• Altijd en overal staat one direction in de top. Ik stoor me eraan. OOk vandaag weer:

    Top Stories Vandaag
    The untalented daughter. - One Direction. +106
    Forbidden Love - ft. One Direction +97
    Help, I'm in love with my teacher - Zayn Malik +58
    Letters to an asshole ][ Niall Horan +58
    Love is Blind ~ Harry Styles +56

    Top Quizzen Vandaag
    Prom Night • One Direction +52
    First schoolday 'one direction' :3 No.4 +38
    Your date with One Direction. |3| +23
    [2] Don't phunk with my heart - One Direction. +23
    Seven minutes in heaven ~ One Direction +14


    echt overal one direction.
    Oke, ik vind hun muziek leuk, maar een verhaal met onbekende personen komt er niet in voor. Maar gewoon iets aparts aan, zoals een top one direction.
    Niet iedereen is het met me eens, maar nogmaals, ik stoor me eraan. Het is net alsof er alleen one D is, en geen onbekend persoon.

    MVG Padmè


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    zoveelste topic hierover


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Hey, hey, kijk, topic nummer 99999999999.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Topic 154382908322.

    Het is een hype, get over it.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Leer er mee leven, het gaat vanzelf weer over.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik ben het hier zo erg mee eens! Ik vind best dat mensen een obsessie mogen hebben, maar dit gaat echt te ver. Ik ben er zat van. Er mag van mij wel eens een onbekende personen hype komen.


    26 - 02 - '16

    Inderdaad, zoveelste topic, maar ik word er ook helemaal gek van. Ik vind dat ook andere verhalen -met name onbekende personen- een kans moeten krijgen om in de top te komen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Escritura schreef:
    Hey, hey, kijk, topic nummer 99999999999.


    comfort in c h a o s

    man, sorry, ik heb gezocht, maar geen topic hierover kunnen vinden. Rustig aan


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    Vidia schreef:
    Ik ben het hier zo erg mee eens! Ik vind best dat mensen een obsessie mogen hebben, maar dit gaat echt te ver. Ik ben er zat van. Er mag van mij wel eens een onbekende personen hype komen.


    Eindelijk iemand!!


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    Dumbledore schreef:
    Topic 154382908322.

    Het is een hype, get over it.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Padme schreef:
    (...)

    Eindelijk iemand!!


    *O*


    26 - 02 - '16

    Vidia schreef:
    (...)

    *O*


    jij bent tenminste een van de slimste hier ;)


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    Vidia schreef:
    Ik ben het hier zo erg mee eens! Ik vind best dat mensen een obsessie mogen hebben, maar dit gaat echt te ver. Ik ben er zat van. Er mag van mij wel eens een onbekende personen hype komen.


    Dat zou echt gaaf zijn. :3 Ik houd van onbekende personen stories!


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Reason #1 why I'm not looking there anymore. :3


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Vidia schreef:
    Ik ben het hier zo erg mee eens! Ik vind best dat mensen een obsessie mogen hebben, maar dit gaat echt te ver. Ik ben er zat van. Er mag van mij wel eens een onbekende personen hype komen.


    Agree, Quizlet gaat er met dit soort mensen alleen maar op achteruit.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.