• Altijd en overal staat one direction in de top. Ik stoor me eraan. OOk vandaag weer:

    Top Stories Vandaag
    The untalented daughter. - One Direction. +106
    Forbidden Love - ft. One Direction +97
    Help, I'm in love with my teacher - Zayn Malik +58
    Letters to an asshole ][ Niall Horan +58
    Love is Blind ~ Harry Styles +56

    Top Quizzen Vandaag
    Prom Night • One Direction +52
    First schoolday 'one direction' :3 No.4 +38
    Your date with One Direction. |3| +23
    [2] Don't phunk with my heart - One Direction. +23
    Seven minutes in heaven ~ One Direction +14


    echt overal one direction.
    Oke, ik vind hun muziek leuk, maar een verhaal met onbekende personen komt er niet in voor. Maar gewoon iets aparts aan, zoals een top one direction.
    Niet iedereen is het met me eens, maar nogmaals, ik stoor me eraan. Het is net alsof er alleen one D is, en geen onbekend persoon.

    MVG Padmè


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    Het is niet dat ik mensen de top niet gun, maar dit is gewoon niet normaal meer. Sommigen staan gewoon echt iedere dag in de top, en het maakt niet uit of het nou 1D of JB of HP is. Er is ooit gepraat over twee toppen? Een voor fanfictions en onbekende personene, i'm in.


    Everyday is a new day, with new changes.

    Ik vind het niet erg dat het allemaal 1D is :P
    Maar ik vind het wel iri dat het altijd dezelfde verhalen zijn die in de top staan
    Xx


    Don't rush into love because even in fairy tales, the happy ending takes place on the last page.

    Defensive schreef:
    Reason #1 why I'm not looking there anymore. :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Gewoon een rage net als Justin bieber en tokio hotel
    Waait vanzelf wel weer over..


    And I hope.. we'll meet again..

    Ik erger me juist aan de topics. -_-


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Stallion schreef:
    Ik erger me juist aan de topics. -_-


    en aan the spotlight!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Chartreux schreef:
    Laten we een onbekende personen hype starten. Wie doet er mee? *O*

    Ik schrijf al eeuwen onbekende personen verhalen. Daarvoor heb ik geen hype nodig (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rooba schreef:
    Inderdaad, zoveelste topic, maar ik word er ook helemaal gek van. Ik vind dat ook andere verhalen -met name onbekende personen- een kans moeten krijgen om in de top te komen.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Ik ben het wel eens dat ook andere mensen een kans verdienen om in de top te staan, het zijn altijd de zelfden..


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Topic nummer honderdmiljoen, ja. Maar ik kan me er ook wel aan ergeren. Ik kijk er gewoon niet meer naar. Makkelijk genoeg.


    Destroy what destroys you.

    Ik erger me er ook aan, vooral omdat sommige verhalen in de top het niet verdienen om erin te staan. Er is helaas niets aan te doen. Ik heb Rutger al een keer gevraagd of hij niet meerdere "Tops" kan maken van verschillende categorieën, maar dat is niet mogelijk. Gewoon afwachten tot de rage over is, dus. ):


    | Reality is for people that lack imagination |

    Zooooooo erg mee eens.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Stallion schreef:
    Ik erger me juist aan de topics. -_-


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    ZiamxPalik schreef:
    Ik vind het niet erg dat het allemaal 1D is :P
    Maar ik vind het wel iri dat het altijd dezelfde verhalen zijn die in de top staan
    Xx


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli