• Heey iedereen!:P
    ik heb weer eens een idee!!(xD)
    en ik zoek weer rollen!!(ja i know veel ideeën enzo:P)

    Het gaat hier over:

    Tom heeft al een paar jaar een vriendin...
    hij heeft haar zelfs te huwelijk gevraagt!!
    Het meisje zei: "Jaah!"
    Maar Tom gaat op een avond uit zónder het meisje.(vrijgezellenavond!)
    Tom ziet een meisje en playt haar..
    Het meisje waar Tom mee zou gaan trouwen hoort alles maar doet als of ze van niks weet..
    Op de dag van de trouw(de volgende dag dus!) zegt ze op het altaar: nee...De bruiloft wordt afgeblazen.
    Tom is er kapot van...
    als hij haar vraag:"waarom?" vertelt het meisje wat ze gezien en gehoort heeft...
    Tom schrikt.Hij zou toch niet meer playen!?
    Hij wilt het goed maken maar het meisje wijst hem af en zegt: "Pak het meisje hiernaast maar!!"
    ze wijst op een hoerentent!
    Het breekt TOm's hartje(H)...en zoekt troost bij Bill...
    Maar wat als Bill iets gaat voelen voor Tom??
    Of zijn er toch nog andere kapers op de kust??
    wie weet...dat lees je in het verhaal!;)
    daar zoek ik dus nog rollen voor!!

    dit zijn de rollen:

    -Meisje dat met Tom iets heeft en zou gaan trouwen met Tom: Bezet: DarkAngelTom
    -Liefje Gustav: kweet al iets!:P
    -Liefje Georg: ik pak gewoon de naam; Kim:P
    -Liefje Andreas(wat na een tijdje uitgaat!):Kweet al iets!;)
    -BF Bill:BUBBLEx
    -BF Tom(is net op vakantie als het gebeurt en komt onmiddelijk terug om Tom te troosten,want niet echt lukt:P): SamxLiebe
    -Zusje Tom en Bill!: Bezet!: NimmaGirl

    Wil je mee doen?
    vul dit dan in:

    welke rol?:

    Naam:

    Bijnaam(als je die hebt:P)

    Leeftijd(niet hoger als 19 a.u.b.!):

    Tekstje:

    Plaatje:

    Waarom wil je de rol?:

    Wat vindt je van TC?:

    Hoe kun je me overtuigen om de rol te krijgen?:

    ___________________________________________________

    Iedereen SUCCES!;)

    en onthou:

    Ik kies gene die het best bij het verhaal past!! Niet de gene die zich het eerste aanmeld!


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    zusje tom en bill.
    info komt n_n
    Naam:
    joyce
    Bijnaam(als je die hebt)
    jos,joy
    Leeftijd(niet hoger als 19 a.u.b.!):
    16.
    Tekstje:
    Héééj mensen.Mijn naam is joyce en ik ben 16 jaar.Ik ga naar school maar ik haat het als zot.mijn ouders zijn gescheiden jha,maar ik heb 2 schatten van broers.De kaulitz twins,alleen spijtig dat ik ze niet zo heel vaak zie door de concerten en van dat gedoe.Maarja,ik moet blij zijn.Hoeveel meiden dat er niet in mijn schoenen willen staan.Soms kunnen we elkaar echt vermoorden,Maar het komt er altijd op neer dat ik gewoon niet meer zonder hun kan en zei..mij gewoon willen beschermen?Net zoals hun is muziek voor mij ook een hele grote passie.Dat zit gewoon in de familie als je het aan mij vraagt.Ik houw van shoppen,iets wat ik en bill gemeen hebben n_n het liefst ga ik dan ook met hem want hij weet de beste winkels zijn.Langst de andere kant houw ik van partys en one night stands,dat is nu weer iets wt ik en tom gemeen hebben.Best wel grappig hoe verschillend maar tog het zelfde 2 personen kunne zijn.Veel vrienden heb ik niet,maar dat heb ik ook niet nodig zolang ik maar mijn beste vriendinnen bij mij heb en ze mij niet verlaten.Voor de rest is er niets speciaals meer,dus ga ik maar.bye!<3
    Plaatje:
    http://www.derok.net/images/entertainment/willa%20holland.jpg
    Waarom wil je de rol?:
    Omdat het gewoon geweldig zouw lijken om is in een serie de zus van tom en bill te zijn vanplaats altijd een vriendin van hun.En in het echte leven heb je nog een HEEEEEL KLEIN beetje kans dat je tog hun vriendin word.Maar een zus van hun zul je nooit kunnen worden,dus dan moet het maar in een serie.En ik het dus mega lief zouw vinden.en speciaal n_n
    Wat vindt je van TC?:
    Op zich heb ik er niets tegen,en sommige zijn echt wel prachtig geschreven.Maar ik vind het alleen een beetje raar ;]
    Hoe kun je me overtuigen om de rol te krijgen?:
    Ik ben nooit goed geweest in overtuigen,en zal dat ook niet zijn.Maar tog zal ik het proberen.Ik denk dat de meeste mensen af gaan op vriendinnen van een van de jongens.Maar ik wil die rol van de zus van tom en bill!

    Zusje Tom en Bill!
    Naam:
    Rose
    Bynaam:
    CutieejjxD
    Leeftyd:
    16
    Textje:
    Hey Bitch! Listen up ya all!

    Rose is de naam van deze chickaa. Ze is 16 jaar jong en daar is ze trots op! Hobby's heeft ze niet en die heeft ze ook niet nodig. Boys zyn haar favorite wezens op aarde en niks kan daar iets aan veranderen. Ze heeft 2 oudere broers Tom en Bill. De gaafste broers die er zyn, maar helaas wel de drukste. Meer heeft deze chickaa niet te zeggen.

    Soo Byee!

    XxX Rose

    Plaatje:
    In myn FB& http://www.quizlet.nl/foto.php?id=78710
    Waarom wil je de rol?:
    Omdat ik eens niet het vriendinnetje of BF van iemand wil zyn maar juist het zusje (A) En dat is gaaaaaf<333 Vooral in jou serie =D(H)
    Wat vindt je van TC?:
    Sexxi =D Gaaf omdat het juist de twins zyn die verliefd raken soms min of meer eigenlyk op zichzelf xD.
    Hoe kun je me overtuigen om de rol te krijgen?:
    Kom op zeg, je weet zelf toch ook wel dat ik de beste ben ;)& Ik zal je beloven, jaja, [chantage] dat ik je serie in de spotlight zal zetten als ik deze rol kryg xD & Ik ben gewoon de bestaa x] Nee joh, just Kidding. WANT IK WIL DIE ROL <333En ik vindt jou lief xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    BF Tom info komt snel!


    i need you like a heart needs a beat.

    Vriendin Georg

    Naam: Emily



    Bijnaam: Coco



    Leeftijd: 17



    Tekstje: Heey, ik ben dus Emily. Ik ben 17 jaartjes oud. Ik hou heel erg van muziek. Ik kan zelf ook gitaar spelen. Ik ben koppig, eigenwijs, (meestal) lief ven hyperactief. Mijn vrienden noemen mij Coco. Ik hou van mijn vrienden en Hello Kitty. Ik haat school. Ik ben meestal lief maar als ik je niet mag kan ik een bitch zijn



    Plaatje: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=72132



    Waarom wil je de rol?: Ik wil graag een rol in je quiz. Ik hou van Tokio Hotel. En Georg is zo'n schatje



    Wat vindt je van TC?: Hot natuurlijk



    Hoe kun je me overtuigen om de rol te krijgen?:
    ... en toen wist ik niks -_-

    vriendin Georg

    Naam: Kim

    Bijnaam(als je die hebt) Kimmie

    Leeftijd(niet hoger als 19 a.u.b.!):18

    Tekstje:
    Haai

    Ik ben dus Kim.Ik ben 18 jaartjes oud.Ik woon nog bij me ouders en me erg irritante broertje egt een etter soms.Mensen vinden mij lief koppig eigenwijs en brutaal.Ik hou van shoppen naar het strand gaan en van ijsjes en ik hou van uitgaan om lekkere jongens te spotten.Ik heb haat aan school zoals iedereen.whaa ik moet gaan zie je later(K)

    -XxX- Kim


    Plaatje:http://i306.photobucket.com/albums/nn253/bambibabe69/Emo.jpg

    Waarom wil je de rol?: Georgie sex maniak^^.

    Wat vindt je van TC?:Te Hip natuurlijk

    Hoe kun je me overtuigen om de rol te krijgen?:
    Dat kan ik niet je moet zelf kiezen wie je het beste vind;)



    Ach scheit ik moet gaan xD

    Info staat er =] laat je weten of ik de rol heb n_n

    Naam:
    Janouk


    Bijnaam(als je die hebt)
    Sam!


