• Zeiktopic I guess.

    Ik erger me er de laatste tijd steeds meer aan als mensen artiesten of liedjes gaan vergelijken.
    Als een paar seconden uit lied B op een lied A lijken, betekent niet direct dat de schrijver van lied B de schrijver van lied A heeft nagedaan.
    Ze hadden het net in zo'n programma, RTL Boulevard dacht ik, over een jongen die rapte bij Holland's Got Talent en hoe hij de Nederlandse Justin Bieber zou worden. Maar ik zie geen enkele overeenkomst.. Ook wordt iemand die zich een beetje extravagant kleedt direct vergeleken met Lady Gaga. Net werd hier Nicki Minaj vergeleken met Gaga. 't Is niet dat ik fan ben van Nicki (no offense), maar toch zijn Lady Gaga en zij anders en niet vergelijkbaar, lijkt me.
    "Een groep vol aziatische Lady Gaga's" of "Het is een groep van mannelijke Lady Gaga's" en "Hij is de mannelijke Gaga"
    En niet te vergeten Kyary Pamyu Pamyu; 1, 2, 3.
    Persoonlijk vind ik het vergelijken onzin.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Indeed.


    Alis volat propriis.

    Ik geef je volledig gelijk.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik heb er eigenlijk nooit over nagedacht.
    Mischien komt het doordat Nicki en Lady Gaga zich allebei apart kleden zodat mensen hun op elkaar vinden lijken. Persoonlijk vind ik het niet erg als artiesten met elkaar vergeleken worden maar ik begrijp je punt wel


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    helemaal mee eens


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Ik geef je volkomen gelijk, maar bij deze man had ik wél het idee dat ik de mannelijke vorm van Lady Gaga had gevonden;


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!