• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

    Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

    Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!


    Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst & Vliegen
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Genezing en Heling
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens


    Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang hypnose


    rollentopic

    De plaats zelf:

    heuvels
    rivier met bos
    waterval
    bos
    Meer
    boomhutten buitenkant
    zij aanzicht boomhutten

    BINNENKANT:
    1ste Woonkamer
    Links achteraanzicht, rechts 2e Woonkamer
    Woonkamer 3
    1e deel badkamer
    2e deel badkamer
    3e deel badkamer
    eetkamer
    2 Persoons slaapkamer 1
    1 persoonsslaapkamer (iedereen heeft deze met een kleine badkamer ernaast)
    2 Persoons slaapkamer 2

    overloop tussen bos en rivier met bos
    bos 2
    Eetkamer [mooi he]

    REST KOMT ER AAN

    [ bericht aangepast op 3 april 2012 - 18:06 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Darryl

    Ik lachte even.
    "Een woord gebruiken die je niet kent?" Zeg ik en grijns even terug.
    Ik werd merk dat ik rood word wanneer ze in mijn ogen kijk.
    Om het te verbergen plens ik snel wat water jn mijn gezicht en blijf even boven de wasbak hangen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bill

    'Felice... ik... kanje...niet.. zien-lijden' snik ik kreunend en de pijn word met de seconde brandender.
    Ga... je... hoofdwond verzorgen...


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [Lekker drama xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Felice

    'Felice... ik... kanje...niet.. zien-lijden' snikte hij, en toen knapte ik. ''Alsof ik jou kan zien lijden! Bill, hou op! geef terug'' ook ik snikte nu, en veegde een paar tranen weg.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Elizabeth

    'Waarschijnlijk' Lach ik terug, en ik zie hoe hij gezicht in het water drukt en boven de wasbak blijft hangen 'Handoek?' Vraag ik terwijl ik (Best wel snel) Een handoek van het rek achter me grist.


    Don't be like the rest of them, darling

    (grr...grrrr...GRRRRRR xd moest ff)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Darryl

    "Handdoek?" Hoor ik en ik knik.
    Binnen een secconde heb ik een handdoek in mijn handen geduwt gekregen.
    "Eh- Bedankt." Lach ik terwijl ik mijn gezicht droog dep.
    Ik kom overeind en voel me gelijk dizzy. Ik pak de wasbakrand vast en sluit mijn ogen even.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bill

    ik doe mijn ogen open en kijk haar aan 'waarom huil je?'
    Ik steek mijn (schone) hand uit en veeg ook een paar tranen van haar gezicht.
    Ik grinnik zwak malle meid, het doet meer pijn om iemand te zien lijden waar je echt van houd... dussssss... en waar ben je bang voor? waarom wil je het terug?


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [Haha.. Sorry dat was nogal opdringerig xD]

    Elizabeth

    'Gaat het?' Vraag ik als hij de wasbak vastpakt en zijn ogen kort sluit,
    ik voelde me stom omdat ik niks kon doen om hem te helpen terwijl ik dat wel wilde..


    Don't be like the rest of them, darling

    Felice

    ''Waarom huil je?'' vroeg hij, om vervolgens wat tranen van mijn gezicht te vegen. 'Het doet meer pijn om iemand te zien lijden waar je echt van houdt.. Dussss.. En waar ben je bang voor? Waarom wil je het terug?' klonk er toen. ''Omdat ik dit niet kan aanzien'' begon ik, en glimlachtje flauwtjes. ''Ik wil je geen pijn zien lijden, dat heb je al genoeg gedaan'' ging ik verder, en pauzeerde even. ''En volgens mij verdien ik het wel'' mompelde ik er zacht achteraan. ''Doe het nou maar, het is oké''


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik ga even met mijn mama naar de snackbar, dus ik ga even op mijn mobiel :3 Ik ben in een halfuurtje denk ik weer op de pc, dus sorry als ik straks spelfouten heb :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Tegen mij?]

    Darryl

    "Gaat het?" Ik knikte.
    "Beetje dizzy, that's it." Zeg ik zo kalm mogelijk.
    Ik voelde weer een beetje paniek in me opkomen.
    Straks dat komen er weer allerlei gedachten op me af en wat dan? Misschien dan hou ik het niet meer. Of schreeuw ik het uit!
    Ik keek ietwat paniekerig naar Eliza.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (sorry mensen ik kon de laatste paar dagen niet op de comp want die was afgepakt :$ maar kan iemand me bijpraten? :$ )


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Niet dat van de snackbar maar dat andere wat TheRum zei. xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (awwww sorry mijn vader kwam smeken om een toetje, ik ga ff naar de deen, k ben vast in een half uurtje terug)

    Bill

    Ik zucht diep 'nee... dat verdien je niet...' ik wel...
    Ik kijk haar aan, mijn tranen zitten ondertussen over mijn hele gezicht.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »