• jah Flo und me hbbn een idee ^^ und we zoeken rolletjes <3
    The Story;

    Het gaat over een tweeling,1 daarvan is al vanaf haar 11 verslaafd aan de drugs. Xtc speed etc. Haar zus is Bezorgd om haar. Maar de verslaafde wil niks meer met haar zus te maken hebben. Ze breekt het contact en wordt een echt junk,ze zwerft over straat en doet dingen om aan geld te komen. Een paar jaar later kotm ze haar zus tegen. Ze is al afgekickt. En haar zus is getrouwd,met de Tom Kaulitz

    ROLLEN;
    # 1; sayXkiss
    # 2; SamxLiebe
    # 3; BUBBLEx
    # 4; BoKillerDoll
    # 5; Flo
    # 6; PersianRose
    # 7; Saartjeu
    # 8; LOLLIPOPx
    # extra rol; FAKEDOLLx


    # 1;mede-junk
    # 2; mede-afkicker
    # 3;BF
    # 4;Hoofdrol
    # 5;Hoofdrol
    # 6;BF
    # 7;Mede-afkicker
    # 8;BF
    # extra rol; Speciale mede-afkicker ^^

    KIES GRAAG EEN NUMMER ANDERS KRIJG JE ER GEENT!
    ps; ik ga ff douchen dus let op Flo <3 und als ik trug ben en we hbbn veel reacties beslissen we ^^


    when words fail, music speaks.

    1 oder 2 oder 7 info komt^^


    Rol; Above^^

    Name; Annelies

    Pic; http://www.quizlet.nl/foto.php?id=79525

    Text;

    Haaii kiendjes^^

    Mijn naam is zoals je hierboven wel al gezien had Annelies en al 17 jaar lang leef ik op deze coole planeet. Shoppen, da's mijn ding en daardoor zie je me ook wel weekelijks in het shoppingcenter om Make-Up of kleren te kopen. Yah, ik ben een hopaholic maar ook een chocaholic, dat wil zeggen dat ik verslaaf ben aan chocolade. Ach, welk meisej niet? Nou, dit pretty meisje op de pica, dat ben ik! Ik heb zwart haar en doe graag dingen ermee zoals je hier misschien al zag. Jaah die roze&witte highlights erin dat heb ik lekker zelf gedaan! Dat hondjeop de foto hea? Da's mijn lieve hond Spike. Achjah, ik moet maar eens gan ^^.

    Ciaoz



    Meen, ik luiister naar De Kreuners xD

    veel succes met de serie(Y)

    Rol; 2

    Name; Noa

    Pic; http://nl.tinypic.com/view.php?pic=33w9s2t&s=4

    Text;
    Hey, ik ben Noa. Ik ben 17 jaar oud en ik kan niet leven zonder mijn muziek. Ik luister onder andere heel graag: McFLY, Good Charlotte, Busted, Avril Lavigne en dat soor shit ^___^. Ik ben af en toe best vergeet achtig, daarom teken ik altijd kruisjes op mijn hand, om me te herinneren dat ik wat vergeten was, maar wat betekende dat laatste kruisje nou...?
    Bye. Noa

    Rol; 7 (A)

    Name; Alessia

    Pic; stuur ik je wel in PB want het staat op mijn pc niet op het ineternet

    Text : Hii, ik ben Alessia 16 jaar, en hou van deze wereld, hoewel :) zolang er maar fun is ben ik er voor in ^^
    Ik hou van shoppen en zingen.
    Verder ben ik wel goed op school, maar ook geliefd op school GEEN NERD dus (A)

    IK WIL 3 xD info komt.

    Rol; 3

    Name; ELLEN

    Pic; http://farm4.static.flickr.com/3028/2580793762_22fe71c38e.jpg?v=0

    Text;

    HYE, GORGEOUS <3
    I'M ELLEN, AND I RULE YOU'RE WORLD.
    Yeaahh, Ik ben dus Thá Queen. Niet mee eens? Not my problem. =] I loveee To DANCE& To SING. En Ik liefft Naar TOKIOHOTEL Luisteren. Let niet op mijn Verneukte Engels, ik was er nooit goed in x] Ik Lovee Shoppen. Kleding, Helloo Kitty Spulletjes, Make up dingen, Even More HairSpray! zijn dingen die ik dan koop ^^. Fcourse heb ik vaak geldnood. Ik heb dan ook een baan bij de übercoole ALBERT HEIN! x] Egtwaar, het Rocktt daar. Bitchezz, All GO SHOPPING THERE! =] Meestal is het wel gezellig daar, Dat mijn GangBang daar shoppen gaat om mij te zien in zo'n kutoutfit x] Egt MEAN zijn ze. Maar ik Lieft ze wel hoor. Ik moet nu écht gaan. Bye! Loveyouguyz<3

    6
    Rol;
    6
    Name;
    Rose (A)
    Pic;
    In myn FB
    Text
    Hey Bitch! Listen up ya all!

    Rose is de naam van deze chickaa. Ze is 16 jaar jong en daar is ze trots op! Hobby's heeft ze niet en die heeft ze ook niet nodig. Boys zyn haar favorite wezens op aarde en niks kan daar iets aan veranderen. Ze heeft 1 oudere broer die niet boeit. Meer heeft deze chickaa niet te zeggen

    Soo Byee!

    XxX Rose


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Meer mensenxD


    Music is the new sex

    Rol 2 of 3
    Info is onderweg! :)


    i need you like a heart needs a beat.

    BIW MENSEN!
    UnD WE MOETEN GWN MÉÉR MENSEN HBBN !


    when words fail, music speaks.

    plaatje:

    http://media.photobucket.com/image/scene/alissaaaax14/Scene%20hair/thscene3.jpg?o=79



    Tekstje:



    Hee,
    Ik ben Janouk, lekker al 16 jaartjes oud!
    De hobby's zijn: Zingen, schrijven, lezen, en fotografie!
    M'n grote passie is muziek, ik leef letterlijk 24/7 met muziek, en ik zou niet zonder kunnen!
    Ik hoop dat er ooit een dag komt dat ik zo BOEM! PATS! gitaar kan spelen, of ik moet gewoon op les gaan.xD
    Mijn vrijdagavond breng ik door, met vriendinnen in de stad, of al popcorn etend film kijken op de bank.
    Mijn karakter, tja, vrolijk *bijna altijd*, behulpzaam, en soms een beetje eigenwijs.

    Maargoed, nu weetje wel genoeg, ik ga weer stoppen!

    Lieefs <33


    i need you like a heart needs a beat.

    BIW MENSEN!
    UnD WE MOETEN GWN MÉÉR MENSEN HBBN !

    ja!


    Music is the new sex

    Booooooooooo! Dora partner..xD laat je t me weten als k een rol krijg [a]
    En euhm, nog sorry van het hyves incident..xD


    i need you like a heart needs a beat.

    (...)
    ja!

    =) anders komt ie er nooit! =O


    when words fail, music speaks.

    Sgat, kan ik gewoon de info geven die ik ook voor je andere quiz heb gegeven? Want ik zit half aan mijn huiswerk dat ik nooit af ga krijgen en heb dus geen tijd om een heel tekstje te typen! :(


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Booooooooooo! Dora partner..xD laat je t me weten als k een rol krijg [a]
    En euhm, nog sorry van het hyves incident..xD

    DORA LOVER HERE ^^ und zalk doen
    und geeft nie xD


    when words fail, music speaks.