vooral niet gaan haasten of onzeker laten maken, omdat andere mensen eerder klaar zijn. Gewoon eigen tempo aanhouden en op je eigen vertrouwen. De intakegesprekken/toetsen zijn er om een globaal beeld van jou te vormen.
    Ik weet niet wat voor vervolgopleiding gaat doen, maar voor onderwijsassistent en Pabo zijn de intaketoetsen op groep 8-niveau. Wanneer je universiteit gaat doen is het wel VWO-niveau.


    Think before you act.

    Ehm ik ben nerveus hoor. Die rol is al bezet! (A) Dus je moest zeggen, ik ben zenuwachtig ofzo xD hahaha

    Maar ontopic: kan ik me voorstellen, dat is ook heel spannend. Waarschijnlijk heb je het nu al gehad. Hoop dat het goed gegaan is ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ben der van af!
    Gelukkig. Beter was dat mijn leuke vriendinnetje die daar ondertussen al twee jaar op school zit, op het moment dat ik intake had, tussenuur had. Dus ze ging me van het station ophalen enzo omdat ik niet wist waar ik heen moest x'D
    En de test heb ik volgens mij best wel slecht gemaakt, maar die kerel zei dat het geen toelatingstest was dusoke.Ik vind het best zo, Ik ben er van af :Y)

    Serieus, ik maak me altijd heel druk om dingen en dan word ik heel angstig en zodra het erop zit heb ik zoiets van 'Oke, was dat het?' :c


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Cooper schreef:
    Ben der van af!
    Gelukkig. Beter was dat mijn leuke vriendinnetje die daar ondertussen al twee jaar op school zit, op het moment dat ik intake had, tussenuur had. Dus ze ging me van het station ophalen enzo omdat ik niet wist waar ik heen moest x'D
    En de test heb ik volgens mij best wel slecht gemaakt, maar die kerel zei dat het geen toelatingstest was dusoke.Ik vind het best zo, Ik ben er van af :Y)

    Serieus, ik maak me altijd heel druk om dingen en dan word ik heel angstig en zodra het erop zit heb ik zoiets van 'Oke, was dat het?' :c


    Nou, dat dacht ik afgelopen donderdag dus echt niet. Maar ben blij voor je dat je hebt kunnen vinden dankzij je aardige vriendin en soms denk je echt van wat heb ik die toets slecht gemaakt en dan komt er een goed resultaat dus blijf positief


    Physics is awesome