• Mijn beste vriendin en ik worden gepest op school, vooral door 3 meisjes, die ooit de vreindinnen van mijn beste vriendin waren. Nu hadden ze vrijdag een ontzettende lullige opmerking richtig mij gemaakt(dat ze wel zouden weten wie er bij hun bovenaan hun bangalijst zou staan en toen keken ze heel nadrukkelijk naar mij) en dat was voor mij en mijn vriendin toch wel de druppen, dus van het weekend hadden we afgesproken dat we donderdag onder mentoruur naar onze mentor zouden gaan om er iets van te zeggen.
    Maar gisterochtend begonnen ze gelijk lullige dingen te zeggen over het nieuwe shirt van mijn vriendin(dat echt leuk was). En toen brak er duidelijk wat bij haar want in de pauze braken de sluizen om het zo te zeggen, toen zijn we naar het leerlingenloket gegaan, waar ook bij mij de sluizen braken(ik voel me namelijk schuldig tegenover haar omdat het is begonnen sinds wij vriendinnen zijn). Uiteindelijk hebben we een heel lesuur bij het loket gezeten, we hebben ons bio pw er voor gemist en zijn we het vierde, tijdens de les, naar onze mentor gegaan.
    Toen moesten we opschrijven wat ze deden, hebben we gedaan, en dan zou zij er met de pesters over praten. Ze had gezegd dat wij dan de volgende dag(vandaag dus) naar haar toe moesten komen in de pauze zodat ze het met ons kon bespreken, afijn wij dus eerder naar school(we begonnen pas het derde), naar onze mentor. Hebben die pesters dus gezegt dat ze vinden dat ze het recht hebben om ons te pesten omdat ze zich aan ons ergeren als we lachen.
    Nou er kwam zo ongeveer stoom uit mijn oren!
    Waar halen ze het lef vandaan omdat te zeggen?
    Want ze maken altijd lullige opmerkingen en je kan ook gewoon even vragen of we stil willen zijn, alhoewel ik dat ook bullshit vind want zij lachen 10x zo vaak en maken 10x zoveel lawaai
    En nu moeten wij dus hun negeren als ze opmerkingen tegen ons maken>
    Echt, ik vind het niet eerlijk en ik ben zo boos vanbinnen. Maar tegelijkertijd voel ik me ook kut, want ik betwijfel ten zeerste of dit gaat werken, ik zit er zelfs over na te denken om dit jaar over te doen zodat ik van school kan veranderen

    Oke, lang zeurverhaal I know, maar ik moet dit echt even kwijt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wat erg, zeg. Ook dat die mentor daar eigenlijk praktisch niets aan doet, maar dat gebeurt zo vaak als er gepest wordt.
    Ik kan alleen maar zeggen dat je blij moet zijn dat je nog een beste vriendin hebt, er zijn velen die dat zelfs niet hebben.

    Veel sterkte ermee!

    Dat pikt je mentor toch niet, dat zij zo'n opmerking maken?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    That sucks :(

    Echt, gewoon naar je mentor gaan en als die niet wil helpen naar de vertrouwens persoon of met je ouders gaan praten. Want dit kan echt niet zo :O Die wijven zijn ziek!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dat is echt lullig!
    Misschien is het wel handig om dit aan je ouders of zo te vertellen en dat die dan met je mentor kunnen gaan praten.
    Of hebben jullie niet op school iemand die er juist voor dit soort problemen is... (Weet even niet meer hoe zo'n iemand heet! ^^)
    Nou ja ik wens je veel sterkte er mee en hoop voor jou dat het snel kan worden opgelost!


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    *Zucht diep*
    Ik snap je helemaal. Als ik dit zo lees, wordt ik helemaal gaar van het idee alleen al. Ik ben niet gepest, maar meer buitengesloten. Is misschien minder erg, maar wel net zo slopend.
    Ik snap je helemaal dat nu hardstikke kwaad bent. Een meisje had ook ooit eens gezegd dat ze aan m'n gezicht ergerde, weet je wat m'n vriendin zei? 'Nou, dan kijk je toch lekker de andere kant op?' Dit was overigens niet waar ik bij was.

    Maar het is echt kut, dat snap ik. Ik zou nu lekker boos blijven, en meid; ooit komt er een dag dat jij mond open doet en zij eindelijk hun bek houden.
    En ik zou lekker bij die vriendin van je blijven. Met z'n tweeën is altijd beter dan in je je eentje. ;]
    Sterkte!


    Deep inside, I've never felt alive

    Goulding schreef:
    Wat erg, zeg. Ook dat die mentor daar eigenlijk praktisch niets aan doet, maar dat gebeurt zo vaak als er gepest wordt.
    Ik kan alleen maar zeggen dat je blij moet zijn dat je nog een beste vriendin hebt, er zijn velen die dat zelfs niet hebben.

    Veel sterkte ermee!


    comfort in c h a o s

    Volgend jaar gaat mijn vriendin naar een andere locatie en blijf ik of zitten of ik doe een heel ander profiel dan mijn enige andere vriendin
    Ik zit er echt over na te denken om van school te veranderen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik zou ze slaan (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ik word zelf ook wel...gepest....
    nouja, ze roepen mijn naam, en zegge ndat ik een gedrogt ben *haha, ik ben echt niet lelijk, maar wat zijn zij, ja juist, heel lelijk!*
    ik trek me er niets van aan, het boeit me echt geen ene fuck.

    wat ze bij jou doen, is niet echt zo op te lossen.
    zeg het tegen je ouders, als zij het tegen je mentor zeggen, of tegen de con-rector, word het serieuzer genomen.
    zo is het bij mij ook gegaan.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Modmededeling: Leeggehaald omtrent privacy.

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 jan 2019 - 20:44 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Wat een kut wijven zeg. Makes me angry.


    26 - 02 - '16