    Leeftijd(niet hoger als 19 a.u.b.!):
    16


    Tekstje:
    Heee, Ik ben Janouk!
    16 jaartjes oud.
    Ja wat valt er allemaal te vertellen,
    Mijn hobbies zijn, dansen, zingen, lezen, schrijven en tekenen.
    Ik heb een aantal goede vrienden, waarvan Tom de beste is.
    Wij zijn al zo lang vrienden, dat we zo'n beetje alles van elkaar weten, we hebben ook echt al superveel meegemaakt enzo, wij weten, dat we elkaar no matter what kunnen vertrouwen!
    De dignen waar ik een absolute hekel aan heb zijn: Oneerlijkheid, regen en legebatterijen.
    Wil je net even heerlijk je iPod luisteren, is je batterij leeg ><
    Great!
    maargoed,
    Mijn karakter, ik ben bijna altijd vrolijk, een beetje chaotisch, en behulpzaam.
    Verder houd k ook heel veel van reizen en koken.
    Maar, nu moet k gaan!
    Liefs, Janouk! <33

    Plaatje:
    http://media.photobucket.com/image/scene/thedevilwearsprada_lover-yeahman/scene-122131.jpg


    Waarom wil je de rol?:
    Omdat t me echt een superleuke rol lijkt en ik je verhaal echt kewl vind!!


    Wat vindt je van TC?:
    Vétt! =D Vaak zijn ze echt zoo mooi geschreven, en niet zo cliche als sommige lovestories.


    Hoe kun je me overtuigen om de rol te krijgen?:
    Dan geef k je een lolly..xD Ahnee, t is je eigen keuze maar ik zou heel blij zijn! :)


    i need you like a heart needs a beat.

    Ach scheit ik moet gaan xD

    ik laat het morgen wel weten!:P dus je hebt tot morgen( ná school )tijd:P

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Info staat er =] laat je weten of ik de rol heb n_n


    zal ik doen!:P

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    (...)

    zal ik doen!:P

    xX

    Oke n_n
    maar echt doen he ö
    wnt kmoet nu gaan lere -.-

    okee!;)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    (...)
    ik laat het morgen wel weten!:P dus je hebt tot morgen( ná school )tijd:P

    xX



    waaah ik kan nog heel snel xD

    BF BILL ^^


    Picca: http://farm4.static.flickr.com/3234/2605517241_9d170fab22.jpg?v=0

    Text:

    HYE, GORGEOUS <3
    I'M ELLEN, AND I RULE YOU'RE WORLD.
    Yeaahh, Ik ben dus Thá Queen. Niet mee eens? Not my problem. =] I loveee To DANCE& To SING. En Ik liefft Naar TOKIOHOTEL Luisteren. Let niet op mijn Verneukte Engels, ik was er nooit goed in x] Ik Lovee Shoppen. Kleding, Helloo Kitty Spulletjes, Make up dingen, Even More HairSpray! zijn dingen die ik dan koop ^^. Fcourse heb ik vaak geldnood. Ik heb dan ook een baan bij de übercoole ALBERT HEIN! x] Egtwaar, het Rocktt daar. Bitchezz, All GO SHOPPING THERE! =] Meestal is het wel gezellig daar, Dat mijn GangBang daar shoppen gaat om mij te zien in zo'n kutoutfit x] Egt MEAN zijn ze. Maar ik Lieft ze wel hoor. Ik moet nu écht gaan. Bye! Loveyouguyz<3

    welke rol?: Zusje Bill&Tom



    Naam: Julie Mathilda Kaulitz



    Bijnaam(als je die hebt): Juul, Jools (spreek je uit als Dzjoels)



    Leeftijd(niet hoger als 19 a.u.b.!): 16



    Tekstje:
    Hi everyone n__n
    Mijn naam is Julie aka Juul aka Jools. Ik ben 16 jaar bejaard en ben het o-zo lieve (kuchkuch) zusje van Bill en Tom Kaulitz. De BEROEMDE Bill en Tom Kaulitz. Ik hou van mijn broers, ookal kunnen ze soms enórm irritant zijn.
    Verder háát ik school, omdat alle mensen vrienden met me willen zijn omdat mijn broertjes beroemd zijn. Oja, ik noem Bill en Tom altijd broertJES, ookal zijn ze ouder. Ze noemen mij namelijk altijd kleintje.
    Baai n__n



    Plaatje: http://i147.photobucket.com/albums/r315/andilek-th/l_95a1c5045a2a4b32689851ce5cbef1e0.png



    Waarom wil je de rol?: Omdat het me een hele gave quizlet lijkt en ik graag wil helpen je quizlet compleet te maken :D



    Wat vindt je van TC?: Ik vind het mooi, als het mooi geschreven is. Maar ik twijfel er niet aan dat jij het mooit kunt schrijven (slijmslijm)



    Hoe kun je me overtuigen om de rol te krijgen?: Omdat ik de rol supergraag wil omdat het me een supergave quiz lijkt (A)


    rules don't stop me

    Wil je me laten weten als de eerste quiz is er/als ik de rol heb? (A)


    rules don't stop me